De set(s) van jrm

Gestart door jrm, mei 05, 2009, 20:40:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WilliamB

Leuk verslag, zo te lezen erg gezellig.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

jrm

Bedankt Chris voor je leuke verslaglegging.

Ik heb het ook gezellig gehad en hoezo rustig... :-D :-D

Stadium III

Mooi dat er meer mensen zijn die M&G houden op een zaterdag ! :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

cz79

Citaat van: jrm op maart 10, 2012, 22:19:48
Bedankt Chris voor je leuke verslaglegging.

Ik heb het ook gezellig gehad en hoezo rustig... :-D :-D
Als het puur gaat om de aanwezigen wel, de rest uiteraard niet, ik was er toch dus dan kun je van rust niet meer spreken  :angel:

lo

Hahaha..... mooi verslag gemaakt Chris van een meer dan gezellige dag  pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

Citaat van: cz79 op maart 10, 2012, 22:07:31
de nodige verplaatsing van diverse meubelstukken

Dat zie je wel vaker. Wat ik me afvraag is dat een ernstige ziekte. Besmettelijk?

jrm

Tsja, als je samenwoont moet je nu eenmaal keuzes maken.....

joep

idd maar als ze muren gaan uitbreken gaat het mij te ver.

cz79

Hier hetzelfde, de ludisprekers en de bank kunnen met wtee kinderen gewoon niet staan daar waar het het best is voor het geluid, dus is verplaatsing nodig en uiteindelijk een kleine ingreep met grote gevolgen (muzikaal gezien)

Cornelis1921

 nopompom :no: Marcel (en ook Chris natuurlijk), jammer dat het zo kort dag was (achteraf was het mogelijk er toch nog een mouw aan te passen). Leuk om je eigen (ev. meegebrachte muziek) te horen op een andere/betere set en er een interessante boom over opzetten. Volgende keer afspreken op een iets langere termijn is het devies. Tot later, tot dan... Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

Mooi verslag Chris, enne Marcel, jij kan met de bevindingen van hem content zijn, daar hij al het nodige aan referentiemateriaal heeft beluisterd :yes:.

jrm

Dank jullie wel voor de reacties....

Inderdaad zal ik wat verder van te voren aangeven wanneer ik weer het 'rijk' alleen heb...(de dames op pad sturen  :yes: )

cz79

Citaat van: xander32 op maart 12, 2012, 19:46:09
Mooi verslag Chris, enne Marcel, jij kan met de bevindingen van hem content zijn, daar hij al het nodige aan referentiemateriaal heeft beluisterd :yes:.

:yes: :yes: :schater: :schater: :schater:

jrm

Denk je nou echt dat hij heeft geluisterd tijdens het vele, vele, vele, praten?

:-D

Ja, af en toe was het inderdaad even (heel even) stil om te luisteren :-D

cz79

Gaan we weer, leuk joh  :yes: :yes: :yes: