De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

Heb de PM15S1 nu bijna 2 weken  :-)

maar wat een verschil is het zeg zowel kwa snelheid als het holografische beeld wat veel breder en groter is  notworthy

het laag klinkt rustiger/gecontroleerder ,maar wel veel voller en dieper  pompom

ook op lage volume,s us het verschil duidelijk waarneembaar wat ook opvalt dat het zo in balans klinkt en stemmen zo mooi naar voren komen  :kwijl:

ben helemaal weg van de versterker  byebye

lo

 notworthy

Geniet ervan man. :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

ze leveren geen SPL die 52SE  maar af en toen heb ik nog steeds zoiest van  :-o dat het zo diep klinkt uit zo,n klein speakertje en is alleen nog maar beter geworden  :yes:

nu wordt de ruimte echt gevuld  byebye

Whisper.nl

Blijven genieten, blijven genieten.  :yes:
Die nieuwe amp is dus een (zeer) juiste keuze gebleken.
Op een moment kom je bij  :yes: dit is het , hier was/ben ik naar opzoek (geweest)  HB

Groet Whisper  byebye

ps zou ie naar vier weken nog beter gaan klinken ? 




De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jowa

Altijd mooi om te lezen hoe iemand kan genieten van z'n set als deze in balans is  pompom
Daarvoor heb je geen super duper dure spullen voor nodig, gewoon een combi van Marantz met Dynaudio geeft de magie  notworthy

Marantz 81

#560
 :yes: dat zou ik niet durven zeggen het was een ex demo  hoeveel uur die gespeeld heeft weet ik niet




@ Jowa  :yes:  pompom pompom

jij hebt trouwens ook een mooi setje staan zeg  notworthy

jowa

Thanks, bijna alles tweede hands  :-D
Scheelt een hele boel

Marantz 81

ja das zeker waar  :wink: heb men sacd/tuner/dvd speler ook in uitverkoop gekocht en speakers/stands 2de hands ,versterker ex demo  :schater:

HiFi gek

Vorige week was Arjan bij mij om mijn set te beluisteren .

Nu een week later (vandaag) ga ik naar Arjan om zijn set te beluisteren met zijn nieuwe Marantz versterker .



Groeten  EDWIN  B

Marantz 81


lo

Veel plezier vanavond en we horen wel hoe het was.  HB

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

het was een gezzelige avond en veel geluisterd natuurlijk  :-D

we hebben ook wat hoogwaardige opname,s gedraaid ,mijn eigen berschrijving heb ik al eerder gegeven m.b.t de nieuwe versterker wat een vooruitgang het is  byebye

TurboMarco

Altijd wel leuk zo'n meet&greet ,welke muziek hebben jullie beluisterd ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marantz 81

 :yes: ow van alles wat ,phil collins ,live cd anouk, sts sacd, bleus ,celtsiche (Bliss) ,yellow, faithless, en nog meer

edwin zijn installatie is gewoon Fenemonaal als je een goede opname hebt ook zijn laagweergave is zo goed en mooi , gaat enorm diep echt SUB laag , alleen wat jammer is dat als je maar een gemiddelde CQ slechte opname hebt het ook echt waardeloos klinkt en niet fijn meer luisteren is je wilt het gewoon afzetten eigenlijk zijn speakers zijn ook heel analystisch ,zou voor mij ook niet geschikt zijn

ben ook zelf meer een liefhebber van de dynaudio klank en softdome tweeters ,bij mij valt een mindere opname ook op en klinkt het ook niet maar is nog om aan te horen dat vindt ik ook wel fijn want ik ga niet alleen maar hele hoogwaardige opname,s luisteren ik moet de muziek ook goed vinden  :yes: en naar gelang je steeds betere apparatuur krijgt ga je in de gemiddelde opname,s ook veel details horen die je eerst nooit hoorde  byebye 

ben in ieder geval weer 2 hele mooie cd,s rijker om te gaan aanschaffen van de groep Bliss

de ene komt uit ierland en de andere groep uit denenmarken , en ze heten allebei bliss  :schater:

is keltische muziek die echt heel mooi is en waarvan ook de opname kwaliteit van groot niveau is  notworthy

Whisper.nl

#569
Citaat van: Marantz 81 op februari 13, 2011, 18:40:46
:yes: ow van alles wat ,phil collins ,live cd anouk, sts sacd, bleus ,celtsiche (Bliss) ,yellow, faithless, en nog meer edwin zijn installatie is gewoon Fenemonaal als je een goede opname hebt ook zijn laagweergave is zo goed en mooi , gaat enorm diep echt SUB laag , alleen wat jammer is dat als je maar een gemiddelde CQ slechte opname hebt het ook echt waardeloos klinkt en niet fijn meer luisteren is je wilt het gewoon afzetten eigenlijk zijn speakers zijn ook heel analystisch ,zou voor mij ook niet geschikt zijn

ben ook zelf meer een liefhebber van de dynaudio klank en softdome tweeters ,bij mij valt een mindere opname ook op en klinkt het ook niet maar is nog om aan te horen dat vindt ik ook wel fijn want ik ga niet alleen maar hele hoogwaardige opname,s luisteren ik moet de muziek ook goed vinden  :yes: en naar gelang je steeds betere apparatuur krijgt ga je in de gemiddelde opname,s ook veel details horen die je eerst nooit hoorde  byebye 

ben in ieder geval weer 2 hele mooie cd,s rijker om te gaan aanschaffen van de groep Bliss
de ene komt uit ierland en de andere groep uit denenmarken , en ze heten allebei bliss  :schater:
is keltische muziek die echt heel mooi is en waarvan ook de opname kwaliteit van groot niveau is  notworthy

Hoi Marantz 81,
Leuk om te lezen dat je zo'n fijne ervaring hebt opgedaan.
Celtic. mmm wil je de titel van de cd posten a.u.b

Het grappige is dat er in verschillende landen mooie celtic music wordt gemaakt.
o.a.
Spanje = Luar na Lubre

http://www.youtube.com/watch?v=2F9GJEhOEKA&feature=fvsr

Servie = Orthodox Celts


http://www.youtube.com/watch?v=HEt2XdN_TbQ

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet