Gezocht front 250M

Gestart door 64chevy, september 13, 2021, 20:04:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

64chevy

Ik ben opzoek naar een in zeer goede staat verkerende front en diverse kruiskopschroeven, heeft misschien iets liggen of weet iemand een adresje.
alvast hartelijk dank voor de moeite. 

SB_Marantz

Dat gaat erg lastig worden.
Heb net op Ebay gekeken....

Is het front ernstig beschadigd ?
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

64chevy

Ik hou eBay ook in de gaten maar helaas tot nu toe niets.
Het front heeft een diepere deuk en donkere vlekken. Het lijkt of dat iemand met schuurpapier of iets dergelijks aan de gang is geweest. Het venster is wel redelijk.
Ik had de stille hoop dat iemand er een heeft liggen of een adresje heeft die ze namaakt.
Op eBay had ik adresje gevonden maar helaas geen front voor een 250M, wel voor vele andere modellen.

SB_Marantz

Dat is erg zonde en niets aan te doen behalve geduld hebben.
Ik heb zelf ook een 250M .
Mooie eindbak.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

64chevy

Ik ben nu zelf bezig om een nieuw front te laten maken incl de belettering, en dan in 2 maten.
De orginele maat van 39 en van 44 cm, dezelfde maat als bijvoorbeeld de 2275.
Als het goed is krijg ik binnenkort de offerte. Het zal niet goedkoop zijn, vooral het beletteren is prijzig.
Ik ben benieuwd.
Misschien interessant voor mede 250M eigenaren.

Vinyl_Fuchs

Helaas is de site van John Eekels niet meer online. Die liet zijn fronten van zijn buizenversterkers ergens in Duitsland beletteren middels laser.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

SB_Marantz

Dat is geen M model Paul.  :wink:

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Vinyl_Fuchs

En die gaat vermoedelijk de 80 euro ver overschrijden.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.