De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marvin

Er is iets mis met die HDX, dat hoor je wel.
Maar het is er wel ingeslopen de laatste tijd zonder het echt direct te merken.
Nu is het wel een stuk verfijnder, omzeil nu de dac van die 9300 nu echt compleet en dat verschil heb ik al vaker waargenomen.
Maar het verschil met die HDX is nooit zó groot geweest.

Gelijk maar eens gekeken waarom die plaatendraaiert het niet goed deed.
Nog steeds geen idee, maar hij doet het.
Had dat ding een paar weken geleden verplaatst.
Dus als slagroom op het toetje ook maar even afgesteld, staat voor het eerst waterpas.  pompom
Klinkt niet onaardig, in tegendeel.

Marvin

#451
In Griekenland als bijvangst van de Tonijnvisserij gevangen en hier in IJmuiden aan wal gebracht.
Zonde zou je natuurlijk kunnen zeggen, maar vroeger lagen deze visjes met grote regelmaat hier in de haven.
Misschien dat de bijvangst omlaag gegaan is, maar ik verdenk het dalende aantal vissers in IJmuiden eerder.
Het is trouwens een voshaai.



Zoldar

mooi voor boven je tv. als ie droog is  :mrgreen:
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Cornelis1921

Citaat van: marvin op maart 09, 2012, 15:49:50
In Griekenland als bijvangst van de Tonijnvisserij gevangen en hier in IJmuiden aan wal gebracht.
Zonde zou je natuurlijk kunnen zeggen, maar vroeger lagen deze visjes met grote regelmaat hier in de haven.
Misschien dat de bijvangst omlaag gegaan is, maar ik verdenk het dalende aantal vissers in IJmuiden eerder.
Het is trouwens een voshaai.
:-D Ook de meest verwende audiofiel lust wel een visje...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: marvin op maart 09, 2012, 15:49:50
In Griekenland als bijvangst van de Tonijnvisserij gevangen en hier in IJmuiden aan wal gebracht.
Zonde zou je natuurlijk kunnen zeggen, maar vroeger lagen deze visjes met grote regelmaat hier in de haven.
Misschien dat de bijvangst omlaag gegaan is, maar ik verdenk het dalende aantal vissers in IJmuiden eerder.
Het is trouwens een voshaai.

swaffel hem is met foto  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Te laat John, hij is al voor enkele duizenden Euro's in de soep verdwenen!




Marvin

Jailbreaken voor gevorderden... :-D



Marvin

http://www.bsplayer.com/


BS Player op m'n pc gezet, Big Boom Tannoy rammeld nu zonder haperingen HD-Audio door het hok via de analoge inputs....
Beeld en geluid zijn dus helemaal weer up to date, eat that....!!  8-)

VLC trok het niet, BS is hier dus een geweldige oplossing.

Cornelis1921

Citaat van: marvin op april 05, 2012, 17:05:40
http://www.bsplayer.com/


BS Player op m'n pc gezet, Big Boom Tannoy rammeld nu zonder haperingen HD-Audio door het hok via de analoge inputs....
Beeld en geluid zijn dus helemaal weer up to date, eat that....!!  8-)

VLC trok het niet, BS is hier dus een geweldige oplossing.
Enjoy Marvin! Gr. Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

#459
Vlc happerde met het beeld, geluid liep gewoon door.
Bs heeft een hele batterij aan codecs geïnstalleerd waar vlc ook gebruik van kan maken, maar bs doet het ook wanneer ik aan het downloaden en eventueel uitpakken en herstellen ben.
Top dus, standaard geluidskaart en videokaart zitten in de pc. Opzich best knap dus.
Wel een super snelle processor trouwens. Maar daar heb ik verder de ballen verstand van.
Waar vlc me vaak in de steek liet met een drukke processor rammeld bs vrolijk door!!
Een aanrader dus!

JohnWx

Citaat van: marvin op april 05, 2012, 18:07:38
Vlc happerde met het beeld, geluid liep gewoon door.
Bs heeft een hele batterij aan codecs geïnstalleerd waar vlc ook gebruik van kan maken, maar bs doet het ook wanneer ik aan het downloaden en eventueel uitpakken en herstellen ben.
Top dus, standaard geluidskaart en videokaart zitten in de pc. Opzich best knap dus.
Wel een super snelle processor trouwens. Maar daar heb ik de ballen verstand van.


heb jij ook al verstand van ballen ik ook
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin


lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Hahaha  :schater: tjsa het is beetje behelpen en zelf het Zonnetje in huis zijn  clown1

Marvin

Iedereen lekker op dat drukke strand of in de zwetende caravan.
Dat strand zie ik vanavond wel....!





Dire Straits - Communiqué (24bit, bla bla bla gedoe).


:-D




--Verstuurd zonder netwerk--