Welke Cd/Dvd/Blu ray/LP heb je onlangs aangeschaft.

Gestart door Paul, juni 16, 2007, 17:25:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Totofan

Ik heb weer verschillende CD's aan geschaft:

Status Quo
Richard Marx
Peter & Gordon
Pretenders
Kane
Iron Maiden
En een japanse import van Joseph Williams

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Stadium III

The Expandables op BD en ook House of the flying daggers !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WimPeu

The Expandables ga ik vanavond ook even kijken.. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WimPeu

Heb je deze al op BR Rob. Absolute beeld referentie... :kwijl: Film is wel aardig.

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Nee heb ik niet
Maar verder how to train your dragon ook vandaag in mijn handen gehad
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WimPeu

Heb ik al lang in ongecomprimeerde BR op mijn HD  :-D Ziet er ook erg goed uit en ook die film is voor een volwassene goed te doen. Zeker een aanrader.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jowa


Willi@m

Mijn laatste aanwinst was John Mayer - Where The Light Is.

Dvd van het concert in LA.

De meeste mensen zullen deze man kennen van zijn zoetsappige lovesongs uit de top 40 maar deze bluesbaas doet ook andere dingen  notworthy

Voor de bluesliefhebbers een echte aanrader!
Marantz PM5003 - Marantz CD5003 - Rega Planar 3 - Rogers LS3A - Rel Quake MKII

Lars86

De afgelopen tijd:


De Règâhs - Eerste langs
Altijd leuk! Vind ik dan als niet geboren en getogen Hagenees (besmet uit de familie)


Nick Cave - Abattoir Blues/The Lyre of Orpheus
Heerlijk, maar dat vind ik bijna alles van Nick Cave! Één van de betere!


The Jam - All Mod Cons
Ook wel leuk niet heel bijzonder.


Eric Clapton's Crossroads Guitar Festival 2007
Geweldig dit, ik had die van 2004 al, maar deze is voor mij persoonlijk nog leuker heel veel artiesten die ik met dezelfde begeleidings band gezien heb (live). Zoals Clapton zelf, Jeff Beck, Buddy Guy, Robert Cray, B.B. King(niet met dezelfde band). Aanrader voor de blues liefhebber.

lo

Een paar weken geleden 3 CD's besteld bij BOL.com. Kerstkado voor mij, levertijd 18 dec. Vandaag nog niets binnen en maar effe gebeld. Ze worden pas 7 jan uitgeleverd omdat dan de laatste pas binnen is. Ik had de optie alles in 1 keer uitleveren aangegeven omdat ik toch ruim op tijd was en de besteltermijn 5-10 werkdagen max was. Mooi domper met die @#$%^&* van Bol.com.  violent1

GGrrrrrrrrrrrrr..... nopompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Lars86

Haha ik ken je gevoel Lo. Had een keer iets besteld waarbij stond 3 weken levertijd. Prima kon het nergens vinden dus geen probleem. Na een jaar had ik nog niets... maar eens gemailt cd uit de handel genomen, twee weken later kwam ik er achter dat hij gewoon in een andere uitgave was uitgekomen, maar dat melden die @)(! niet eventjes!

lo

Tsja...... bestond muziek.nl nog maar. Daar kon je tenminste van op aan.
Maar ik was waarschijnlijk de enige die daar bestelde.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Lars86

Tja ik bestel niet zo heel veel online steun liever de locale altijd vriendelijke platenboer;) (Velvet Dordrecht). Maar als ik dan wat bestel ga ik het niet in Nederland bestellen dan ga ik wel voor goedkoop.... zavvi.co.uk of play.com of iets uit amerika:) Play duurt altijd lang, maar ach geen verzendkosten en cd's voor 4 euro doet wonderen met mijn geduld!

lo

#914
Verrassend, vandaag zijn toch de drie bestelde CD's geleverd. Gisteren contact met ze gehad en ze zouden toch echt pas in januari geleverd worden.

Maar goed, ik ben blij dat ze erzijn.

Het zijn de volgende geworden:

Ulla Meinecke: het nummer Die Tänzerin is bijzonder dynamisch



Phil Collins: Altijd al iets van willen hebben en nooit toe gekomen. Tot nu dan.


A Celtic spectacular: met oa diverse nummers van Lord of the Dance
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.