vraag over netwerkspeler na 7004

Gestart door abel, januari 15, 2011, 20:38:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kan alle muziek niet afspelen op netwerkspeler

marantz
1 (100%)
na 7004
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 1

WimPeu

Ik zou niet meteen gaan kopen maar eerst wat proberen.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Radiant

Citaat van: WimPeu op februari 01, 2011, 23:44:13
Ik zou niet meteen gaan kopen maar eerst wat proberen.
Ja,dat van die stick ga ik proberen. Zal wel even rond vragen of iemand in mijn vriendenkring een externe HD heeft van max. 320 gig.

WimPeu

Succes em laat het ons even weten. Handig voor andere NA gebruikers.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Radiant

Citaat van: WimPeu op februari 01, 2011, 23:55:31
Succes em laat het ons even weten. Handig voor andere NA gebruikers.
Dank,en tuurlijk laat ik het weten. Alleen jammer dat er niemand alsnog een fix heeft voor de 1tb. :P

JohnWx

Citaat van: Radiant op februari 01, 2011, 23:42:21
https://dixons.nl/artikel/7114670c923/SAMSUNG_S2_320_GB_2%2C5%22_harddisk_piano_black

Die is 320 gig,en pakt het stroom via de USB kabel. Zou dat eventueel ook een oplossing kunnen zijn ?!

kan wel is problemen geven als hij usb powered is

dat luistert zo precies die voeding dat je steeds hoort dat hij tikt en net niet genoeg stroom heeft om op gang te komen die harde schijf

en neem een hele korte en goede dikke usb kabel van 10cm dan heb je geen verlies op het stroom
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Radiant op februari 01, 2011, 23:58:55
Dank,en tuurlijk laat ik het weten. Alleen jammer dat er niemand alsnog een fix heeft voor de 1tb. :P

even onder windows 2 harde schijven van maken 2 x 500gb  :-P

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Radiant

Citaat van: jwx op februari 02, 2011, 08:43:54
even onder windows 2 harde schijven van maken 2 x 500gb  :-P
Ja, maar kun je er dan ook een helft van 32FAT formatteren ?!

JohnWx

Citaat van: Radiant op februari 02, 2011, 08:54:40
Ja, maar kun je er dan ook een helft van 32FAT formatteren ?!

ja waarom niet ?

je maakt er 2 schijven en zo kan je een deel formatteren
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Radiant

Oké....ik weet echt nagenoeg niks van dat soort dingen, vandaar al mijn "vragen"..
ik kwam gister ook nog een 60 gig. hardeschijf tegen die ik in het verleden uit mijn Ps3 heb gehaald. Daar kan ik ook nog een behuizing om maken, en ook proberen. Die optie van het verdelen neem ik ook mee.

DoctorJacoby

En heb je al eens je pc met een usb kabel aan de NA7004 gehangen?

Komt er dan iets uit?

Je gebruikt toch de juiste usb poort?

Als ik me niet vergis is er eentje vooraan voor usb stick, externe hd, ipod.

Langs de achterkant zou je de poort moeten hebben die je op je pc kunt aansluiten .

Kan ook liggen aan hoe je externe hd is geformatteerd (NTFS vs FAT)?

(sorry had de voorgaande posts niet gelezen  :zzz: :gaap: )

Radiant

De 60 gig. bleek kaduk te zijn. Maar goed, heb nu een nieuwe HD gekocht van 250 gig, en die 1terra variant. Allebei werken ze gewoon ! Je moet het alleen in de juiste volgorde aanzetten. Het werkt echt ideaal. ( heb hem net 2 uurtjes oid.....in het zwart.. :) )

Radiant

Als ik muziek van de computer wil halen dan gaat het even goed (100% signaal) maar dan plotseling loopt het rap terug naar de 0% en kun je niks meer. Weet iemand wat ik moet doen om dit te fixen ?!

Ik luister voornamelijk via de externe hardeschijf, dus dat gaat goed, maar van de Pc af streamen loopt dus niet lekker bij mij. Hij "pakt" de computer ook alleen maar op nadat ik hem op heb gestart. Doe je het later, dan ziet hij hem wel, maar verder kun je niks.