beeindiging van lidmaatschap

Gestart door bonbon, april 07, 2010, 23:12:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bonbon

Ik wil bij deze even laten weten dat ik mijn lidmaatschap heb beeindigd.

Ik wil iedereen bedanken voor alle adviezen , leuke, grapige en boedende verhalen.
Verder wens ik iedereen veel plezier met hun Muziek en de spulletjes die nodig zijn om daar naar te luisteren.


bonbon
PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

cheese

Hallo Bobon,


En mag ik vragen waarom.......?

en zo niet ook goed....


Groetjes Kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

lo

Hey bonbon,

Ga je het hier voor gezien houden?
Dat had ik niet verwacht en ben er door verrast nopompom

groet,

lo

PS mocht je dat inderdaad doorzetten, je bent welkom om nog eens te komen luisteren net als ik nog eens naar jou wil komen als je set volledig klaar is.

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

MO

Tja Bonbon,
Je mededeling vraagt om aandacht, vertel....

:-)
bla

cheese

ja ik was ook verrast.....daarom mijn vraag.

gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

WimPeu

Kom op nou joh....morgen denk je er weer anders over...wedden... :wink:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

MO

Hmmmm.... Als ik niets te melden heb, meld ik niets....
Dit hoeft niet te zeggen dat je je "lidmaatschap" op hoeft te zeggen.

Lijkt mij...
bla

JohnWx

ging over weghalen van geplaatste reactie's denk ik

heb ik ook wel is gehad dat M ze weg had gehaald omdat er een discussie was

hoewel ik van mening ben dat een forum juist iets is om te discusseren of je het er mee eens bent of niet en dat je alles moet laten staan

iemand moet ergens een grens trekken en dat is de moderator en daar leg ik mij dan ook bij neer


MODERATOR had een vak geleerd (nee hoor M  notworthy)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

MO

Nou Bonbon, verklaar je nader?
wazzup :mrgreen:

(je bent online en bekijkt dit draadje)
bla

bonbon

Citaat van: cheese op april 07, 2010, 23:15:56
Hallo Bobon,


En mag ik vragen waarom.......?

en zo niet ook goed....


Groetjes Kees

de rede is dat ik de laatste week niet meer met een prettig gevoel bepaalde berichten lijnen lees.
Het uiteraard niet te voorkomen is dat er af en toe verhitte discussies gevoerd worden maar ik merk dat ik me erger aan bepaalde individuen hier op het forum.

Ik geen zin heb om me te ergeren aan iets dat met muziek te maken heeft.

muziek is mijn leven, mijn vak en mijn hobby.......

pompom
PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

cheese

ja en dat is je goed recht......als je gevoel er niet goed meer bij is.......

maar wat mij betreft ben je welkom om af en toe nog even rond te snuffelen op dit in mijn ogen mooie forum...

gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

TurboMarco

Bonbon jij ook bedankt voor je bijdrage en suc6 verder.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Mexicaanse Hond

Joh, over een tijdje denk je er weer anders over.
Op elk forum is er wel eens wat en hier valt het alleszins mee. Gewoon een tijdje het forum wat minder bezoeken dan wel minder/niet reageren en het waait vanzelf weer over.

joep

Jammer je te zien gaan bonbon. En ja het is hier een forum met verschillende mensen. En natuurlijk zijn erbij waar je niet mee door één deur kunt. Ik denk ook wel eens wat doen ze hier behalve een beetje stangen. Zich niet laten hinderen door ook maar enige kennis van zaken denken dat ze zich kunnen doen gelden. Zielige figuren. Vaak hebben ze zelf niets beter te doen dan duizenden nutteloze berichten te plaatsen op forums waar ze eigenlijk geen enkele binding mee hebben. Overtuigen andere van hun "gelijk" door luid te blazen en onzin te spuiten Gelukkig zitten hier ook een hoop echte Marantz fans waar ik enorm goed mee kan opschieten en ze ook beschouw als mijn vrienden. Maar bijna al deze contacten lopen via de PM. Mensen die elkaar echt helpen. Ik zou je willen adviseren, koel even af en kijk over een tijdje of het hier weer naar je zin is. Die blazers blijven toch nooit lang op het forum na een paar jaar heeft iedereen ze door en gaan ze vanzelf weer weg.

Mexicaanse Hond

Olie op het vuur gooien draagt niet veel bij aan dit topic, Joep.