De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sander

Nice One...

Die set van Tocadisco @ Nature One is ook om van te smullen btw.

Cker zo leuk omdat ik der live bij was :D
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

Marvin

Helaas zijn de Dance Valley streams altijd erg schaars.

Tocadisco; Tanzen!!  8-)

Marantz 81

Mooie Foto met die doorbrekende zon  :yes: :-)

heb zelf ook vele nachten doorgehaald , paar uur slapen en daarna weer bakken op het strand de hele zomer door soms 3 keer per week stappen  :-D  nu geef ik niks meer om het uitgaansleven  :wink:

Marvin

#318
..

TurboMarco

Heb je er wel eens aan gedacht om nog een aantal Tannoys aan te schaffen om een line source te creëren ? 8-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

Ja, maar niet in dit huis.
Lijkt me wel wat, 5 bananen opgebouwd uit 10 of 12" drivers.
Moet een aardige geluidsdrukt teweeg brengen, maar ik heb hier geen ruimte meer.
Ik moest een lagere kast hebben om enkel een centerspeaker te kunnen herplaatsen.
Ruimte gebrek is hier nogal aan de orde...  :-D

Sander

Ik zie dat je stevig hebt opgeruimd!

Ziet er netjes uit hoor :)

Moet nog steeds een keertje langs gaan om daarna een avondje op de sluizen door te brengen ;)

grtz Sander
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

lo

Mooie foto reportage. pompom
En ja, het ziet er netjes uit notworthy

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Nieuw meubel ?

leuk die lampen  :yes: met een Baco,tje erbij  :-D

Niber

Soderknetters...jij woont in een heerlijk café hoor!! notworthy
Met goede actiefilm voel je zeker alles?

Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Marvin

#325
..

audiof. zonder budget

Tannoy is mooi spul, met een aparte sound...

[openen stang modus] Apart om te zien dat je center bijna groter is dan je TV :wink: :wink:[sluiten stang modus]
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df

JohnWx

Citaat van: audiof. zonder budget op februari 19, 2011, 12:18:38
Tannoy is mooi spul, met een aparte sound...

[openen stang modus] Apart om te zien dat je center bijna groter is dan je TV :wink: :wink:[sluiten stang modus]

Hij kan nog een filmdoek naar beneden halen dan is de center weer klein
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

#328

..

lo

Ook in HD....... notworthy
Nadeel is wel dat je, bijv. bij een mooie vrouw, alle "oneffenheden" in 1 keer weer ziet. Pats........ weg ideaal :schater:

Maar euhhhhhh........ ik denk dat je bij jou echt helemaal "into the movie" bent.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.