De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Marvin

#225
..

gerard

Citaat van: marvin op juni 01, 2010, 19:13:03
Het is soms even zoeken naar de plaatjes van wat hier allemaal over de vloer is geweest...

Zo te zien was er die dag aardig wat over de vloer..  :roll:  :-D
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Marvin

Ja, dat gebeurd hier weleens....  :-D

gerard

gaat vandaag lekker met je berichtjes/teller  :wink:
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Marvin


Marvin

Ik zie dat wanneer je hier je begin post aanpast dit als nieuw bericht wordt geteld.
Dus bij deze; Begin post aangepast....  :-D

(Alle foto's op een rijtje gezet, van begin tot nu... ).

Marvin

#231
..

lo

Hier in de buurt zit ook zo'n club. Ik weet alleen niet of je daar ook voetbal kunt kijken redface

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

En de vraag is of het daar ook zo lekker klinkt....  clown1

lo

Citaat van: marvin op juni 23, 2010, 18:54:56
En de vraag is of het daar ook zo lekker klinkt....  clown1

Lekkerrrrrrrrrrrrrr......... uhhh clown1

Je bent wel effe bezig geweest om je begin post zo netjes weer aan te passen volgens mij. Ik dacht al, of hij slaapt of hij voert iets in zijn schild :evil:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin


lo

Ahja, de repeat handeling: linker, rechter, linker, rechter- muisknop bediening, beroering, beweging. Wacht effe, ben nu het spoor bijster geraakt.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin


lo

Kan die tekst erg slecht lezen zeg. Krijg je ervan om dat op heuvelachtig terein te zetten. :-D
Creaktiv is toch een hifi-meubel. Marvin toch :schater: :wink:

groet,

lo

PS, dame ziet er appeteitelijk uit. Je vriendin? notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Citaat van: lo op juni 23, 2010, 20:12:00
Je vriendin? notworthy

Wat denk jij, dat ik die hier zou plaatsen....  :no: