Marantz 2252b onderhoud/revisie

Gestart door Amsterdamned, juni 30, 2021, 22:42:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Amsterdamned

Dag beste liefhebbers,ik ben nieuw hier en ondanks mijn redelijke kennis en ervaring met de klassieke Marantz,zoek ik nu via deze weg een goede vakman en restaurateur voor mijn werkende Marantz.Het is tijd voor een goede service beurt met alle eventuele upgrades en meer.Heb al wat namen langs zien komen bij andere topics,maar zal eerst de reacties afwachten alvorens contact te maken met de reeds genoemde personen.Voor de goede orde,het gaat dus om een 2252b model.

lieven

Ja je kent de twee profs hier op het forum dan al neem ik aan. Ik doe momenteel alleen dingen voor mezelf wegens te veel projecten. En ik heb ook meer vertrouwen in beide techniekers dan mezelf in zake soldeer skills. Wat niet wilt zeggen dat ik mijn prints kapot soldeer maar dat van mij is soms wat te dik en ja dat zie je bij hun nu eenmaal niet. Ps leuke versterker wel ik ben verliefd op heel de 22xx serie

i2Paq

Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

HAL9000

Citaat van: Amsterdamned op juni 30, 2021, 22:42:28
Dag beste liefhebbers,ik ben nieuw hier en ondanks mijn redelijke kennis en ervaring met de klassieke Marantz,zoek ik nu via deze weg een goede vakman en restaurateur voor mijn werkende Marantz.Het is tijd voor een goede service beurt met alle eventuele upgrades en meer.Heb al wat namen langs zien komen bij andere topics,maar zal eerst de reacties afwachten alvorens contact te maken met de reeds genoemde personen.Voor de goede orde,het gaat dus om een 2252b model.

Ik heb er eventueel tijd voor.
ja hebt ook nog oscar's service center in almere.
Rotterdam.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Amsterdamned

Bedankt voor de reacties.
En zoals ik al een beetje had verwacht,idd uitgekomen op 1 vd 2 bekende techneuten/restaurateurs van dit forum.
👍