Kabeltjes van de verstuurchinees

Gestart door Toxiq, oktober 09, 2019, 15:54:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Maus

Citaat van: xander32 op oktober 11, 2019, 10:44:24
Ik neem aan dat jouw 'verbazing' is geveinsd, je draait onderwijl lang genoeg mee om beter te weten hoe de markt in elkaar steekt, dat pretendeer je ook steevast middels jouw reply.

Tussen die beide bedragen zit een verschil. Echter, betreft het verschil met de zgn A-merken kabels, zijn die van RU Connected duidelijk de voordelige keuze. Zo is mij reply bedoeld, zo mag je deze interpreteren.

Ik weet niet eens of het een A merk was, er stond HQ op en dan kun je alles verwachten. USB kabels bij m'n telefoon geleverd (sony) gaan gemiddeld het hele leven van het toestel mee, dus meer dan zo'n 4 jaar.

Nostra

Ikzelf heb dynavox perfect sound luidspreker kabels nu (bi wire) en ben hier zeker voor het geld meer dan tevreden van.

Ze zijn mooi afgewerkt. Op wish waar het vrouwtje en ik regelmatig bestellen vind je identiek dezelfde merkloze kabels alleen voor meer geld (zonder de verzending). Ze zullen wss uit dezelfde fabriek komen alleen is dynavox gevestigd in Duitsland en ontwikkelen ze hun producten daar en niet in China.

Ikzelf zal nog dynavox bekabeling kopen omdat ik ze prijs kwaliteit enorm goed vind. Maar merkloos? Neen dan koop ik liever blanke zaken in Europa (ik ben een ebayer vooral) en maak ze zelf. [emoji57] (wat ik overigens in men hobby ruimte aan het doen ben) mss soms net iets duurder als ali of wish maar heb nu bvb luidsprekerkabel pluggen gevonden die identiek zijn als die van op wish aan de helft van de prijs op eBay in the UK.

Niet alles is goedkoper op ali of wish na beetje zoekwerk en met het risico van inklaring te moeten betalen. (been there done that)

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


xander32

Wat voor een Dynavox kabels heb je dan en wat heb je er voor mogen aftikken?

The Good Son

https://www.dynavox-audio.de/produkte/spalte2/kabel/perfect-sound-lautsprecherkabel.html
Nostra bedoeld deze kabel.
Ik heb dezelfde sinds een paar maanden en ben tevreden. Hiervoor had ik een kabel met zilver toevoeging en klonk het naar mijn mening te schel, dat heeft deze kabel opgelost.
Voor 2  x 2 meter heb ik rond de €30 betaald, Ik ben niet zo'n kabel "believer" maar voor dat geld zijn ze mooi afgewerkt en is het degelijk materiaal.
Deze kabel kun je ook als meter waren kopen en alle toebehoren zijn los verkrijgbaar.
Hier in Duitsland heb ik dit merk al meerdere keren in hifi winkels zien liggen.

Nostra

Citaat van: xander32 op november 18, 2019, 06:21:53
Wat voor een Dynavox kabels heb je dan en wat heb je er voor mogen aftikken?
Die is het dus, alleen was die gemod naar bi wire. Heb de mijne via ebay gekocht en had me net geen 60€ gekost incl verzending.

Nog steeds tevreden van.

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk