UD5007 door bestanden bladeren

Gestart door Zep, juli 11, 2014, 18:13:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zep

Langzaam aan begin ik het lastig te vinden om iedere keer mijn tv aan en uit moet zetten om door mijn muziek bestanden op aangesloten usb schijf te bladeren. Het display van mijn receiver geeft geen titels weer, althans kan die optie niet vinden. Speel ik via de versterker dan wordt het helemaal lastig. Dus telkens weer even tv aan om een ander album te selecteren. violent1

Iemand een gouden tip? :?
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

DansaN

Een mediaplayer aansluiten die met een app bediend kan worden  :-D

polleke_cgc

#2
Is dat ding volledig DLNA compatibel ? Met een app zoals BubbleUPnP kies je welke speler je wil gebruiken, en dan kan je gewoon kiezen welke bestanden je van je NAS wil afspelen.
Ik heb bv. een MCR 603 : onder android kan je de Marantz app voor die speler niet gebruiken (wel AVR-remote, maar dat werkt niet bijster goed), maar met die BubbleUPnP lukt dat wel goed.
Bij mijn NAS (een basis Synology) kan ik bv. ook DS audio daarvoor gebruiken.

Zep

Citaat van: DansaN op juli 11, 2014, 18:59:56
Een mediaplayer aansluiten die met een app bediend kan worden  :-D

De Marantz app werkt niet met de UD5007.....niet met mijn receiver en met mijn geïntegreerde versterker al helemaal niet :no:

Jij bent niet door voor de volgende ronde!  :-P  :wink:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Zep

Citaat van: polleke_cgc op juli 11, 2014, 19:11:35
Is dat ding volledig DLNA compatibel ? Met een app zoals BubbleUPnP kies je welke speler je wil gebruiken, en dan kan je gewoon kiezen welke bestanden je van je NAS wil afspelen.
Ik heb bv. een MCR 603 : onder android kan je de Marantz app voor die speler niet gebruiken (wel AVR-remote, maar dat werkt niet bijster goed), maar met die BubbleUPnP lukt dat wel goed.
Bij mijn NAS (een basis Synology) kan ik bv. ook DS audio daarvoor gebruiken.

Volgens mij idd volledig DNLA compatibel, ik ga jouw voorstel eens verder onderzoeken, misschien dat dit een optie is!
Alvast dank hiervoor  notworthy
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

DansaN

Citaat van: Zep op juli 11, 2014, 19:20:13
De Marantz app werkt niet met de UD5007.....niet met mijn receiver en met mijn geïntegreerde versterker al helemaal niet :no:

Jij bent niet door voor de volgende ronde!  :-P  :wink:

Dat zeg ik ook niet  violent1
Ik zeg een mediaplayer aansluiten die wel met een app bediend kan worden  :roll:

Ben ik nu toch door naar de volgende ronde?  :wink:

Zep

Citaat van: DansaN op juli 11, 2014, 19:52:50
Dat zeg ik ook niet  violent1
Ik zeg een mediaplayer aansluiten die wel met een app bediend kan worden  :roll:

Ben ik nu toch door naar de volgende ronde?  :wink:

Lol, ik deed een poging om jouw "niet-zo-serieuze" antwoord nog enigszins serieus over te laten komen :wink:

En de volgende ronde in een nieuw topic mag je weer meedoen  clown1
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

DansaN


Zep

*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*