Per ongeluk afstandbediening UD7007 op BD2 gezet, help...

Gestart door argtv3v6tb, maart 18, 2013, 15:43:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

argtv3v6tb

Citaat van: Jeroen op maart 18, 2013, 20:33:13
De stop en 1 toets langer dan 5 sec indrukken en als het goed staat deze weer op bd1 zoals pekelvlees ook al aangaf blz 51 van de gebruiksaanwijzing.
Succes ermee.

Dat had ik idd ook geprobeerd, maar zonder resultaat (had ik iets eerder ook al gepost). Display blijft BD2 aangeven als je de afstandbediening gebruikt, hij wil niet overspringen naar BD1 helaas. Vandaar dat ik jullie hulp heb ingeschakeld ;)

Marantz 81

Zelfde gehad met de UD5005 toen ook flink moeten zoeken in de manual en weet niet meer hoe het zat ,al die digitale rommel ook  clown1

argtv3v6tb

Ik weet inmiddels de frequenties van beide afstandbedieningskeuzes.
BD1 = 2064
BD2 = 5027

Heb de afstandbediening van de SR7007 ingesteld op die van de UD7007, nu kan ik iig weer wel de bediening via de afstandbediening doen. Echter naar het menu paktie niet helaas. Het ongemak is wel wat minder nu ;)

Probleem helaas alleen nog niet opgelost :(

argtv3v6tb

#18
Het is me gelukt :D pompom

+ Het was nog eens simpel ook ;)

Gewoon de afstandbediening op BD2 zetten en je bent klaar, makkelijker gezegd dan gedaan is gebleken ;)
Maar door de afstandbediening via de stopknop en het nummer van modus te drukken springtie gewoon over. Waarom me dat niet eerder is gelukt is mijn een raadsel, maar nu werkte het. Maw je moet de afstandbediening over zetten en niet zoals ik eerder probeerde de speler (mindset zou men zeggen op het werk).

iig bedankt voor jullie hulp en mentale steun ;)


johand

Marantz PM-7004 - Speakers: KEF IQ30 - Squeezebox Touch

Spotify: Mijn favorietenlijstje

stefaan

ik h4b hetzelfde probleem. Bij mijn werkt het ook niet.
ik druk op de afstandssbedieing blokje (stop) en 1 gedurende 10 seconden of Blokje (stop) en 2 gedurende 10 seconden.
Maar de afstandbediening blijft weigeren te werken.

als ik de UD5007 aan zet en laat spelen (met de bedieningsknoppen op het toestel) dan zie ik in het display staan :
2 ch

zou dit BD2 betekenen ?
Of kan ik mijn UD5007 resetten ?
Ik zoek me te pletter en ik vind geen oplossing ?

Graag jullie hulp aub ?

Bedankt,
Stefaan
NA6005
NA7004 (x2)
NR1506
NR1602 (x2)
NR1605
SR7002
UD5007
CC4003