De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

lo

Afgelopen donderdag en vrijdag is er hard gewerkt bij ons. Heb nog effe een paar foto's gemaakt:

Plaats nieuwe stereomeubel al afgetekend op de muur: (TV met daaronder de nieuw te maken stereokast, hangend aan de muur. Rechts daarnaast de positie in het platte vlak van mijn rechterspeaker)


Hier stond de keuken:


En staat nu hier:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

zou je het meubel wat beter kunnen verven en ook de apparatuur inkleuren



is helemaal terug al dat basic het mag weer steen laten zien en beton
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Houten keuken met steen en beton. Puur en eerlijk.  hello
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

joep

Maar Lo toch. Ik had met jouw vrouw het besluit genomen om de stereo voor het raam te plaatsen! Straks moet je alles weer veranderen.

lo

 :schater: :schater:

Dat wist ze dan niet meer toen we het bankstel hebben uitgezocht. :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Vlearmoes

Zo te zien komt het scherm op een mooie hoogte  <110 cm midden van scherm ??  :yes:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

xander32

Sobere aankleding joh ...




:-D Sander.


Suc6 met verdere verbouw  :yes:.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Yep, het midden komt nu idd niet boven de 110 uit. De oude situatie was aanzienlijk te hoog tgv alle apparaten boven elkaar in 1 kast. In de nieuwe situatie komt alles naast elkaar, past net...... maar dan ook maar net. De zijkant van de kast heeft ook een veel kleiner oppervlak daardoor waardoor er minder reflecties op zullen zijn. pompom

Ons huidig onderkomen is inderdaad sober ja :schater: :schater:
We zijn wel blij dat we een inpandige garage hebben waarin het mogelijk was om nood "nuts voorzieningen" te maken, en die net groot genoeg is om de belangrijkste dingen voor het draaiend houden van een huishouden te bergen.

Is inderdaad een heel koele garage, is aan de NW kant gesitueerd. Ben ik heel blij mee in tijdens deze warme dagen, kan heel slecht tegen de warmte en onze airco is nu ook niet meer functioneel omdat het binnendeel in de kamer is verwijdert. Hierdoor heeft de buitenunit nu teveel koelmiddel, omdat de inhoud van het verwijderde binnendeel hier nu ook aan is toegevoegd, en als ik de binnenunit van boven nu zou gebruiken zou het systeem continu in storing komen. (heb ik me laten vertellen)

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

Vergeet niet de nodige wachtbuizen te plaatsen nu de vloer eruit is. Stel dat je ooit naar HT zou willen. (Vergeef het me Heer ik ben slechts een domme zondaar). Nu heb je de kans daartoe. Maak er dus dankbaar gebruik van. We hebben het er donderdag wel verder over.

lo

 :schater:

Toch ben ik bang dat dat er niet van gaat komen, die HT set bedoel ik. Feit is wel dat er voldoende leidingen naar de meterkast gemaakt worden, links naast de deur, waardoor ik via de muur links en achter toch eventueel op de juiste plaatsen met bedrading zou kunnen komen in een 5.1 situatie. Maar nogmaals ik zie dat niet snel gebeuren. :no:
Er moeten trouwens ook nog twee extra elektra leidingen naar de keuken aangelegd worden met de daarbij behoorende extra groepen in de meter kast. Ik heb nu net iets te weinig "stroom" omdat er een Quooker bij komt en hierdoor de afwasmachine ook op een apparte groep kan.

Het houdt niet op :-o

Wel de gelegenheid om extra groepjes voor m'n stereotje te gebruiken.  pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep


Martin

Altijd leuk een verbouwing, maar als het klaar is is dat toch net even wat fijner.

Ben benieuwd hoe het allemaal gaat worden.

Groet Martin.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

lo

Dan ben je niet de enige..... :-D
Ik heb er wel een beeld bij, maar ja....... op dit moment wel heel erg moeilijk voor te stellen :schater:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.