De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Joep is al bezig met de actie Help Leo de verbouwing door:-D
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

zou het maar flink laat maken vanavond  :-D  pompom

want als ik het goed heb gaat het setje morgen in de Dozen  :? :-o  nopompom waarna later de acoustiek wel erg goed zal zijn ff doorbijten  :schater:

lo

Tis inmiddels al een gelopen race, de S3.4's staan boven in hun huisje. :cry:
Mijn vrouw heeft de blauwe plekken op d'r benen staan van het omhoog sjouwen van die krengen :-o
Morgen de rest van de spullekes opbergen, het lange wachten is begonnen.
Donderdag verhuist de bestaande keuken naar de garage en wordt dat onze tijdelijke uitvalsbasis. TV gaat ook in zijn doos en de slaapkamer TV verhuist naar het "computerhok cq strijkhok" dat wordt onze tijdelijk "lounchekamer" waar we s'avonds weer op krachten kunnen komen.

Er is geen weg meer terug nu  :no: :schater:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Ik heb nog leuke lounge en garagerock in in de aanbieding.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Moet ik dan zelf een installatie meenemen of is het nog niet zo erg?  :-D
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

lo

De gettoblaster van mijn zoon of dochter (uit hun kindertijd) komt in de grage te staan. Dat ding vreet CD-tjes en casettebandjes  :schater: :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Cassettebandjes heb ik nog, CD's ook. Ouderwetsch ben ik toch.  :yes:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

jowa

Citaat van: lo op mei 03, 2011, 18:15:24
Tis inmiddels al een gelopen race, de S3.4's staan boven in hun huisje. :cry:
Mijn vrouw heeft de blauwe plekken op d'r benen staan van het omhoog sjouwen van die krengen :-o
Morgen de rest van de spullekes opbergen, het lange wachten is begonnen.
Donderdag verhuist de bestaande keuken naar de garage en wordt dat onze tijdelijke uitvalsbasis. TV gaat ook in zijn doos en de slaapkamer TV verhuist naar het "computerhok cq strijkhok" dat wordt onze tijdelijk "lounchekamer" waar we s'avonds weer op krachten kunnen komen.

Er is geen weg meer terug nu  :no: :schater:

groet,

lo

Er is voor jou nog maar één remedie: elk weekend bij een ander van het forum langs om sets te beluisteren en daarmee ontwenningsverschijnselen te voorkomen  :-D

joep

Die kamer bij mij moet dat een één of tweepersoons bed zijn Lo? Zicht op zee, etc. etc.

lo

Citaat van: jowa op mei 03, 2011, 19:31:44
Er is voor jou nog maar één remedie: elk weekend bij een ander van het forum langs om sets te beluisteren en daarmee ontwenningsverschijnselen te voorkomen  :-D

:yes: notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: joep op mei 03, 2011, 19:54:39
Die kamer bij mij moet dat een één of tweepersoons bed zijn Lo? Zicht op zee, etc. etc.

Euhhhhh.......... mag mijn vrouw mee komen dan??  redface :schater:
Zicht op zee en wakker worden met de zilte lucht in je neus is niet te versmaden natuurlijk  :kwijl:

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Citaat van: joep op mei 03, 2011, 19:54:39
Die kamer bij mij moet dat een één of tweepersoons bed zijn Lo? Zicht op zee, etc. etc.

Geef hem dan ook maar een mooie massage mee door een mooie dame dan !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

lo

 notworthy violent1 nonono

Uit frustratie dat ik toch niet meer kon luisteren de rest ook maar gelijk opgeruimd.
Het ziet er nu zo uit  nopompom  frusty

groet,

lo


Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.