De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

joep


lo

Ik zie in de maatvoering dat de afstand tussen de "legplanken" 189mm is. Is dat voldoende bij jou? Mijn E-450 is 181 mm hoog en ik denk dat ik toch wel minimaal 2cm koel ruimte wil hebben!

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

#827


Tussenruimte is 23 cm. Dus heb je zo'n 5 cm koelruimte. Das zat.

Zij geven de frame ruimte, maar daar liggen de glasplaten op. Dus de vrije ruimte tussen de glasplaten is 23 cm.

Of ge mot effe komme kijke he Leoke.

lo

Is jou versterker lager dan de mijne dan? Ik dacht niet dat dit zoveel scheelde. :no:
Kan trouwens op de vernieuwde marantz website de SM 11 evenals alle andere reference producten niet meer vinden.  :no: Anders had ik de maatvoering snel gevonden.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81


lo

Hey ook een mooi rekkie met mooie hoogte. Echter de breedte tussen de poten is slechts 96 cm. De E-450 is 46.5 cm breed en de DP 700 is nog ruim een cm breder.  :no: is niet mooi als de componenten gedeeltelijk achter de poten zitten.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

ja ik snap af en toe de maatvoering van een hoop meubels ook niet  :no:  en jij hebt met je zware apparatuur al snel dat het meubel dat niet kan dragen

ik heb de Norstone Wooden en dat past allemaal wel  :yes:

alleen in de breedte had die ook geen cm smaller moeten wezen  byebye

denk dat het klussen wordt in de garage  :schater:

Marantz 81

of een echt Spectral High end meubel  clown1

lo

 :-o

Ik denk dat de pecunia's ver verdwenen zullen zijn na ons projectje.  HLP  :schater:

Ik moet het allemaal nog eens op een rijtje zetten en misschien met die "designer meneer" nog eens een goed gesprek hebben. Hun voorstel was wel erg mooi, maar is het funcitioneel, that's the question.  :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Vandaag op m'n gemakje de audience 72's losgekoppeld en in opslag gezet. :cry:
De eerste stap is gezet naar een tijd lang zonder hifi nopompom
Maar ja, tis voor het goede doel zullen we maar denken. Wat zal het weer lekker klinken als alles weer terug staat zo tegen eind september.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op april 30, 2011, 17:22:46
Vandaag op m'n gemakje de audience 72's losgekoppeld en in opslag gezet. :cry:
De eerste stap is gezet naar een tijd lang zonder hifi nopompom
Maar ja, tis voor het goede doel zullen we maar denken. Wat zal het weer lekker klinken als alles weer terug staat zo tegen eind september.

waarom ook alweer ? wat is er dan voor je op stapel

John
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Ben aan het sparen voor een setje verity leonore speakers. Klinken naar mijn mening schitterend. notworthy

Nee hoor John, nog een week en dan ondergaat bij ons de volledige benedenverdieping en de overloop een metamorfose. We gaan verbouwen pompom nopompom
Alle ouwe meuk d'r uit en nieuwe meuk terug, nieuwe keuken, vloerverwarming, nieuwe tegels, houten vloer, alles stucen, akoestisch plafond, enz.....enz....
Schatting is 2 maanden, zal wel uitlopen. Half september wordt de houten vloer in de woonkamer gelegd, dus tot die tijd op beton leven. Mijn set wil ik pas terug zetten als de vloer d'r weer in ligt.

Dat is het zo'n beetje  :schater:

groet,

lo 
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op april 30, 2011, 18:27:56
Ben aan het sparen voor een setje verity leonore speakers. Klinken naar mijn mening schitterend. notworthy

Nee hoor John, nog een week en dan ondergaat bij ons de volledige benedenverdieping en de overloop een metamorfose. We gaan verbouwen pompom nopompom
Alle ouwe meuk d'r uit en nieuwe meuk terug, nieuwe keuken, vloerverwarming, nieuwe tegels, houten vloer, alles stucen, akoestisch plafond, enz.....enz....
Schatting is 2 maanden, zal wel uitlopen. Half september wordt de houten vloer in de woonkamer gelegd, dus tot die tijd op beton leven. Mijn set wil ik pas terug zetten als de vloer d'r weer in ligt.

Dat is het zo'n beetje  :schater:

groet,

lo


oooooooohhhhhhhhhh je doet mee aan het programma mijn man is klusser
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

 :no: :no:

We krijgen een heeeeeeele boel bouwvakkers over de vloer. Ik ben van de koffie :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op april 30, 2011, 19:16:33
:no: :no:

We krijgen een heeeeeeele boel bouwvakkers over de vloer. Ik ben van de koffie :schater:

Gij bent financierder

Heel veel plezier alvast met de aanwinst

En speciaal voor jullie daar:


http://www.youtube.com/watch?v=5leVQeK_3Ws
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.