De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81


Whisper.nl

Er staat ook nog een setje Confidence 3 op marktplaats allebei vandaag erop gezet


Nee jammer hoor.
Ik vind die andere van ca € 1.000 er veel mooier uitzien.
Ik weet niet of er verschil zit m.b.t. de weergave. Dus daar kan ik niks over zeggen.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81

die Contour 1.8 MKII  bedoel je ?

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

ja idd om van te  :kwijl: :kwijl: en nog de goeie kleur ook  pompom

Whisper.nl

Ben op dit moment ook platzak maar ik heb mijn hart verloren aan deze. Dynaudio Contour S3.4
Moet niet gaan luisteren anders weet ik het zeker dat ik helemaal maf wordt.

(Lo excuus voor de vervuiling)

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81

#801
Ja die zijn ook heel mooi  notworthy en zo klinken ze ook gewoon even bij leo op bezoek gaan als toch wil weten hoe ze klinken  :kwijl:

ik ben niet echt platzak ,maar moet maar even stoppen nu denk ik na wat ik allemaal gekocht heb het laatste half jaar ,wilde eerst de 52SE met stands verkopen en dan die Contour 1.8 MKII gaan halen http://link.marktplaats.nl/425940024

maar ik doe het voorlopig nog maar niet  :no: en nu is de akoestiek ook eindelijk goed en valt alles op zijn plaats met de PM15S1  :yes:

Whisper.nl

Citaat van: Marantz 81 op maart 06, 2011, 21:21:47
Ja die zijn ook heel mooi  notworthy en zo klinken ze ook gewoon even bij leo op bezoek gaan als toch wil weten hoe ze klinken  :kwijl:

ik ben niet echt platzak ,maar moet maar even stoppen nu denk ik na wat ik allemaal gekocht heb het laatste half jaar ,wilde eerst de 52SE met stands verkopen en dan die Contour 1.8 MKII gaan halen http://link.marktplaats.nl/425940024

maar ik doe het voorlopig nog maar niet  :no: en nu is de akoestiek ook eindelijk goed en valt alles op zijn plaats met de PM15S1  :yes:

Ik mijn gedachten zijn die van Lo toch een slag(je) groter. ??
Of Lo zijn dit jou speakers. ??
Dan weet ik genoeg (sparen sparen sparen).

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81

Leo heeft de S3.4 ja  :yes:  ben je al een keer bij hem geweest dan ?


Whisper.nl

Citaat van: Marantz 81 op maart 06, 2011, 21:27:36
Leo heeft de S3.4 ja  :yes:

Dankje.
Ships dat wordt >> sparen sparen sparen.<<
Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81

 :-)

deze jonges zijn ook zeer goed ook leo was zeer te spreken over de speakers we hadden het er laatst over toen hij bij mij thuis was

ik heb zelf pasgeleden beluisterd en was er helemaal weg van

http://www.dynaudio.com/eng/systems/lines/focus/focus220II.php   byebye

lo

#807
Die focus 220 heb ik een aantal jaar geleden, bij introductie denk ik, gehoord op de VAD show. In mijn oren de betere speakers van de hele show.

Ik heb inderdaad de S3.4's die je hebt afgebeeld. Lijken klein maar als je gaat zitten zijn ze toch behoorlijk hoog. Hoogte is 122 cm. Heb je ze trouwens al op meer plaatsen beluisterd behalve bij mij?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Hoi Lo,

Nee ik heb ze alleen dan bij jou geluisterd.

Maar alleen de looks al  :kwijl:

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Vandaag is Joep bij me op visite geweest.
Was weer een erg leuke ochtend / middag. Onder het kletsen door ook nog muziek geluisterd :-D
Net als vorige keer bij Joep leek het wel of we niet uitgel*ld konden komen over van alles en nog wat.
Gezellig :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.