De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81

hij beviel toch niet zo goed die accphase versterker  :-o

lo

 :no:
Regelrechte rommel. Tis jammer dat het nu uitlekt, had dit nog een tijdje voor me willen houden. :schater: :schater: :schater: :schater: violent1
De verbouwing inmiddels afgeblazen en weer op zoek naar marantz reference componenten.  :-o :wink:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

gooie hem dan maar heel snel hier op het balkon  :schater: :schater: :-D :wink:

lo

Zou je wel willen hè :schater: :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81


Musicman

Citaat van: lo op februari 24, 2011, 23:42:16
:no:
Regelrechte rommel. Tis jammer dat het nu uitlekt, had dit nog een tijdje voor me willen houden. :schater: :schater: :schater: :schater: violent1
De verbouwing inmiddels afgeblazen en weer op zoek naar marantz reference componenten.  :-o :wink:

groet,

lo

IK heb nog een mooie (SA-)CD speler eventueel voor je...... clown1
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

lo

Kan me niet voorstellen dat je daar nu weer van af wil :-o

groet,

lo

:schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Het "woning project" begint concrete vormen aan te nemen. Tsja ik moet er aan geloven. HLP
Afgelopen week nog een aantal monsters thuis gestuurd gekregen van STO tbv keuze maken voor akoestisch plafond. Eea werd begeleid door een offerte en "nagalmberekening". Op basis van de verzamelde gegevens nog contact gehad met Toine Dingemans en, hieruit voortvloeiend, vastgesteld dat voor mijn situatie het Ri-acoustic plafond de beste keuze is. Dit is feitelijk een systeemplafond opgehangen aan metalendragers met een holle ruimte erboven (plenum) van 10 cm. Deze ruimte moet voorzien worden van een minerale wol, waarschijnlijk steenwol. De akoestische eigenschappen van dit plafond zorgen ervoor dat de nagalm met 60dB verzwakt wordt binnen 0.4 a 0.6 sec. Het heeft een krachtige laag- en middenabsorbtie en een milde hoog absorbtie, precies wat ik nodig heb. Naar alle waarschijnlijkheid zal ik geen verdere akoestisch aanvullingen meer hoeven te doen, en daar heb ik wel oren naar. Kortom ik ben er aan uit. pompom Nu nog dat spul d'r in  HB

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

ik wist het vanmiddag natuurlijk al  :-)  maar ben wel zeer benieuwd wat het uiteindelijke resultaat zal zijn  hello

Marantz 81


lo

 notworthy
Iets voor jou......... :-o Dan krijg je volledige diepgang  :-D
Het huidige type vind ik persoonlijk "mooier" misschien is extravagant wel het goede woord. Ik weet uit ervaring dat die dingen ongeloofelijk goed klinken. Mooi spul hoor.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

 :no: ben platzak  nopompom  :cry:


:schater: :schater:

er staat ook nog een setje Confidence 3 op marktplaats allebei vandaag erop gezet


ja die nieuwe confidence zijn heel apart kwa vormgeving ook lekker eigenwijs , maar toch strak slank en imposant om te zien  notworthy

lo

Idd, ik vind ze eigenlijk ook wel erg mooi. Ik ben eind 2009 bezig geweest met een luistertest van de confidence C2 huidig type. Klinkt erg goed, maar is ook erg groot. (te groot denk ik)

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.