De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

lo

 :schater:

nonono Mijn versterker en CD spelert blijven nog wel een tijdje bij me hoor :yes:
Dus opvoeren in de sluitpost meerwerk komt "nicht im frage"
Alhoewel, daar kan ik dan weer wel belasting aftrek voor krijgen. Hmmmmm........ :-D
Misschien toch nog maar eens nadenken over een VV en EV combi :kwijl:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

#691
Peperdure audio-apparaten verbouwingen zitten momenteel toch ook in het lage btw-tarief?  :angel:

lo

Dat klopt ja, ik meen tot juni / juli volgend jaar.
Van 19 naar 6% is toch wel even 13%. Op een som van............Hmmm........... :-D :kwijl:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

nou dat belooft wat dan  :yes: byebye

Musicman

Citaat van: lo op december 13, 2010, 11:37:22
Dat klopt ja, ik meen tot juni / juli volgend jaar.
Van 19 naar 6% is toch wel even 13%. Op een som van............Hmmm........... :-D :kwijl:

groet,

lo


Bedankt voor de tip Lo!!

Ik zag afgelopen week een mooi kabelsetje voor 32.800,-
Misschien haal ik het dan toch nog net..... clown1
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

lo

#695
 :no:

Die BTW verlaging geldt volgens mij alleen maar in de "bouwsector", om de economie een boost te geven, en niet voor luxe zaken, en al helemaal niet voor die idioot dure dingen waar wij ons mee bezig houden. :-D

http://www.hypotheker.nl/Over+De+Hypotheker/Nieuws/Tijdelijke+btw-verlaging+voor+verbouwingen.htm

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: lo op december 13, 2010, 18:29:44
:no:

Die BTW verlaging geldt volgens mij alleen maar in de "bouwsector", om de economie een boost te geven, en niet voor luxe zaken eerste levensbehoeftes, en al helemaal niet voor die idioot dure dingen redelijk geprijsde dingen waar wij ons mee bezig houden.  :-(


groet,

lo

fixed  :wink:

lo

 :schater: :schater:

Jij kunt overal chocola van maken. :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Nou nog zien het als goud te verkopen.  :-D

mars

Citaat van: Mexicaanse Hond op december 13, 2010, 11:20:45
Peperdure audio-apparaten verbouwingen zitten momenteel toch ook in het lage btw-tarief?  :angel:

oi,

Gelukkig wel ja :-o :? :lol:!!!


De meeste hollandse vaklui hebben immers al ( mede dankzij TE veel hulp van oosterburen clown1) hun tarieven, dramatisch moeten bijstellen... frusty frusty
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Dennis E36

Bovendien is die 6% regeling alleen van toepassing op arbeid en niet op materialen.
Dus....... byebye

Jammer jammer jammer
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

Musicman

Citaat van: lo op december 13, 2010, 18:29:44
:no:

Die BTW verlaging geldt volgens mij alleen maar in de "bouwsector", om de economie een boost te geven, en niet voor luxe zaken, en al helemaal niet voor die idioot dure dingen waar wij ons mee bezig houden. :-D

http://www.hypotheker.nl/Over+De+Hypotheker/Nieuws/Tijdelijke+btw-verlaging+voor+verbouwingen.htm

groet,

lo


Da's balen.......
Dan wordt het alleen die interlink van 8000,-  :-( clown1
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Gisteren een mailtje terug ontvangen van Toine Dingemans (sondscapes.nu) Zijn voorstel was om eens bij hem langs te komen met onze plannen voor de veranderingen zodat hij een eerste advies kan maken hoe verder te gaan. Lijkt me eens strak plan en ben nu in afwachting van de definitieve afspraak. pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

thepioneer

ben erg benieuwd wat voor moois je moet gaan maken voor je akoestiek
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550