De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

lo

Gelukkig, anders was een leuk karakter weer verdwenen  :roll:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

HiFi gek

#616
Citaat van: lo op november 06, 2010, 18:51:13
Hoi Edwin,



groet,

lo



Hoi LO,




Groet,

Edwin 

lo

 :-D

Ik weet waarop je reageert, maar d'r is wel een stukkie tekst weg :schater:
Ik heb inmiddels in café de dikke elco een topic gestart over forum handigheidjes. Als Maurice daarin al zijn kennis begint te spuien zijn wij straks net zo handig als hij. (hoop ik)

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

HiFi gek

Ik heb reactie 616 even angepast , komt nu ietwat krachtiger over  :-D


Groeten  EDWIN  B

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Citaat van: Mexicaanse Hond op november 06, 2010, 18:58:17
"Whuhuuu. ik ga wel naar het enge bos, hoor", zei Bor dan altijd.

en nu snaveltjes toe ................................

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

Citaat van: HiFi gek op november 06, 2010, 19:53:06
Hoi LO Groet
Edwin  B

Ja ja net als die twee chinesen aan de telefoon:

Hallo met Wie ja Wie me LO.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Het moet niet gekker worden  :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

De Fabeltjes Krant  :-D :schater:

je hebt wel eens fors laag maar toch geen last van dat het teveel is ,vindt het juist zeer mooi zoveel geluidsdruk en dat het toch zo droog en rustig klinkt  notworthy

lo

Dank U.....Dank U.  notworthy

Toen straks stonehenge 4 nog effe op gezet. En daar gingen ze weer, de waxine lichtjes in hun houdertjes.  :-D Ik moet ze gewoon vastlijmen. :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

oi,

Ja maar ik snap wel wat Lo bedoelt. En Frits ook zegt ( als die opengewerkte kasten ziet)

Lijkt mij ook dat trillingen etc etc invloed kunnen hebben op je filter ( en wellicht ook hoorbaar)

Vandaar is het idd vreemd dat bij de top of the line van ''Dynaudio''  het filter open en bloot in de kast zit.

Je ziet ook wel eens speakers en die hebben hum filter in een appart kastje ( een eindje weg bij de speakers)
.   Of zoals bij mijn speakers zit het filter in een apparte afgesloten kast onder in de speakerkast , en het filter kastje is ook nog eens afgevuld met zilverzand ofzoiets..........weeeeeeeeeeet ik veel
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

 :-D

Bij mijn speakers zitten de woofers er zo'n 75 cm vandaan. De tweeter zit op 70cm van de vloer.
Weet niet of trillingen werkelijk invloed op het filter hebben?
Zoals ik al zei, dynaudio is ook niet de eerste de beste speaker bouwer. pompom
Verder klinkt dynaudio imo fantastisch en bijzonder accuraat en precies. Bij jou zitten er toch ook dynaudio units in?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

 stupid,

Ja voor een gedeelte dan, tweeter in Dynaudio en bas mid is op specificatie en onder patent bij vifa gebouwd.

Normaal zitten er bij mij esotec tweeters is maar ik heb een mazzeltje en ik heb met afregeling een paar esostars er laten zetten...........................mooooi
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

viceadmiraal61

cor kleyn van ons team heeft ook dynaudio de monitor uitvoering ,en daar zit te veel bas in
ik bedoel bas waar geen muziek instrumenten komen..ook hier zou twaron een zegen zijn..
als al hoor wat het doet in mijn wilson...

gerard

Citaat van: viceadmiraal61 op november 08, 2010, 08:24:50
..ook hier zou twaron een zegen zijn..
als al hoor wat het doet in mijn wilson...

Ook ervaringen met Twaron in BR kasten? of alleen in gesloten systemen...
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes