De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Stadium III

Citaat van: WimPeu op juli 18, 2010, 10:33:57
We hebben allemaal jouw set als stereo voorbeeld LO. pompom We kleuren hem alleen naar eigen budget in.

Met het goede slimme been uit bed gekomen  :-P
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WimPeu

Citaat van: Stadium III op juli 18, 2010, 11:03:08
Met het goede slimme been uit bed gekomen  :-P

Altijd jongen... :wink: :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

HiFi gek

STADIUM III

Leuk verhaal om te lezen , het vergelijk tussen de stereo set van LO en jouw HT set .

Je schrijft ook dat je LO zijn Accuphase set vergeleken hebt met de Reference set die je had beluisterd in Eindhoven .

Heb jij ook daar nog een verhaal over geschreven over die Marantz Reference set ?
Ik heb inmiddels het komplete forum afgezocht maar helaas kan ik geen recencie vinden van jou hierover .
Was dat dan bij een winkel of bij Marantz Einhoven zelf en welke boxen stonden er op aangesloten ?




Groeten  EDWIN  B

Stadium III

Ik heb er volgens mijn idd geen recensie over geschreven
Bij marantz was er de sa 7 en verder 2 losse eindblokken en voor versterker met een draaitafel
Volgens mijn allemaal het dikste van het dikste

De speakers waren de Performance van mardount short volgens mijn

Tja wat je daar hoort en bij Leo schilt zeker wel maar dat zit hem ook in de ruimte end

Zou je echt een goeie vergelijking Stereo HT willen doen denk ik wel dat je kwa prijs ook wel hetzelfde moet gaan zitten maar goed dat is hier niet haalbaar  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

HiFi gek

Citaat van: Stadium III op juli 19, 2010, 18:12:09
Ik heb er volgens mijn idd geen recensie over geschreven
Bij marantz was er de sa 7 en verder 2 losse eindblokken en voor versterker met een draaitafel
Volgens mijn allemaal het dikste van het dikste

De speakers waren de Performance van mardount short volgens mijn

Tja wat je daar hoort en bij Leo schilt zeker wel maar dat zit hem ook in de ruimte end

Zou je echt een goeie vergelijking Stereo HT willen doen denk ik wel dat je kwa prijs ook wel hetzelfde moet gaan zitten maar goed dat is hier niet haalbaar  :-D



Ja , ik ken die set wel hoe dat klinkt op de Mordount Short - Performance 6 luidspreker boxen .

Is trouwens ook totaal mijn smaak niet hoor , dat komt vooral door de Mordount Short boxen .

Fritz de With (sts-digital) heeft dezelfde apparatuur maar dan met Wilson Audio boxen , dat klinkt veel beter .




Groeten  EDWIN  B

Stadium III

Moet zeggen dat ik het wel aardig vond klinken in eindhoven maar goed Ken weet ook welke platen er doorheen moeten

Toen we onze eigen cd's gingen draaien kregen we een veel beter beeld wat de set deedt tegen over onze eigen set's

Ik heb ook mijn eigen nummers gedraaid bij Leo en dat kwam zeer goed uit de bus naar mijn zin

En zo blijft het belangrijk dat we allemaal een eigen smaak hebben !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

xander32

Mooi om te lezen dat een ht-man een goede hifi-set ook kan waarderen.
@Lo: je mag blij zijn met zo`n feedback van Rob want volgens mij heeft hij er al heel veel gezien en gehoord.
Maar je hebt dan ook een pracht-set.


Sander (ht-man in dubio :-D).

lo

 :yes:
Ben ik ook. We hebben een gezellige middag gehad en over een heleboel zaken gesproken en natuurlijk ook tussen door geluisterd  :angel:
Rob is een echte spraakwaterval die bijzonder gepassioneerd over zijn hobby (HT met grote letters) en stereo kan spreken ondanks het feit dat hij nog relatief jong is. Hij weet precies wat hij hoort, hoe hij dit moet verwoorden, en wat hij wil. Iemand die gedachten vanuit horen in daden om kan zetten. Mag ik wel pompom
Het mooiste is dat je met verschillende achtergronden (HT en stereo) toch bijzonder op 1 lijn zit en elkaar volkomen begrijpt. Mooie hobby (passie) hebben we toch maar :yes:

Enneuhh thanks voor je laatste opmerking redface

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Tigger

Zo heb ik Rob ook ervaren: iemand, die verstand heeft van geluid en weet waarover hij spreekt! Altijd leuk (en gezellig) wanneer-ie langskomt!!
Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips

HiFi gek

#564
Vandaag komt LO weer naar mij toe om naar mijn installatie te luisteren .

Het zal vast en zeker weer een leuke dag worden , en we gaan een paar interlinks vergelijken , o.a. gebalanceerd XLR versus ongebalanceerd RCA .



En LO , die erg mooie Dali cd volume 2 die jij bij je had die hebben ze gelukkig op vorraad bij HOBO hifi Rotterdam .
Die ga ik zometeen ophalen daar .



Groeten  EDWIN  B

lo

Hoi Edwin,

Was weer leuk hè :yes: Misschien wat kort dat ik bij je ben geweest maar je advies om weer voor vier-en  huiswaarts te keren was geen overbodige luxe. In de drechttunnel liep het al vast en dat duurde toch nog tot net onder Dort voordat het weer wat ging rijden.

Mooi dat je de dali CD toch nog op eenvoudige wijze hebt kunnen bemachtigen. Heb je toevallig nog naar volume 1 gevraagd?

Het klonk weer mooi en netjes bij je. De nieuwe siltech interlink brengt nog net iets meer detail en frisheid ten gehore tov je oude kharma interlink. Goede investering dus. Ik had nog mijn monster XLR interlink en mijn accuphase RCA interlink (Origineel bij geleverd bij de DP700) mee genomen om de verschillen eens te beluisteren. De monster XLR interlink deed het ook op jou set heel erg goed. Jammer voor je dat je met het volume verschil blijft kampen in jou set-up, anders zou dat met siltech een nog grotere winst inhouden. Vervolgens de Accuphase RCA vergeleken. Ook deze deed het verrassend goed. Hij klonk net iets donkerder en iets minder fris in het hoog maar beslist erg goed. Nog diverse andere dingetjes uitgeprobeert die toch stuk voor stuk allemaal weer hoorbaar waren. Kortom het is leuk om af en toe eens over en weer te gaan luisteren. Tot de volgende luistersessie bij mij weer :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

HiFi gek

LO

Ik heb er niet aan gedacht om ook te vragen of THE DALI CD - VOLUME 1 nog leverbaar is .

Je kan natuurlijk ook zelf even bellen naar een Hobo filiaal bij jou in de buurd .




Groeten  EDWIN  B

Stadium III

Mooi dat de heren weer elkaar bezocht hebben !!!
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

mars

Citaat van: HiFi gek op juli 20, 2010, 13:35:13


Ja , ik ken die set wel hoe dat klinkt op de Mordount Short - Performance 6 luidspreker boxen .

Is trouwens ook totaal mijn smaak niet hoor , dat komt vooral door de Mordount Short boxen .

Fritz de With (sts-digital) heeft dezelfde apparatuur maar dan met Wilson Audio boxen , dat klinkt veel beter .




Groeten  EDWIN  B


oi ik vind die mordaunt short performance 6 niet om aan te horen puke puke puke


leuk weetje is dit;..................meneer K ishiwata ook niet :schater: byebye
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

jrm

Citaat van: mars op juli 24, 2010, 18:46:44

leuk weetje is dit;..................meneer K ishiwata ook niet :schater: byebye

Kan 'ie zingen dan?  :schater: :schater: