De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

bonbon

hoi Lo ,

ik kwam deze tegen,
Ik kan me zo voorstellen dat die erg goed matchen,
heb echter geen idee van de prijs...........

groetjes Koen

http://link.marktplaats.nl/329836353
PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

lo

Hoi Koen,

Die had ik inderdaad ook al gezien :-D
Dagelijks blijf ik toch nog even op MP kijken bij marantz, accuphase en dynaudio.
De overweging die ik had om er niet op te reageren is de lengte van 3 mtr. Is wel erg lang vind ik tov mijn huidige van 1 mtr die eigelijk ook al best lang zijn. Ik zal het nog eens in overweging nemen :yes: wie weet.
Bedankt voor de oplettendheid.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

Citaat van: lo op maart 23, 2010, 11:45:29
Hoi Koen,

Die had ik inderdaad ook al gezien :-D
Dagelijks blijf ik toch nog even op MP kijken bij marantz, accuphase en dynaudio.
De overweging die ik had om er niet op te reageren is de lengte van 3 mtr. Is wel erg lang vind ik tov mijn huidige van 1 mtr die eigelijk ook al best lang zijn. Ik zal het nog eens in overweging nemen :yes: wie weet.
Bedankt voor de oplettendheid.

groet,

lo

oi,

je zou natuurlijk ook kunnen overwegen , om 12 mooie stekkers te kopen en op die manier 3 identieke interlinks creeren :yes:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Hey, da's nog niet zo dom mars notworthy
Ik heb de aanbeider inmiddels al een mail gestuurd.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Onze nieuwe TV is vandaag geinstalleerd.
De philips 40PFL9704.
Mooi ding.

groet,

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Ziet er zeker mooi uit!
Ook wat er op beeld te zien is.. :-D :-D

(Eva   notworthy)

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Mooie TV hoor  :yes:  maar met zo'n stereo set kwam ie bij mij niet veel aan.... :kwijl:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

joep


xander32

Citaat van: joep op maart 26, 2010, 19:35:04
hello hello hello helloBoobies! hello hello hello hello
LOL

Maarre: mooie tv hoor en die Dynaudio`s blijven :kwijl:.
Wat mij al een paar keer is opgevallen: jij lijkt een behoorlijk harde ruimte te hebben(afgaande van de achterwand en de vloer), klopt dat of heb je in deze ruimte nog acoustische aanpassingen gedaan ¿


Sander.

mars

Citaat van: lo op maart 26, 2010, 15:22:18
Onze nieuwe TV is vandaag geinstalleerd.
De philips 40PFL9704.
Mooi ding.

groet,

lo



Ola , buenas tardes

La premiada es su amigo :yes:

Su sistema asombroso notworthy notworthy
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Citaat van: WimPeu op maart 26, 2010, 18:16:17
Mooie TV hoor  :yes:  maar met zo'n stereo set kwam ie bij mij niet veel aan.... :kwijl:

Als ik alleen ben is dat ook helemaaaal zo. Maja TV kijken met het gezin kan ook best leuk zijn :-D

Citaat van: joep op maart 26, 2010, 19:35:04
hello hello hello helloBoobies! hello hello hello hello

Hele "leuke" nieuwslezer hè Joep :-D. Ik dacht bij mezelf even een smakelijk plaatje voor zetten :yes:

Citaat van: xander32 op maart 26, 2010, 19:49:36
LOL

Maarre: mooie tv hoor en die Dynaudio`s blijven :kwijl:.
Wat mij al een paar keer is opgevallen: jij lijkt een behoorlijk harde ruimte te hebben(afgaande van de achterwand en de vloer), klopt dat of heb je in deze ruimte nog acoustische aanpassingen gedaan ¿


Sander.

Ik heb geen bewuste acoustische aanpassingen gedaan. Het lijkt op deze manier inderdaad hard maar is het niet, voor zover ik en anderen dat kunnen beoordelen. Ik heb een planken plafond met tussen de planken een ruimte van 2cm. Op de vloer onder de salontafel een vloerkleed. Daarnaast een "erg zacht" bankstel, en lekkere dikke gordijnen. Toen musicman Pat mijn SA7 heeft opgehaald heeft hij nog een "handen klap test" gedaan en op basis daarvan was zijn uitspraak een lekkere "zachte" ruimte. De ruimte is wel asymetrisch tov mijn set maar ja je kunt niet alles hebben.

Citaat van: mars op maart 26, 2010, 20:08:52
Ola , buenas tardes

La premiada es su amigo :yes:

Su sistema asombroso notworthy notworthy

notworthy notworthy

Maar eeeehhhh zou je het toch nog even kunnen vertalen  HLP redface :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cheese

gefeliciteerd en veel kijk plezier.........

gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

HiFi gek

LO

Zo te zien is je nieuwe tv geen 16:9 verhouding meer maar de nieuwste 24:9 versie van Philips ?
Klopt dit ook , of lijkt het alleen maar zo ?

En LO als je muziek gaat draaien zou je voor het mooie een laken over je tv beeldbuis moeten hangen , altans dat raad ik je dan aan want je moet uiteraard niets .
Op deze manier zoals je tv nu tussen beide boxen staat is dat nadelig voor het geluidsbeeld met oge op de reflexies die je van de beeldbuis krijgt .

Herinner je je nog toen ik bij jou was wat een positief resultaat het opleverde toen je de ruiten van je audiorack opendeed op mijn aanraden .
Je had meteen behoorlijk wat negatieve reflexies minder en het was voor ons beiden duidelijk hoorbaar door een aangenamer geluidsbeeld .
Voor je tv beeldbuis geld precies hetzelfde , 1 groot glas oppervlak , dus nog meer negatieve reflexies erbij .

Eerlijk gezegt als je een optimaal geluidsbeeld wilt hebben moet de tv weg van je audiorack en moeten alle ruiten van je audiorack verwijderd worden , maar dat doe je uiteraard niet omdat je dan volgens jouw uitleg een stofnest krijgt .


EN ONTHOU .
HET IS ENKEL EEN TIP VAN MIJN KANT , JIJ BESLIST NOG ALTIJD ZELF .




Groeten  EDWIN  B 

Bearke65

Hoi Lo

Precies wat Edwin zegt: het viel me ook op: je hebt je set precies naast je luidsprekers staan. Hierdoor zal het systeem moeite hebben om een beeld in de diepte op te bouwen, en daarbij nog eens gehinderd door de TV.

Ik weet natuurlijk niet wat er bij jou allemaal verschoven kan worden, maar ik raad je aan om (indien het kan) de luidsprekers wat vrijer te zetten (verder van de achterwand)  het rack meer naar links te verplaatsen gezien de korte afstand tot de luidspreker en de TV op een andere plek te zetten (of indien niet mogelijk te bedekken met een dikke doek.

Op die manier kan het geluidsbeeld zich veel eenvoudiger losmaken van je speakers.

Veel succes ermee!

Grtzzz

AJ
Marantz CD-14 Tentlabs mod
Densen B-200 vv/ 2 x B-300 ev
Avalon Avatar
Netkbl: 5 x Siltech Signature Ruby Hill
Interlinks:
Siltech Forbes Lake
1 x Siltech SQ-110 Mk II SATT
1 x Siltech SQ-110 Mk I
Ls kabel: MIT 750 S3
PS Audio Quintet