De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

lo

Hoi Koen,

Inderdaad alweer even geleden dat je hier actief was volgens mij.
Mooie combi is het geworden hè. Je zult vast al wel terug hebben gelezen dat ik eigenlijk heel toevallig en prijstechnisch erg gunstig tegen de DP700 ben aan gelopen.
Als je weer eens komt luisteren moet je inderdaad die mooie XLR van jou maar eens meebrengen, kunnen we gelijk het verschil vaststellen.

Ik wil bij jou ook nog eens komen luisteren, zeker als alles up to date is. Spreken nog wel een keer af.

Mbt up-grade virus. Ik denk dat dit zo'n beetje het eindstation is. De DP700 is een Heeeeeeeeeele goede SACD speler die door de tijd heen alleen maar steeds meer luister plezier gaat verschaffen denk ik. Daarnaast zoals het in jou stukje staat, het wordt gewoon onmogelijk duur. Nee ik denk dat ik het hier maar bij moet houden :-D. Ik vraag me zelfs af of de combi van accuphase die hier boven zit de DP800 en de ..801 veel beter zijn?

Ik zie hier wel wanneer je helemaal klaar bent en dan moeten we zeker wat afspreken wat mij betreft. Ben erg benieuwd naar je speakers, de techniek daarvan en hoe ze klinken natuurlijk.

Groet,,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Shepherd Moon

pfoe, een set die autoriteit uitstraalt  :-o, man, om schrik van te krijgen die accufase apparaten...
Ben idd benieuwd hoe dat klinkt, zeker op die dynaudio's.
Marantz set: PM-14 KI , CD-17 KI , ST-17, M-CR603
Speakers: B&W 704 , 705 , HTM-7, Matrix 2 series 2, Dali Zensor 1
Sub: REL R-505
HT-set: Denon ACV-A1 SE upgrade, Pio BPD-LX91, Behringer FBP-1124
Voeding: Monster HTS1000,

bonbon

Citaat van: lo op maart 20, 2010, 22:34:54
Hoi Koen,

Inderdaad alweer even geleden dat je hier actief was volgens mij.
Mooie combi is het geworden hè. Je zult vast al wel terug hebben gelezen dat ik eigenlijk heel toevallig en prijstechnisch erg gunstig tegen de DP700 ben aan gelopen.
Als je weer eens komt luisteren moet je inderdaad die mooie XLR van jou maar eens meebrengen, kunnen we gelijk het verschil vaststellen.

Ik wil bij jou ook nog eens komen luisteren, zeker als alles up to date is. Spreken nog wel een keer af.

Mbt up-grade virus. Ik denk dat dit zo'n beetje het eindstation is. De DP700 is een Heeeeeeeeeele goede SACD speler die door de tijd heen alleen maar steeds meer luister plezier gaat verschaffen denk ik. Daarnaast zoals het in jou stukje staat, het wordt gewoon onmogelijk duur. Nee ik denk dat ik het hier maar bij moet houden :-D. Ik vraag me zelfs af of de combi van accuphase die hier boven zit de DP800 en de ..801 veel beter zijn?

Ik zie hier wel wanneer je helemaal klaar bent en dan moeten we zeker wat afspreken wat mij betreft. Ben erg benieuwd naar je speakers, de techniek daarvan en hoe ze klinken natuurlijk.

Groet,,

lo

IK laat het je weten en je bent meer dan welkom!!

grt

Koen
PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

JeroenGRT

Mooie speler die DP700, past mooi bij de rest van de set!

lo

#484
Citaat van: Shepherd Moon op maart 21, 2010, 00:28:47
pfoe, een set die autoriteit uitstraalt  :-o, man, om schrik van te krijgen die accufase apparaten...
Ben idd benieuwd hoe dat klinkt, zeker op die dynaudio's.

Nee, nee, geen schrik van krijgen hoor :lol:
De combi met de dynaudio's is denk ik een erg goede. Klinkt in mijn, onze, oren bijzonder goed op dit moment. De importeur heeft ooit ook eens met de versterker e-350 op dynaudio saphire gespeelt. Dat was ook een wereldse beleving.

Citaat van: JeroenGRT op maart 21, 2010, 10:23:47
Mooie speler die DP700, past mooi bij de rest van de set!

Jazeker, in ieder geval twee apparaten inmiddels met dezelfde uitstraling :-D
De combinatie met de ST17"m" vind ik ook wel passen nog :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

oi,


Zo dan Lo, ik heb eerlijk gezegd  de specs van jouw gear nooit eens goed bekeken , nu sinds jij dit spul in  je bezit hebt wel.

Maar de bouw van zo'n cdp van jou bijv , waaaaaaaaaanzinnig vind ik dat . loop werk ...8 kilo notworthy en dan die kast , dat is gewoon kunst man :yes:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Hey mars,

Is een "heavy duty" loopwerkje lijkt het wel hè :-D. 8.2 kilo had ik ook ergens gelezen. De meeste CD spelers halen dat al niet. (hiermee zeg ik niet dat dat dan slecht is hè)

De kast is in werkelijkheid echt heeeeel erg mooi. Hoogglans gepoulitoerd schitterend. De "rode vlammen" die je op mijn en foto's op het internet ziet, zien er in werkelijkheid niet zo overheersend uit.
Tis alleen zonde dat ie nu in dat rekkie staat hè, dan komt ie niet meer zo mooi uit :-(
Maar ja het is nu niet anders en ik wil hem toch wel graag afgeschermd wegzetten :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

Citaat van: lo op maart 21, 2010, 22:18:04
Hey mars,

Is een "heavy duty" loopwerkje lijkt het wel hè :-D. 8.2 kilo had ik ook ergens gelezen. De meeste CD spelers halen dat al niet. (hiermee zeg ik niet dat dat dan slecht is hè)

De kast is in werkelijkheid echt heeeeel erg mooi. Hoogglans gepoulitoerd schitterend. De "rode vlammen" die je op mijn en foto's op het internet ziet, zien er in werkelijkheid niet zo overheersend uit.
Tis alleen zonde dat ie nu in dat rekkie staat hè, dan komt ie niet meer zo mooi uit :-(
Maar ja het is nu niet anders en ik wil hem toch wel graag afgeschermd wegzetten :yes:

groet,

lo


oi,


ja dat snap ik wel dat je hem af wil schermen :yes:.
Maar zoals ik altijd zeg tegen een vrouw of mijn huidige vriendin , als ze bijvoorbeeld gaan zeggen , ''die speaker of die versterker passen niet in het interieur clown1  ''......het is niet belangrijk of het in het interieur past , want die speakers ( of what ever) ZIJN het interieur!!!!!!!!!!!!!



Hey begrijp me goed he , ik geef dit voorbeeld , omdat jij een W.A.F. probleem zou hebben. Wat ik eigenlijk bedoel is dat ik'zo'n ''piece of art''     een mooie interieur plek zou krijgen , boven op het meubel bijvoorbeeld.
Ze geven bij dit soort machines toch ook stof hoezen?
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Citaat van: mars op maart 21, 2010, 23:03:20

oi,


ja dat snap ik wel dat je hem af wil schermen :yes:.
Maar zoals ik altijd zeg tegen een vrouw of mijn huidige vriendin , als ze bijvoorbeeld gaan zeggen , ''die speaker of die versterker passen niet in het interieur clown1  ''......het is niet belangrijk of het in het interieur past , want die speakers ( of what ever) ZIJN het interieur!!!!!!!!!!!!!



Hey begrijp me goed he , ik geef dit voorbeeld , omdat jij een W.A.F. probleem zou hebben. Wat ik eigenlijk bedoel is dat ik'zo'n ''piece of art''     een mooie interieur plek zou krijgen , boven op het meubel bijvoorbeeld.
Ze geven bij dit soort machines toch ook stof hoezen?

hey mars,

Gelukkig is mijn vrouw heel erg meegaand met me en heeft af en toe wel eens problemen met hoe of het er uit ziet maar ze legt zich daar toch aardig bij neer en gunt me dat dan. I'am blessed pompom.
Het zou inderdaad heel erg mooi zijn om de speler bovenop te zetten. Misschien dat ik dat nog eens overweeg, maar dan moet mijn audio rekkie wijken en moet er iets anders komen. Dit puur en alleen al omdat dan het totaal te hoog wordt. De TV moet er namelijk ook nog eens boven :-D In dat geval zou de tV dus aan de muur moeten komen en ik weet niet of dat lukt met die flipsen TV die ik besteld het (begin februari en er nog steeds niet is), mbt de aansluiting aan de achterzijde tbv stereo aansluiting naar versterker.

Er zit inderdaad een heel mooie stofhoes bij, maar dat ding wil ik er dan toch niet overheen trekken hoor :no:.
De man van wie ik hem gekocht heb legde er telkens de bijgeleverde microvezeldoek op. Dan kan ie uiteindelijk misschen toch maar beter in een kassie staan :lol:
Voorlopig staat ie eigenlijk wel goed :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

oi


Ik bedoelde GEEN , geen waf probleem................pfffffffffff me vingers zaten gister in de knoop met al dat getieppppp :lol:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

#490

[/quote]

Er zit inderdaad een heel mooie stofhoes bij, maar dat ding wil ik er dan toch niet overheen trekken hoor .
De man van wie ik hem gekocht heb legde er telkens de bijgeleverde microvezeldoek op. Dan kan ie uiteindelijk misschen toch maar beter in een kassie staan
Voorlopig staat ie eigenlijk wel goed

Okeeeeeeeeeeee , okee dan :roll: als jij het persè zo wil leg ik me er wel weer bij neer   :|................tja meegaand tiepje ben ik he  :angel:..altijd geweest ook :roll:..hahahaha



OI,


Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Citaat van: mars op maart 22, 2010, 10:47:02


Er zit inderdaad een heel mooie stofhoes bij, maar dat ding wil ik er dan toch niet overheen trekken hoor .
De man van wie ik hem gekocht heb legde er telkens de bijgeleverde microvezeldoek op. Dan kan ie uiteindelijk misschen toch maar beter in een kassie staan
Voorlopig staat ie eigenlijk wel goed

Okeeeeeeeeeeee , okee dan :roll: als jij het persè zo wil leg ik me er wel weer bij neer   :|................tja meegaand tiepje ben ik he  :angel:..altijd geweest ook :roll:..hahahaha



OI,




:-D notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

huub1

lo zoek eens contackt met tub jack. voor een mooie tuner.
de man is helemaal idolaat van tuners.
als je niet perse acuphase hoeft luister dan eens naar dyna lab.
heb die in het verlede zelf gehad. grt.huub.
luxman l507u. versterker. plus 308cd  a32 tuner.
acoustic energy AE 1 signature. op de orginele stands.
velodyne dd10 sub.
micro seiki dd 40. platenspeler.

huub1

sory het moet zijn magnum dynalab.
luxman l507u. versterker. plus 308cd  a32 tuner.
acoustic energy AE 1 signature. op de orginele stands.
velodyne dd10 sub.
micro seiki dd 40. platenspeler.

lo

Hoi Huub,

Bedankt voor de info :yes:.
Als ik nog eens een andere tuner wil, dan wordt het toch wel accuphase denk ik. Dit omdat dan de looks in ieder geval hetzelfde zijn. Een tuner van een ander merk kan beter zijn dan mijn huidige ST17M, maar zal het om het uiterlijk dan toch niet worden, ook niet als de prestaties de T1000 van accuphase benaderen.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.