De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

lo

Citaat van: WimPeu op maart 18, 2010, 10:12:42
Dat biedt perspectief. :-D

Jij raadt alweer mijn gedachte

notworthy notworthy notworthy


:-D :-D :-D :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: Mexicaanse Hond op maart 18, 2010, 10:14:16
Als drummerd weet je de accenten weer goed te leggen.  :-D

Ook jij weet hem weer goed te raken :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: mahansz op maart 18, 2010, 10:12:09
meine gute! dat ziet er super uit! mooi hoor Lo, erg imposant kan ik wel stellen  HB
bijna te mooi om in je rek te zetten  redface, zoiets moet bovenop staan!

Daar heb je eigenlijk gelijk in. De tot hoogglans gepoulitoerde kast verdient het eigenlijk om bovenop te staan. Er is zelfs een microvezeldoek bij geleverd om hem in optima forma conditie te houden. Daarnaast is het zo dat de planken in mijn rek eigenlijk niet meer met dit gewicht om kunnen. De plank van de versterker buigt ook al door en die weegt "slechts" 24.5 kg. De DP 700 weegt 27 kg. Misschien nog eens een ander rek overwegen :-D.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

De DP700 is in feite een afgeleide van het transport DP800 en de DAC  DC801. Van deze twee is een geintegreerde CD speler gemaakt met alle voordelen van die twee maar niet het nadeel, een extra interlink tussen beide componenten.
Zoals ik al schreef is het gewicht 27 kg waarvan 8.2 kg voor het loopwerk alleen.
Behoorlijk robuust in elkaar geschroefd HB
Ik heb hem 2e hands gekocht voor een bijzonder aantrekkelijke prijs, die zelfs nog veel gunstiger uitvalt dan een nieuwe DP600. Jullie begrijpen dat ik hier niet zo heel erg lang over hoefde na te denken, nadat ik de verkoper, de winkel waar hij verkocht is en de speler aan de hand van zijn serie nummer had nagetrokken.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

mooi hoor  notworthy   geniet ervan  :-)

Dennis E36

Imposante set heb je nu opgebouwd. notworthy notworthy
Denk dat Edwin dit ook wel zeer interessant gaat vinden (of wist hij het al :wink:)

Schitterend om te zien, maar zoals ik al eerder aangegeven heb: je hebt hier nu echt niets meer
te zoeken :evil:

Voor alleen dat tunertje........ clown1
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

JohnWx

Citaat van: lo op maart 18, 2010, 09:54:19
Hierbij de eerste foto's. De kast van de CD speler is overigens van (klank)hout :-D.
De rode vlammen op de foto zijn in werkelijkheid minder nadrukkelijk aanwezig pompom

groet,

lo










kijk ik ben hetero en val op vrouwen

maar ben ook blij een audiofiel te zijn oohhhhhhhhhhhh een geestelijke orgasme krijg je ervan



doekje
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

 notworthy notworthy notworthy

:-D :-D :-D :-D

:schater: :schater: :schater:

Pas op het spettert HLP

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: Dennis E36 op maart 18, 2010, 17:27:25
Imposante set heb je nu opgebouwd. notworthy notworthy
Denk dat Edwin dit ook wel zeer interessant gaat vinden (of wist hij het al :wink:)

Schitterend om te zien, maar zoals ik al eerder aangegeven heb: je hebt hier nu echt niets meer
te zoeken :evil:

Voor alleen dat tunertje........ clown1

Ik had Edwin in de loop van het traject al een klein seintje gegeven. Hij is inderdaad bijzonder geinteresseerd.
Maar heee, ik heb nog de fantastische ST17 M tuner en natuurlijk nog de CD17mk3KI op voorraad. Daarnaast natuurlijk ook voor marantz enorm veel reclame gemaakt :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Nog even een paar plaatjes van de innerlijke lekkernijen.

Loopwerk:



Overzicht totaal:



groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Sander

Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

MadVillain

Ja maak ons maar lekker!  8-) :-D

wanneer is de meet&greet?   :wink:

Marantz 81

echt bijzonder mooi opgebouwd  :kwijl:


lo

Mooi prijsje hebben ze erbij gezet :-o
Toch maar goed onderhouden ja. Hopelijk zijn er geen onverlaten in huis die er met schuursponzen op gaan clown1

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.