De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Musicman

Was Wimpeu weer bezig.....? clown1
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

WimPeu

 redface Ja sorry, die upgrade kriebels moeten wel betaald worden... :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Citaat van: joep op maart 01, 2010, 22:05:20
Een "eigen set off wheels" is ook niet alles. Liep zondag een tankstation binnen in Drente is er een jandeboerenlolliestok een overval aan het plegen. Hoop shit en sta je daar met zo'n normvervager. Personeel in comateuze toestand en ikke met die gast tussen de smeerolie rek en de nieuwe autoweek. Ikke weg daar, ikke geen zin in een mes tussen mijn ribben of een kogel door mijn hersens.

Waar was dat dan Joep? ik heb wel gehoord van een AH en juwelier overval dit weekend. Het moet niet gekker worden. Ik woon hier voor de rust...nog even en ik ga naar de Bijlmer verhuizen     nopompom
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Citaat van: joep op maart 01, 2010, 22:05:20
Een "eigen set off wheels" is ook niet alles. Liep zondag een tankstation binnen in Drente is er een jandeboerenlolliestok een overval aan het plegen. Hoop shit en sta je daar met zo'n normvervager. Personeel in comateuze toestand en ikke met die gast tussen de smeerolie rek en de nieuwe autoweek. Ikke weg daar, ikke geen zin in een mes tussen mijn ribben of een kogel door mijn hersens.

Hey Joep,

Da's geen kattep*s. :-o
Gelukkig goed afgelopen joh.
Ik hoop dat je die nare ervaring snel achter je kunt laten.
Moet op zich toch lukken hoop ik met je werkelijk schitterende set pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Musicman

Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

joep

Maakt mij niets uit hoor, was het eigenlijk al vergeten. Heb wel voor andere vuren gestaan.

En we gaan weer on topic.

lo

Vandaag is de accuphase SACD speler DP600 weer terug gegaan naar de dealer.
Toch nog lastig om die pracht speler weer te zien vertrekken, maar ja het is niet anders.
Is nu bijna een week bij ons geweest en we hebben er van genoten.
Nu breekt er een periode van plussen en minnen aan. (voor mij is het eigenlijk al een uitgemaakte zaak)
Ik hoop, voor mij dan hè, dat de DP 600 weer terug komt maar dan in eigen bezit :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

Besmet met het DP600 virus. Hoorde dat het flink besmettelijk kan zijn. Denk alleen dat er voor jou geen weg meer terug is, hoe dom was het ook om dat ding in huis te nemen. Dan vraag je om besmetting. Ik wens je veel sterkte.

mahansz

Citaat van: joep op maart 02, 2010, 16:04:16
Besmet met het DP600 virus. Hoorde dat het flink besmettelijk kan zijn. Denk alleen dat er voor jou geen weg meer terug is, hoe dom was het ook om dat ding in huis te nemen. Dan vraag je om besmetting. Ik wens je veel sterkte.

klinkt als een virus, maar het blijft 'maar' een hobby hoor, zo moet je het ook (kunnen) zien.
daarentegen: als je er niks essentieels voor moet laten, dan zou ik het lekker doen! :yes:

(en wat de definitie van 'essentieel' is, laat ik lekker aan jou over  :-D :-D :-D)
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Musicman

Citaat van: joep op maart 02, 2010, 16:04:16
Besmet met het DP600 virus. Hoorde dat het flink besmettelijk kan zijn. Denk alleen dat er voor jou geen weg meer terug is, hoe dom was het ook om dat ding in huis te nemen. Dan vraag je om besmetting. Ik wens je veel sterkte.

Hahaha.........zo dacht ik er ook over. stupid.

Maar 1 ding is zeker........
Als iets je ZO raakt, en het is bereikbaar.......zou ik wel weten wat ik zou doen.
(zo heb ik al veel beslisingen genomen....)

Suc6 jongen!
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

Mexicaanse Hond

The best things in life are free. Mwah, er zijn er een paar die gratis zijn, maar ook een heleboel die onmeunig veul geld kosten.  :-D

lo

Mannen, hartelijk dank voor de welgemeende steun betuigingen :yes:
Tsja, zoals ik al eerder zei loop je inderdaad een "risico" als je weer eens iets anders in huis haalt.
Van de andere kant had ik dat nooit gedaan als ik een aankoop absoluut niet zou willen of kunnen overwegen. Wat dat betreft zit het dus wel goed. Mja, toch onwerkelijk veul geld voor een CD spelertje frusty.
De andere kant is natuurlijk dat de dp600 mij / ons toch emotioneel heeft geraakt. Het probleem met dat soort dingen is dat je uiteindelijk geen rationele beslissing meer neemt maar 1 op basis van emotie. Is dat erg? Absoluut niet hoor. Ik denk dat van iedereen die zich hier op het marantz forum (en daar buiten) zich ophoudt, 95 % zijn aankoop beslissing op emotie baseerd. De kreet van marantz is niet voor niets "because music matters" en muziek is emotie.
(Jullie zien dat ik me er al weer een beetje verder naar toe heb gepraat. Misschien dat ik maar moet stoppen om het hier neer te pennen :angel:)

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

lo is verkocht, er kan een slotje op deze draad.  :wink:

HiFi gek

#418
LO , beslist niet verder meer over lolliestoklen maar aanschaffen die DP600 .

Als ik zelf de DP600 thuis als demo had gehad en ik was net zo entousiast als jij nu bent dan zou ik hem zo snel als mogelijk aangeschaft hebben .

Trouwens , ik heb er over nagedacht om ook ooit eens een keer een DP600 bij mij thuis te laten komen om hem te vergelijken in mijn set .
Maar als ik dat doe dan wordt het pas over 14 maanden , heb ik al even snel uitgerekend , zonder de financieën op peil te hebben heeft het ook geen enkele zin voor mij .
Dan zou ik mij zitten te verheerlijken op iets wat op dat moment onberijkbaar is .


Dit verhaal wordt dus misschien over 14 maanden herhaald door mij .




Groeten  EDWIN  B

WimPeu

Citaat van: WimPeu op februari 23, 2010, 17:45:19
Als ie beter mocht blijken te zijn kun je meteen een kwantum korting bij in bedingen want dan moet Edwin ook wel natuurlijk!! :-D

Succes met het vergelijk.

Ik zei het toch al Edwin... notworthy


Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES