De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

bonbon

Citaat van: lo op februari 23, 2010, 19:28:06
Is ook altijd wat hè met die saldo's op de bank. Willen nooit meewerken die krengen. Een keer een goed gesprek mee hebben doet misschien wonderen?
:schater: :schater: :angel:

groet,

lo

je kunt deze brief proberen aan de belastingdienst........................

Geachte Heer/Mevrouw,

Hierbij wil ik U laten weten dat ik mijn abonnement op uw
"Belastingdienst" op wil zeggen. Na een jarenlang lidmaatschap is mij gebleken dat de voordelen duidelijk niet opwegen tegen de nadelen.
De kosten van het lidmaatschap zijn doorgaans erg onvoorspelbaar en  eerlijk gezegd heb ik het meestal ook te druk om de door U  toegestuurde lectuur, die veelal niet echt duidelijk is en bijzonder veel tijd en energie van de abonnee vergt, te lezen.
Mede hierdoor lijkt een continuatie van een dergelijk abonnement in  deze  toch al dure tijden voor mij eigenlijk ook niet langer zinnig.
Hierbij verzoek ik U dan ook vriendelijk mijn gegevens per direct uit Uw bestanden te verwijderen en mij niet langer te vervelen met uw duidelijk herkenbare enveloppen.
Eventueel toch nog toegestuurde facturen voor de periode na
01-01-2010  zullen dan ook niet meer worden voldaan.  Abonneenummer ( door U ook wel sofi-nummer genoemd ) 123.45.678


Met Vriendelijke Groet

PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

Dennis E36

Het is me ook niet een gigantisch bedrag voor een (SA)CD speler :-o.

Hij zal best "beter" zijn dan de SA7, maar het is ook een koffer met € erbij.
In die klasse ga je inderdaad vele € neertellen voor minimale winsten...kan ook niet anders....
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

bonbon

Citaat van: lo op februari 23, 2010, 19:28:06
Is ook altijd wat hè met die saldo's op de bank. Willen nooit meewerken die krengen. Een keer een goed gesprek mee hebben doet misschien wonderen?
:schater: :schater: :angel:

groet,

lo

Als ik nou volgende keer de jackpot win ga ik wellicht wel voor dit setje......
http://www.accuphase.com/review_pdf/Music_Emotion_Test_Oct_2008_English.pdf
PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

bonbon

Citaat van: bonbon op februari 23, 2010, 19:36:54
Als ik nou volgende keer de jackpot win ga ik wellicht wel voor dit setje......
http://www.accuphase.com/review_pdf/Music_Emotion_Test_Oct_2008_English.pdf

dat is nou eens met recht een stereo toren te noemen!!
PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

JohnWx

Citaat van: Dennis E36 op februari 23, 2010, 19:33:29
Het is me ook niet een gigantisch bedrag voor een (SA)CD speler :-o.

Hij zal best "beter" zijn dan de SA7, maar het is ook een koffer met € erbij.
In die klasse ga je inderdaad vele € neertellen voor minimale winsten...kan ook niet anders....

gevalletje stekkerblok  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Citaat van: bonbon op februari 23, 2010, 19:33:26
je kunt deze brief proberen aan de belastingdienst........................

Geachte Heer/Mevrouw,

Hierbij wil ik U laten weten dat ik mijn abonnement op uw
"Belastingdienst" op wil zeggen. Na een jarenlang lidmaatschap is mij gebleken dat de voordelen duidelijk niet opwegen tegen de nadelen.
De kosten van het lidmaatschap zijn doorgaans erg onvoorspelbaar en  eerlijk gezegd heb ik het meestal ook te druk om de door U  toegestuurde lectuur, die veelal niet echt duidelijk is en bijzonder veel tijd en energie van de abonnee vergt, te lezen.
Mede hierdoor lijkt een continuatie van een dergelijk abonnement in  deze  toch al dure tijden voor mij eigenlijk ook niet langer zinnig.
Hierbij verzoek ik U dan ook vriendelijk mijn gegevens per direct uit Uw bestanden te verwijderen en mij niet langer te vervelen met uw duidelijk herkenbare enveloppen.
Eventueel toch nog toegestuurde facturen voor de periode na
01-01-2010  zullen dan ook niet meer worden voldaan.  Abonneenummer ( door U ook wel sofi-nummer genoemd ) 123.45.678


Met Vriendelijke Groet



Ik ben bang dat dit een niet opzegbaar abonnement is :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: Dennis E36 op februari 23, 2010, 19:33:29
Het is me ook niet een gigantisch bedrag voor een (SA)CD speler :-o.

Hij zal best "beter" zijn dan de SA7, maar het is ook een koffer met € erbij.
In die klasse ga je inderdaad vele € neertellen voor minimale winsten...kan ook niet anders....

Ik denk dat de (muziekale) winst groter is dan minimaal. Ben benieuwd :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

ll0ll

Wel leuk hoor dat je op dit niveau een vergelijking kunt maken. Op die manier weet je je SA7 ook op waarde te schatten. :)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

lo

Citaat van: ll0ll op februari 23, 2010, 20:15:31
Wel leuk hoor dat je op dit niveau een vergelijking kunt maken. Op die manier weet je je SA7 ook op waarde te schatten. :)

Dank je!
Heb je nog nagedacht over mijn vraag mbt D1 / SA7?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

ll0ll

Citaat van: lo op februari 23, 2010, 20:18:49
Dank je!
Heb je nog nagedacht over mijn vraag mbt D1 / SA7?

groet,

lo

Sorry, ik zag je vraag over hoofd.
Je bedoelt een direct vergelijk tussen de SA7 en D1? Voorlopig heb ik helaas geen tijd om daar gehoor aan te geven, maar ik heb begrepen dat Frits ook een D1 gaat krijgen, wellicht is daar een vergelijk + conclusie mogelijk. :)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

lo

Citaat van: ll0ll op februari 23, 2010, 20:22:06
Sorry, ik zag je vraag over hoofd.
Je bedoelt een direct vergelijk tussen de SA7 en D1? Voorlopig heb ik helaas geen tijd om daar gehoor aan te geven, maar ik heb begrepen dat Frits ook een D1 gaat krijgen, wellicht is daar een vergelijk + conclusie mogelijk. :)

Och ja da's waar ook, zag ik vandaag ergens voorbij komen :yes:
Wat ik eigenlijk bedoelde was dat jij een kennis? had die bij philips werkte en die de D1 ooit met de DP500 had vergeleken. De D1 was beter, was volgens mij je opmerking. Heeft die betreffende persoon toevallig niet een vergelijk gehad D1 met de SA7, was eigenlijk mijn vraag.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

HiFi gek

Nou LO , je hebt de tongen weer flink los gemaakt over de DP600 .

Jij ook altijd met je Accuphase  :lol:




Groeten  EDWIN  B

WimPeu

Citaat van: bonbon op februari 23, 2010, 19:37:21
dat is nou eens met recht een stereo toren te noemen!!

Gaat echt niet in mijn kassie passen.... byebye  :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Dennis E36

Citaat van: WimPeu op februari 23, 2010, 20:38:24
Gaat echt niet in mijn kassie passen.... byebye  :-D

Als zo'n set te betalen is, kan er ook wel een nieuw kassie vanaf :-D
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

lo

Citaat van: HiFi gek op februari 23, 2010, 20:33:24
Nou LO , je hebt de tongen weer flink los gemaakt over de DP600 .

Jij ook altijd met je Accuphase  :lol:




Groeten  EDWIN  B

Sorry, heb het niet zo bedoelt :-D
Ik hoop dat iedereen het leuk vind :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.