De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

lo

Nog even een foto gemaakt van de nieuwe situatie.
Zou er bijna emotioneel van worden van dit sfeer plaatje pompom

groet,

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

ll0ll

http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

Mexicaanse Hond

Prachtig gewoon.  notworthy Alleen die Wii kan echnie... :no: nonono

Dennis E36

Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

lo

Citaat van: Mexicaanse Hond op december 14, 2009, 12:59:22
Prachtig gewoon.  notworthy Alleen die Wii kan echnie... :no: nonono

SSSTT niet tegen mijn dochter zeggen hè :wink:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Toch jammer van die rechthoekige power-knop van de Accuphase :-D.


Sander.

MadVillain

Ik heb zo'n idee dat de Wii ook een afbreuk doet aan het geluid... ;)


Echt heel mooi! ook het rek!

HiFi gek

Mooie foto LO .

Je audiorack past er ook mooi bij .


Groeten  EDWIN  B

Mexicaanse Hond

Citaat van: lo op december 14, 2009, 14:25:30
SSSTT niet tegen mijn dochter zeggen hè :wink:

groet,

lo

My lips are sealed.  :wink:

Tigger

 notworthy






Ik kan niet zo snel een emoticon vinden met "M'n mond valt open..!" ;) Werkelijk een ontzettend mooi plaatje! En vermoedelijk ook het geluid :D
Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips

mars

oi Lo


Ik zal het maar gewoon eerlijk zeggen.

Als ik die laatste foto van jouw set zie , dan ben ik................... euh jaloers redface.

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar niet afgunstig :angel: , je hebt wat mij betreft een set en meubel helemaal naar mijn smaak samen gesteld.

Heeeeeel veeel genietmomenten toegewenst met je set :yes:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

jrm

Wow, dat ziet er schi.....eh heel erg audiofielerig ehh,  redface
kortom daar zijn geen woorden voor!
Ziet er gewoon erruug mooi uit en ben heel benieuwd hoe deze set klinkt!

lo

#222
Dank aan allen voor de positieve reacties pompom
De e-450 wordt met de dag beter. Had ik niet verwacht eerlijk gezegd :no:
Het totaal klinkt in mijn oren geweldig. Fris en open hoog, veel meer micro detail. Bijzonder verfijnd midden gebied, bijna te liefelijk, maar waar nodig met een bijzondere bite. Laag is super strak en vreselijk krachtig, de dynaudio S3.4 spreken nu een compleet andere taal als je begrijpt wat ik bedoel :-D. Enorm dynamisch. En op hogere volume settings blijft het plaatje compleet overeind. Getest met mephisto & co van Eiji Oue uitgevoerd door Minnesota  Orchestra. Hierop oa de muziek van efteling spookslot "dance macabre". Stereo beeld is erg breed en precies. Performers zijn nog veel beter aanwijsbaar dan met de PM 14. CD's worden werkelijk opnieuw ontdekt.
Kortom een gerechtvaardigde aanschaf. Hifigek Edwin B komt nog een keer een luisterbezoek brengen. Ik hoop dat hij nog een korte recenssie schrijft nadien HB

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

VK

Wow, prachtige set & setup!   pompom

Wel enigszins ontmoedigend, ben net m'n eerste kleine hifi stapjes aan het zetten & dan zie je dit  :-o
Je legt de lat wel hoog :wink:

Nu maar hopen dat ik niet meteen door de upgrade bug gebeten wordt, gevaarlijk beestje  :angel:

Veel plezier met deze schoonheid!

HiFi gek

LO

Ik verbaas het mij niet dat de E-450 nog steeds aan het inspelen is .
Om die reden en het vermoeden over het lange inspelen ben ik nog steeds niet bij jouw wezen luisteren .

Laat hem voorlopig maar eens goed loskomen , tegen de tijd dat je geen verschil meer waarneemt met het inspelen dan kom ik bij je langs .
Dat zal wel eind december worden schat ik in .



Groeten  EDWIN  B