De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

joep

BIG een van de beste. Hier ga je lang van blijven genieten. Je leeft tenslotte maar één keer. En je bent iemand die het kan waarderen. Veel en lang luisterplezier!

Dennis E36

#196
Lo van harte ermee!!! Weer een geheel nieuwe cd collectie als ik het goed begrepen heb  :-D.

Schitterend apparaat!!! hello notworthy

Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

lo

Zover bedankt voor de leuke reacties. Ik denk dat ik hier nog wel even mag blijven posten, heb nog steeds "slechts" 4 machtige marantz apparaten tw CD17mk3KI, SA7-S1, ST17M en last but not least de PM14mk2KI. Daarnaast "slechts" 1 accuphase e-450 :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

HiFi gek

Zeg LO , ik heb een leuk idee .

Zullen we de Accuphase club gaan oprichten , een aparte onder afdeling binnen het marantz forum  :yes: , we zijn al 2 man sterk  :lol:



Groeten  EDWIN  B

lo

Citaat van: HiFi gek op december 12, 2009, 17:41:23
Lo , geweldig dat je de E-450 nu jouw eigendom mag noemen .

Heel veel luister plezier ermee , dat gaat lukken hoor daar twijfel ik niet aan .

Is het dezelfde versterker die je eerst als demo had geleend , of weer een geheel ongebruikt exemplaar ?


Ga je er nu meteen ook een andere interlink bij kopen , omdat je nu een RCA en een XLR interlink ter vergelijk hebt geleend ?
Of is dit enkel als test voor jezelf bedoeld met die 2 interlinks ?




Groeten  EDWIN  B


Hey Edwin,

Je ziet het ik kon je niet langer alleen laten staan in je accuphase passie :-D
Het is inderdaad dezelfde die ik als demo thuis had gekregen. Dit was zoals ik al aan had gegeven een splinternieuwe uit een dichte doos. Hij klinkt nu nog beter :-D :-D nu hij op het plekkie van de pm 14 staat. Wat ik wel merk is dat hij steeds beter wordt, had al gelezen dat de e-450 een lange tijd nodig heeft om te settelen. Ik heb de RCA en XLR interlink even te leen gevraagd om de verschillen tussen beide te horen. Zoals we al eens hadden besproken moet je dat met het zelfde merk kabels doen die vergelijkbaar zijn met elkaar, vandaar. Het zijn monster kabels met de toevoeging m550i. Ik weet niet of dit goede kabels zijn? Misschien dat hier iemand hier ervaring mee heeft? Of ik ze koop hangt af van wat ik hoor en wat de reacties hier zijn :-D

We kunnen nu met een gerust hart een datum gaan zoeken om onze luistersessie bij mij voort te zetten. Ben erg benieuwd wat je van het totaal vindt en natuurlijk van mijn speakertjes :-D Je kunt echt merken dat die het naar hun zin hebben.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: HiFi gek op december 12, 2009, 18:23:22
Zeg LO , ik heb een leuk idee .

Zullen we de Accuphase club gaan oprichten , een aparte onder afdeling binnen het marantz forum  :yes: , we zijn al 2 man sterk  :lol:



Groeten  EDWIN  B

Lijkt me een goed initiatief. Ik weet zeker dat iedereen hier het ook plezierig zal vinden als we regelmatig over de accuphase's en een mogelijke club gaan berichten. :-D Ik stem dus voor HB

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Citaat van: HiFi gek op december 12, 2009, 18:23:22
Zeg LO , ik heb een leuk idee .

Zullen we de Accuphase club gaan oprichten , een aparte onder afdeling binnen het marantz forum  :yes: , we zijn al 2 man sterk  :lol:



Groeten  EDWIN  B

Zal niet erg hard gaan lopen met de leden vrees ik, tenzij de Aldi met een Accuphase aanbieding gaat komen natuurlijk. :-D En het voor ons gewone stervelingen ook betaalbaar gaat worden. :lol:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

HiFi gek

Citaat van: lo op december 12, 2009, 18:27:57
Hey Edwin

Wat ik wel merk is dat hij steeds beter wordt, had al gelezen dat de e-450 een lange tijd nodig heeft om te settelen.

We kunnen nu met een gerust hart een datum gaan zoeken om onze luistersessie bij mij voort te zetten. Ben erg benieuwd wat je van het totaal vindt en natuurlijk van mijn speakertjes :-D Je kunt echt merken dat die het naar hun zin hebben.

groet,

lo


Het lijkt mij het beste dat je hem eerst volledig laat inspelen voordat ik langs kom om te luisteren .

Heb je al nagevraagt of misschien ergens gelezen hoe lang dat inspeel proces ongeveer gaat duren ?

Als het zover is dan hoor ik het wel van je .




Groeten  EDWIN  B

lo

Citaat van: HiFi gek op december 12, 2009, 19:19:17

Het lijkt mij het beste dat je hem eerst volledig laat inspelen voordat ik langs kom om te luisteren .

Heb je al nagevraagt of misschien ergens gelezen hoe lang dat inspeel proces ongeveer gaat duren ?

Als het zover is dan hoor ik het wel van je .




Groeten  EDWIN  B


Ik heb nog nergens info kunnen vinden hoe lang. Maar wel gelezen dat het enige tijd duurt. Na een paar weken moet dat toch wel gebeurt zijn? Kan me niet voorstellen dat het langer duurt :no: Het zijn toch geen speaker zeker :-D
We keep in touch :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

heb even op de site gekeken van Accuphase ,echt zeer mooi opgebouwd  notworthy

clubbie zal idd wel klein blijven ,want ze beginnen al bij 4000  clown1

lo

Ik begreep dat ze binnenkort bij de aldi in de aanbieding zijn HLP
:angel:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

HiFi gek

Citaat van: lo op december 12, 2009, 19:28:26
Ik heb nog nergens info kunnen vinden hoe lang. Maar wel gelezen dat het enige tijd duurt. Na een paar weken moet dat toch wel gebeurt zijn? Kan me niet voorstellen dat het langer duurt :no: Het zijn toch geen speaker zeker :-D
We keep in touch :yes:

groet,

lo




Het inspelen van mijn Siltech netsnoeren duurde maar liefst 6 weken volgens de leverancier .
En het klopte nog ook , ik kon het inspeel proces ook duidelijk volgen .

Tijdens de eerste dag klonk het mooi .
Een paar dagen later klonk het nog wat mooier .
Na een week begon het vreemd genoeg slechter te klinken .
Na een week of 2 klonk het bijzonder lelijk en schel , de leverancier opgebeld , die zij gedult hebben het komt helemaal goed .
Een aantal weken amper muziek kunnen luisteren door de grote ergenis .
Ik dacht rond de 5de week dat het klankbeeld opeens totaal veranderd was , ik had al weken niet meer muzek geluisterd .
Nu klonk het opeens warm en vooral natuurlijk , en met een zijdezacht hoog gelukkig .
Tot aan die 6de week werd het hoog nog zijdezachter , daarna hoorde ik geen veranderingen meer .


Het klinkt allemaal wat onrealistisch als je mijn verhaal zo leest , het is zeker geen verzinsel  .
Het schijnt dat de hele dure Siltech kabels van tig duizenden euro's nog veel langer nodig hebben om in te spelen .
De duurste speakerkabel van Siltech kost over de 30.000 euro .




Groeten  EDWIN  B  

lo

Edwin,

Ik ga gewoon gedult hebben :-D
Maar stel je voor dat je langs komt en het wordt daarna nog beter, kom je toch gewoon nog een keer HB

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

HiFi gek

Ik heb je verhaal / recensie inmiddels gelezen die je hebt geschreven en geplaatst op -- DE SET VAN HiFi GEK -- over jouw luisterbezoek aan mij thuis met jouw PM14mk2 ki .

Goed omschreven en precies zoals wij beiden het ervaarde .



Groeten  EDWIN  B