De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

HiFi gek

Citaat van: lo op november 29, 2009, 23:03:58
Ze komen hem dinsdag brengen. Tis een nieuwe want men had geen demo staan :-D
Zit wel een nadeel aan dat ie nog ingespeeld moet worden :| Maar als ie lang genoeg mag blijven staan vind ik dat geen straf  :-D

Als ik met ingang van woensdag slecht bereikbaar ben verontschuldig ik me daar alvast voor :wink:
Ik heb er zin in

groet,

lo


Laat hem dan 24 per dag aanstaan om snel in te kunnen spelen .
Wanneer je geen cd draaid schakel je direct over op je tuner .
De tuner moet dan wel aan staan zodat de versterker het signaal ook daadwerkelijk kan ontvangen .
S'nachts zet je dan de volumeknop heel laag zodat het je niet stoord wanneer je in bed ligt .

Dit is de snelste metode om razendsnel in te kunnen spelen zonder dat het een paar weken in beslag neemt .
Ik denk dat je na een dag of 4 wel klaar bent met inspelen wanneer je hem 24 uur per dag aanlaat .

Succes jongen en veel plezier ermee zolang hij thuis staat .



Groeten  EDWIN  B

WimPeu

Is dit hem???  :-o  notworthy  notworthy  :kwijl:  :kwijl:

Bij Edwin gehoord. Top klasse natuurlijk. Die gaat vast niet meer de deur uit.  :-D

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Citaat van: WimPeu op november 30, 2009, 18:28:27
Is dit hem???  :-o  notworthy  notworthy  :kwijl:  :kwijl:

Bij Edwin gehoord. Top klasse natuurlijk. Die gaat vast niet meer de deur uit.  :-D



Als er 450 op staat, wel :-D

Citaat van: HiFi gek op november 30, 2009, 17:48:37

Laat hem dan 24 per dag aanstaan om snel in te kunnen spelen .
Wanneer je geen cd draaid schakel je direct over op je tuner .
De tuner moet dan wel aan staan zodat de versterker het signaal ook daadwerkelijk kan ontvangen .
S'nachts zet je dan de volumeknop heel laag zodat het je niet stoord wanneer je in bed ligt .

Dit is de snelste metode om razendsnel in te kunnen spelen zonder dat het een paar weken in beslag neemt .
Ik denk dat je na een dag of 4 wel klaar bent met inspelen wanneer je hem 24 uur per dag aanlaat .

Succes jongen en veel plezier ermee zolang hij thuis staat .



Groeten  EDWIN  B

Thanks Edwin. En ja ik laat em 24uur per dag aanstaan :yes:. Hij moet ook lekker warm blijven  :-D

Citaat van: Marantz 81 op november 30, 2009, 17:45:19
ik denk zo goed dat die hem gaat kopen  :-D
Citaat van: cheese op november 30, 2009, 17:47:58
ben ik bang voor........ violent1 violent1 violent1


gr kees

Ik ben niet zo bang aangelegd :lol: Maar hier krijg ik wel een knoop van in mijn maag :-D Stel je voor dat ik em niet meer kwijt wil notworthy Een ramp :-D :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

1 probleempje. Hoe moet je daarna nog je upgrade drang bevredigen... :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

als het goed is is dat idd de versterker van edwin  :-)  echt een prachtig ding

toen ik de eerste keer bij edwin was toen gingen we even kijken naar de versterker en toen zette hij die wijzertjes aan (stonden uit) en vondt dat echt super mooi  :kwijl: :yes:

wat ook een beetje vreemd was dat er loudness opzit  :roll:

ik zoek nog financiele steun :lol: voor een accuphase  notworthy

lo

Citaat van: WimPeu op november 30, 2009, 19:45:02
1 probleempje. Hoe moet je daarna nog je upgrade drang bevredigen... :-D

Speakertjes is mogelijk nog een puntje :-D. Alhoewel tijdens de auditie van de e-350 op de contour s3.4 was ik verbaasd over wat er voor mijn gevoel allemaal extra uit die speakers kwam. Mogelijk groeien ze lekker meer en gaan ze heel veel plezier aan zo'n versterkertje beleven pompom

Citaat van: Marantz 81 op november 30, 2009, 19:51:27
als het goed is is dat idd de versterker van edwin  :-)  echt een prachtig ding

toen ik de eerste keer bij edwin was toen gingen we even kijken naar de versterker en toen zette hij die wijzertjes aan (stonden uit) en vondt dat echt super mooi  :kwijl: :yes:

wat ook een beetje vreemd was dat er loudness opzit  :roll:

ik zoek nog financiele steun :lol: voor een accuphase  notworthy

Tis wel een mooi ding hè

Het loudness knopje kun je, voor zover ik me ingelezen heb in de materie, gebruiken op het moment dat je het geluidsnivo (erg) laag hebt staan om het laag wat te versterken. We kennen dit allemaal wel dat de bas gedeeltelijk wegvalt bij laag volume :yes:

Voor financiele steun heb ik sinterklaas aangesproken. Dus mocht het zo zijn dat, wat inmiddels al gespeculeerd wordt, ik hem koop dan heeft hij zich hopelijk al voorbereid op de aankomende nota :evil:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

dat moet je wel heel lief zijn geweest dit jaar  :schater:

veel luisterplezier  pompom

lo

Citaat van: Marantz 81 op november 30, 2009, 20:36:28
dat moet je wel heel lief zijn geweest dit jaar  :schater:

veel luisterplezier  pompom

:angel: :yes: :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Koen

amai...ferm materiaal  redface

lees ik hier en mag ik besluiten dat jullie je apparatuur laten opwarmen? of nog beter...laten aanstaan?

of is dit alleen voor het 'in'spelen?

ps: ik wil je topic niet kapen maar lees hier zoveel nuttige en leuke info dat ik helemaal er in op ga... HLP
Marantz PM8003 - Marantz SA8003 - Usher X-718 - In-Akustik bekabeling

WimPeu

Citaat van: lo op november 30, 2009, 20:33:20

Voor financiele steun heb ik sinterklaas aangesproken. Dus mocht het zo zijn dat, wat inmiddels al gespeculeerd wordt, ik hem koop dan heeft hij zich hopelijk al voorbereid op de aankomende nota :evil:

groet,

lo

Zou hem dan wel zelf even uit het Pieten huis gaan halen. Die Pieten bezorgdienst vertrouw ik maar tot zo ver... :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Citaat van: Koen op november 30, 2009, 21:01:00
amai...ferm materiaal  redface

lees ik hier en mag ik besluiten dat jullie je apparatuur laten opwarmen? of nog beter...laten aanstaan?

of is dit alleen voor het 'in'spelen?

ps: ik wil je topic niet kapen maar lees hier zoveel nuttige en leuke info dat ik helemaal er in op ga... HLP

Om in te spelen laat ik de versterker 24uur/dag muziek maken :yes:. Dit zal na een dag of 4 in orde zijn denk ik. Vervolgens zal hij zodra wij wakker zijn weer aan het werk moeten. Bij ons speelt er altijd muziek. Het zij CD of tuner of TV maar altijd.  :-D De spanning gaat nooit van de apparaten en de on/of schakelaars staan altijd op on :yes:
De temperatuur meter van mijn PM 14 staat nooit links (koud) in het venstertje :no:

Je moet je spullen een beetje vertroetelen en ze het niet koud laten krijgen :angel:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: WimPeu op november 30, 2009, 21:35:09
Zou hem dan wel zelf even uit het Pieten huis gaan halen. Die Pieten bezorgdienst vertrouw ik maar tot zo ver... :-D

Ik was al bij hem langs geweest en met een aantal zakken gerammeld :evil: Er zat toen nog in :-D
Dus mocht het positief uit gaan vallen dan houd ik hem aan zijn belofte :yes: :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Koen

Citaat van: lo op november 30, 2009, 21:42:02
Om in te spelen laat ik de versterker 24uur/dag muziek maken :yes:. Dit zal na een dag of 4 in orde zijn denk ik. Vervolgens zal hij zodra wij wakker zijn weer aan het werk moeten. Bij ons speelt er altijd muziek. Het zij CD of tuner of TV maar altijd.  :-D De spanning gaat nooit van de apparaten en de on/of schakelaars staan altijd op on :yes:
De temperatuur meter van mijn PM 14 staat nooit links (koud) in het venstertje :no:

Je moet je spullen een beetje vertroetelen en ze het niet koud laten krijgen :angel:

groet,

lo

dus zowel versterker als cd-speler gaan nooit 'uit', gewoon volume op '0'?
Marantz PM8003 - Marantz SA8003 - Usher X-718 - In-Akustik bekabeling

lo

Citaat van: Koen op november 30, 2009, 21:54:03
dus zowel versterker als cd-speler gaan nooit 'uit', gewoon volume op '0'?

Versterker, CD speler en tuner gaan nooit uit. Volume blijft op de stand waarop die stond maar ik selecteerd dan een bron die geen signaal geeft. Bijv. TV want die gaat wel uit, of CD want die staat ook niet op play.  :-)

groet,

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

MadVillain

sorry dat ik jou topic vervuil maar ik vind het wel passen.

zelf moet ik de pm95 in klasse a stand een half uur laten opwarmen anders klinkt het echt te plat. daarna gaat het losjes en breder klinken.

maar om hem in klasse a 24/7 an te laten is in stroomverbuik erg duur :-(