De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Hier idem  :yes:.

Citaat van: WilliamB op februari 11, 2019, 17:25:26
Mocht het nodig zijn dan kan ik Flac bestanden opsturen van mijn vele M&Gs

jrm

Citaat van: lo op februari 11, 2019, 17:21:03
Als het goed is blijft de content op de harde schijf staan. In dat geval heb ik er niet zoveel werk mee, buiten brengen en halen natuurlijk. Indien de schijf gewist moet worden zal ik al mijn cd's opnieuw moeten rippen Erger is dat dan de content verloren gaat die ik heb mogen rippen van de cd's die werden meegebracht tijdens de m&g.

Sterkte Leo met het herstel van de Vault, als je een 2Tb externe harde schijf via de USB poort aansluit en via het BS menu een back up maakt, hoef je niet opnieuw te rippen (maar gezien de vastloper is dat helaas mosterd na de maaltijd)


sjoek

Kan je de hard disk er makkelijk uithalen? Indien het een 2.5 inch hdd is kun je voor ongeveer een tientje een kabeltje kopen zodat je je hdd als externe hdd op een pc kunt aansluiten via usb. Is het een 3.5 inch dan ben je iets duurder uit dan heb je namelijk een kabeltje met een stroomstekker nodig.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

lo

Bedankt voor de muziek aanbiedingen! :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: sjoek op februari 12, 2019, 08:39:33
Kan je de hard disk er makkelijk uithalen? Indien het een 2.5 inch hdd is kun je voor ongeveer een tientje een kabeltje kopen zodat je je hdd als externe hdd op een pc kunt aansluiten via usb. Is het een 3.5 inch dan ben je iets duurder uit dan heb je namelijk een kabeltje met een stroomstekker nodig.

Ik weet niet hoe of de harddisk er in de Vault uit ziet en of die er gemakkelijk uit is te krijgen. De vault wordt nu, door de winkel waar ik hem gekocht heb, opgestuurd naar Audioservice. Indien de oorzaak van het probleem niet verwijtbaar aan mij ligt is het gewoon garantie.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

Ben gewoon een beetje nieuwsgierig Leo. Maar hoeveel van de 2TB zat vol?

Marvin

Die schijf hang je zo aan een pc en dan zet je zeer waarschijnlijk gewoon je hele collectie over op een andere.
Kan me moeilijk voorstellen dat al die bestanden verloren zijn gegaan, of zijn beschadigd.

lo

Een fractie... denk ik. Geen flauw idee eigenlijk.  :-D
Citaat van: joep op februari 12, 2019, 11:42:33
Ben gewoon een beetje nieuwsgierig Leo. Maar hoeveel van de 2TB zat vol?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: marvin op februari 12, 2019, 13:04:17
Die schijf hang je zo aan een pc en dan zet je zeer waarschijnlijk gewoon je hele collectie over op een andere.
Kan me moeilijk voorstellen dat al die bestanden verloren zijn gegaan, of zijn beschadigd.

Kan ik me ook niet voorstellen, tis niet meer dan een software probleem denk ik.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Ze zullen vast wel een andere partitie hebben aangemaakt voor je bestanden, anders moeten ze er volgende keer maar iets langer over vergaderen. [emoji23]

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Een Node 2 te leen. Behulpzame winkel. notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Vaak het voordeel van een inloopwinkel; de aftersales.

Citaat van: lo op februari 16, 2019, 12:39:38
Een Node 2 te leen. Behulpzame winkel. notworthy

joep

Citaat van: lo op februari 16, 2019, 12:39:38
Een Node 2 te leen. Behulpzame winkel. notworthy

De opstelling van McIntosh i.c.m. Bowers & Wilkins nog kunnen beluisteren?