De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

lo

Yep, gisteren of de dag daarvoor al volgens mij. Krijg regelmatig update meldingen.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Klopt, ik kreeg ook periodiek updates, deze trouw laten uitvoeren

jrm

Zo cd's ingepakt, wekker gezet en ff slapen......

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cornelis1921

Citaat van: jrm op maart 10, 2018, 00:54:15
Zo cd's ingepakt, wekker gezet en ff slapen......
En... Was het gezellig en lekker im Gasthof Lo? :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

lo

Weer een erg gezellige dag gehad samen met Marcel!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cornelis1921

Citaat van: lo op maart 10, 2018, 17:11:37
Weer een erg gezellige dag gehad samen met Marcel!
Viel ook niets anders te verwachten. :-D :wink:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jrm

Zaterdag 10 maart, na een (te) lange periode weer gezellig op de koffie geweest bij Leo.

De set stond al lekker op de achtergrond te spelen en inderdaad de eerste indruk (ondanks het lage volume niveau) was direct weer: Rustig, beheerst en vooral mooi in balans zijnde geluid!

Maar de Brabantse gezelligheid diende zich direct aan met een heerlijk kopje koffie en een verse banketbakkers appelflap (HEERLIJK!!!)

Ik had zo'n 25 cd's meegenomen, waarvan er het meeste in de Vault verdwenen  :-D

De set laat iedere cd horen zoals deze is opgenomen, bij een cd (Tom Jones - 24 hours) was het eerste nummer, niet om aan te horen, echter het tweede en de daarop volgende nummers klonken veel beter....

Naast Leela James, Marc Broussard, Sharon Jones, Lee Fields, Luther Vandross, Larry Graham, Celine Cairo, Marc Anthony, en vele andere had ik ook George Michael - Songs of the last Century meegenomen, wat klonk deze cd mooi, alles in balans en een genot voor de oortjes. Leo en ik vinden dat George Michael toch enigszins onder gewaardeerd is geweest als zanger.

De cd's van Michael Jackson - Bad, geproduceerd door Bruce Swedien klonk ook heel gedetailleerd, met alle geluidjes die er in verwerkt zitten. Ook Madonna (ja, ja) - Ray of light lie duidelijk horen dat ook hier met aandacht en zorg de cd is geproduceerd en duidelijk te horen is via de set van Leo.

Over de set hebben vele bezoekers al de fraaiste woorden gebruikt, ik kan daar alleen aan toevoegen dat de set van Leo gewoon klopt, ook het mooie akoestische plafond is daar debet aan, maar ook de Bluesound Vault 2 via de dac van de DP700 valt totaal niet uit de toon.

Naast het beluisteren van deze vele cd's, hebben we ook aan een stuk gepraat over van alles en nog wat, Leo het was voor mij een TOP-dag!

Bedankt voor je gastvrijheid en vriendschap.

sjoek

Mooi verslag  :yes:

En wat George michael betreft helemaal eens :-D. Een aanrader is ook de bluray audio disc symphonica van hem.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Rob46

Citaat van: jrm op maart 11, 2018, 12:19:33
Zaterdag 10 maart, na een (te) lange periode weer gezellig op de koffie geweest bij Leo.

De set stond al lekker op de achtergrond te spelen en inderdaad de eerste indruk (ondanks het lage volume niveau) was direct weer: Rustig, beheerst en vooral mooi in balans zijnde geluid!

Maar de Brabantse gezelligheid diende zich direct aan met een heerlijk kopje koffie en een verse banketbakkers appelflap (HEERLIJK!!!)

Ik had zo'n 25 cd's meegenomen, waarvan er het meeste in de Vault verdwenen  :-D

De set laat iedere cd horen zoals deze is opgenomen, bij een cd (Tom Jones - 24 hours) was het eerste nummer, niet om aan te horen, echter het tweede en de daarop volgende nummers klonken veel beter....

Naast Leela James, Marc Broussard, Sharon Jones, Lee Fields, Luther Vandross, Larry Graham, Celine Cairo, Marc Anthony, en vele andere had ik ook George Michael - Songs of the last Century meegenomen, wat klonk deze cd mooi, alles in balans en een genot voor de oortjes. Leo en ik vinden dat George Michael toch enigszins onder gewaardeerd is geweest als zanger.

De cd's van Michael Jackson - Bad, geproduceerd door Bruce Swedien klonk ook heel gedetailleerd, met alle geluidjes die er in verwerkt zitten. Ook Madonna (ja, ja) - Ray of light lie duidelijk horen dat ook hier met aandacht en zorg de cd is geproduceerd en duidelijk te horen is via de set van Leo.

Over de set hebben vele bezoekers al de fraaiste woorden gebruikt, ik kan daar alleen aan toevoegen dat de set van Leo gewoon klopt, ook het mooie akoestische plafond is daar debet aan, maar ook de Bluesound Vault 2 via de dac van de DP700 valt totaal niet uit de toon.

Naast het beluisteren van deze vele cd's, hebben we ook aan een stuk gepraat over van alles en nog wat, Leo het was voor mij een TOP-dag!

Bedankt voor je gastvrijheid en vriendschap.

Het doet mij weer goed om te kunnen lezen dat er wederom een hele leuke M&G heeft plaatsgevonden :-D

xander32

@jrm wat vind je van het tweede album van freule Cairo?
Dankzij jou ben ik in het bezit van haar eerste (EP), deze speel ik nog met regelmaat af. Maar haar tweede album kan ik veel minder waarderen.


Enne, wederom heeft er mede dankzij dit forum, een fascinerende M&G plaatsgevonden.

bert50

Weer een leuk verslag Marcel ik moet ook snel weer eens naar Leo [emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

lo

Dank voor je leuke verslag Marcel, we hebben inderdaad een TOP dag gehad! En indrukwekked was jouw tas met meegebrachte CD's waar de Bleusound Vaul2 zijn handen vol aan had om te rippen, mijn collectie heeft weer een mooie aanvulling gekregen. Met veel plezier heb ik geluisterd naar jouw zeer brede kennis van muziek, artiesten en uitgebrachte albums.  notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: bert50 op maart 11, 2018, 14:30:15
Weer een leuk verslag Marcel ik moet ook snel weer eens naar Leo [emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

:yes:

Is ook al lang geleden Bert!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cornelis1921

Citaat van: jrm op maart 11, 2018, 12:19:33
Zaterdag 10 maart, na een (te) lange periode weer gezellig op de koffie geweest bij Leo.

(...)

Bedankt voor je gastvrijheid en vriendschap.
Mooi gesproken, Marcel, want zonder vriendschap ben je nergens. :gp:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *