De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

jrm

Citaat van: lo op maart 04, 2018, 18:36:26
Aankomende week weer een paar gasten op luisterbezoek.... Wordt weer gezellig!

:gp:
:yes:

lo

Een leuke en gezellige dag gehad met William.  notworthy
Ohja.... tussen door ook nog naar muziek geluisterd....  :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Super 👍🏻. Je bent er maar druk mee.
Heden ook direct het soepje mee gebracht, of moest je weer terug?

:-D

Citaat van: lo op maart 06, 2018, 18:32:20
Een leuke en gezellige dag gehad met William.  notworthy
Ohja.... tussen door ook nog naar muziek geluisterd....  :schater:

lo

 :-D

Deze keer met verstand geshopt. HB :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Je bent nog leerbaar  :yes:.

Citaat van: lo op maart 06, 2018, 20:06:29
:-D

Deze keer met verstand geshopt. HB :schater:

lo

En dat valt inmiddels niet meer mee....  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WilliamB

Citaat van: lo op maart 06, 2018, 18:32:20
Een leuke en gezellige dag gehad met William.  notworthy
Ohja.... tussen door ook nog naar muziek geluisterd....  :schater:
Kom net terug van (uit)eten.
Morgen even een verslagje schrijven, was weer erg gezellig bij Leo  :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Rob46


WilliamB

Twee drukke avonden gehad daarom nu pas mijn  mini verslagje.

Dinsdag een bezoekje gebracht bij Leo.
Was weer een tijdje geleden en moest de laatste KM toch nog even mijn TOMTom aanzetten was ik was een beetje de weg kwijt.

Bij aankomt werd de deur open gemaakt door Leo met een brede lach , bij binnenkomst stond zijn SET al rustig te spelen met het kwalitatief bekende geluid want het was voor mij niet de eerste keer.
De bank was al gemarkeerd door een kussen die de luisterplaats aanduiden en was voor die dag mijn plek.

Ik had het al omschreven, het was voor mij niet de eerste keer maar toch ben ik elke keer weer onder de indruk wat deze SET presteert. Wouw wat een kracht levert deze SET.
Instrumenten spelen mooi los van elkaar en zijn mooi gedetailleerd te horen en het lijkt of de Dynaudio `s verdwijnen in het totale geluid.
Zo`n beetje van alles beluisterd "Ludovico einaudi, Kate Busch, Dali 4 enz. enz. erg mooi.

Wat voor mij nieuw is dat Leo bijna alles regelt via zijn tablet. Deze stuurt zonder problemen zijn Bluesond Vault en levert de zelfde prestaties als zijn indrukwekkende CD speler.
Natuurlijk blijft deze een belangrijke rol spelen want alles loopt via de ingebouwde DAC. Erg handig zo`n spelert

Natuurlijk ontbreken niet de gespreken over werk, vogelhuisjes, verbouwingen, streamen enz. enz. Erg gezellig allemaal.
Plus de appelflap en lekkere lunch met soep, saucijzen broodjes en worstenbroodjes.

Leo nog bedankt voor je gastvrijheid en zeker tot de volgende keer bij mij.

Gr, William
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Cornelis1921

#2169
 :evil: Grrr... Moet ik het dagelijks doen met twee belegen boterhammen met bloedworst en leverkaas... :-D

Nu, ik ben blij voor jullie dat jullie het samen zo gezellig hebben gehad. :-) notworthy :gp:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

lo

Mooi verslag van een leuke en gezellige dag William, dank!!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Auw, jij hebt duidelijk een wat andere behandeling gekregen van Lo, slechts een appelflap, soep, saucijzenbroodjes en worstenbroodjes 🤔. Dan had ik het toch duidelijk beter voor elkaar 😋.
































:-D



Citaat van: WilliamB op maart 08, 2018, 11:55:06
Twee drukke avonden gehad daarom nu pas mijn  mini verslagje.

Dinsdag een bezoekje gebracht bij Leo.
Was weer een tijdje geleden en moest de laatste KM toch nog even mijn TOMTom aanzetten was ik was een beetje de weg kwijt.

Bij aankomt werd de deur open gemaakt door Leo met een brede lach , bij binnenkomst stond zijn SET al rustig te spelen met het kwalitatief bekende geluid want het was voor mij niet de eerste keer.
De bank was al gemarkeerd door een kussen die de luisterplaats aanduiden en was voor die dag mijn plek.

Ik had het al omschreven, het was voor mij niet de eerste keer maar toch ben ik elke keer weer onder de indruk wat deze SET presteert. Wouw wat een kracht levert deze SET.
Instrumenten spelen mooi los van elkaar en zijn mooi gedetailleerd te horen en het lijkt of de Dynaudio `s verdwijnen in het totale geluid.
Zo`n beetje van alles beluisterd "Ludovico einaudi, Kate Busch, Dali 4 enz. enz. erg mooi.

Wat voor mij nieuw is dat Leo bijna alles regelt via zijn tablet. Deze stuurt zonder problemen zijn Bluesond Vault en levert de zelfde prestaties als zijn indrukwekkende CD speler.
Natuurlijk blijft deze een belangrijke rol spelen want alles loopt via de ingebouwde DAC. Erg handig zo`n spelert

Natuurlijk ontbreken niet de gespreken over werk, vogelhuisjes, verbouwingen, streamen enz. enz. Erg gezellig allemaal.
Plus de appelflap en lekkere lunch met soep, saucijzen broodjes en worstenbroodjes.

Leo nog bedankt voor je gastvrijheid en zeker tot de volgende keer bij mij.

Gr, William

lo

Citaat van: xander32 op maart 08, 2018, 19:21:45
Auw, jij hebt duidelijk een wat andere behandeling gekregen van Lo, slechts een appelflap, soep, saucijzenbroodjes en worstenbroodjes 🤔. Dan had ik het toch duidelijk beter voor elkaar 😋.

:-D

:schater:

Nee hoor, iedereen komt in dezelfde setting.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

Als ik naar Leo ga is het voornamelijk voor de gezelligheid en een goed gesprek.

Moet wel vermelden dat het goede gesprek in de tuin met de echtgenote van Leo plaatsvind.


xander32

... heb je ook een melding aangaande een firmware update voor de Vault ontvangen? Hier zojuist iig wel voor de Node. Geen idee wat het gebracht heeft, maar na het installeren doet ie 't iig nog steeds  :-D.