De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

lo

#2010
Aankomende maandag komt mijn installateur de benodigde bekabeling en stopcontacten aanleggen. Tevens wordt maandag de zaak 'software matig aangesloten' bij KPN. (Dan moet het systeem kunnen gaan werken als het is aangesloten) Volgende week donderdag komt de monteur van KPN de zaak hardware matig aansluiten en testen. Dus dan kan ik aan de gang...
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Tis een heel proces... :|
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Rob46

Maar......dan is het ook goed en dan heb je als het goed is er geen omkijken meer naar.....

lo

Dat is inderdaad de bedoeling. Alles bedraad met cat6 bekabeling. Naar mijn stereokast een dubbele kabel, 1 voor de TV en 1 voor de Bleusound Vault2. Nog een kabel naar de TV boven en een kabel naar mijn desktop PC. Een ongebruikte naar de keuken voor het geval ik daar nog eens TV wil kunnen kijken. Daarnaast nog de nodige contact dozen waar nodig. De bestaande COAX bekabeling blijft liggen en up to date, mocht ik in de toekomst nog eens terug willen naar Ziggo is het alleen maar een modem vervangen. Dus geen gepruts alles officieel en dubbel uitgevoerd.  HB
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Rob46

Lijkt wel vliegtuigtechnologie  :yes:

xander32


lo

Citaat van: xander32 op maart 10, 2017, 07:25:12
... fool proof  clown1

Precies wat ik nodig heb met mijn handigheid  :-D :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

#2017
De bekabeling is trouwens cat6 FTP, afgeschermd dus, evenals de benodigde contactdozen en stekkers, ook volledig afgeschermd.  HB
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Goed bezig Leo, je pakt het direct goed aan. Daar ga je veel plezier van hebben :yes:.

Citaat van: lo op maart 10, 2017, 18:34:23
De bekabeling is trouwens cat6 FTP, afgeschermd dus, evenals de benodigde contactdozen en stekkers, ook volledig afgeschermd.  HB

lo

En jawel hoor, het spul is 'up and running'  :-D

Via de Vault al diverse nummers van spotify weten te beluisteren. Ook al een CD geript en terug gevonden zodat ik hem vanuit de Vault weer af kan spelen.

Nu kan het grote ontdekken beginnen en kunnen er afspeellijsten en bibliotheken aangemaakt gaan worden.  HB
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

bert50

Goed bezig lo en veel luisterplezier [emoji443][emoji443]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Rob46

Dit is echt genieten en leuk tegelijk Leo! Ik heb je nog PM gestuurd.....


Veel plezier bij het ontdekken en de fantastische geluidskwaliteit en bediening!!  :yes:

xander32

 :-D

Goed bezig, veel luisterplezier Leo!



Citaat van: lo op maart 17, 2017, 16:58:12
...

Ook al een CD geript en terug gevonden zodat ik hem vanuit de Vault weer af kan spelen.

Nu kan het grote ontdekken beginnen en kunnen er afspeellijsten en bibliotheken aangemaakt gaan worden.  HB

lo

Thanks guys!

Ik moet zeggen, je moet er even mee bekend worden maar ik zie het potentieel zeker zitten. Daarnaast ben ik blij verrast met de kwaliteit van de muziek en geluid.  HB

Zometeen eens kijken of ik een afspeellijstje kan maken voor mijn vrouw.  :-D

Ik heb je PM gezien Rob, heb je aansluitend nog een vraag gesteld. Handig iemand op het forum met ervaring met dit apparaat.  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WilliamB

Heb je nog muziek nodig in Flac, DSD ? Neem ik zondag mijn laptop en schijf mee.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3