De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

xander32

Mooie vooruitzichten!

Citaat van: lo op maart 07, 2017, 18:41:14
Inmiddels een instap digitale coax interlink, de forest, van Audioquest gekocht. Naast deze forest heb ik vorige week ook de Red river RCA interlink aangeschaft. Over synergie gesproken....  :-D

Als volgende week mijn alles in één pakket fuctioneel is kan ik naar harte lust gaan streamen van spotify en de NAS in de Vault. Ik kan rechtstreeks vanuit de Vault naar mijn versterker, gebruik makend van de DAC van de Vault, of via mijn DP700 naar mijn versterker en zodoende gebruik maken van de DAC in de DP700. Daarnaast nog CD's via de DP700. Eea moet ik allemaal beluisteren en beoordelen...  :-D Ik ga het nog druk krijgen de komende tijd... HB

bert50

Leo een vriendin van mij heeft pas de Samsung galaxy tab 2 gekocht een pracht scherm heeft deze tablet en lekker snel is zeker een mooi ding.
Ook de iPad air 2 is een pracht ding succes met je keuze maken .


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

WilliamB

Ook ik heb de galaxy tab 2, en deze werkt prima bij mij.
Spannende tijd Leo  HB
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

xander32

Ik heb al jaren een IPad en ben daar zeer tevreden mee. Recent een Samsung tablet ingericht voor een kennis; deze werkt duidelijk minder intuïtief dan diens Apple collega. Dat heeft Apple echt beter voor elkaar.

En ik ben voorts geen Apple man hoor, de IPad is het enigste product van dat merk in huize Xander.

sjoek

Ik wil ook absoluut niet beweren dat de Samsung slecht is hoor in tegendeel. Het enige wat ik uit mijn ervaring kan zeggen is dat apple hun tablets beter blijft ondersteunen wanneer ze al langer uit zijn.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

NB

Ik heb momenteel een Asus zenpad, die bevalt prima en was betaalbaar. Als er een andere komt zou ik voor een Nvidia Shield gaan.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

jrm

Hier al jaren een iPad2 naar alle tevredenheid, geen problemen en lekker snel.

lo

Dank zover voor jullie input mannen. Het blijft toch lastig, de balans neigt toch langzaam richting de Samsung. Jammer dat erbij Samsung telefoons, bij de mijne dan toch, zo'n berg onzin apps geinstalleerd worden, die enorm veel geheugen en batterijcappaciteit kosten, als er updates worden doorgevoerd. Is dat bij tablets ook het geval? Dit is een van de redenen dat ik naar een iPad ben gaan omzien, daar is dat volgens mij niet, toch?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

sjoek

Citaat van: lo op maart 08, 2017, 20:25:37
Dank zover voor jullie input mannen. Het blijft toch lastig, de balans neigt toch langzaam richting de Samsung. Jammer dat erbij Samsung telefoons, bij de mijne dan toch, zo'n berg onzin apps geinstalleerd worden, die enorm veel geheugen en batterijcappaciteit kosten, als er updates worden doorgevoerd. Is dat bij tablets ook het geval? Dit is een van de redenen dat ik naar een iPad ben gaan omzien, daar is dat volgens mij niet, toch?

Ook apple heeft hun eigen "onzin" echter is het wel iets minder dan samsung. Je hebt ook nexus tablet volgens mij. Net als bij telefoons is dit elke keer een android toestel van een ander merk compleet door google ontwikkeld en dus zonder de extra rotzooi die andere merken zoals samsung er over heen gooien/ aan toevoegen.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

joep

Hier al jaren een iPad Air naar alle tevredenheid, geen problemen en lekker snel.

Brutus

Ik bedien de Node 2 met een Samsung telefoon, een Asus tablet van begin 2012 (deze is gewoon snel) en niet te vergeten (voor mij het belangrijkste) met de Windows laptop.

Werkt allemaal snel, de apps van Bluesound zijn gewoon super stabiel en goed, hier kan menig andere fabrikant nog wat van leren.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

lo

Kijk, mooi te horen dat de bediening via de app lekker werkt  HB
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Rob46

Kan ik alleen maar onderschrijven. Ik heb mijn ervaringen dienaangaande met regelmaat op dit forum geuit... :yes:

lo

 HB HB

Moet goed komen zou ik dan denken  :-D

Vandaag het hardware pakket van KPN binnen gekregen. Alweer een stap in de goede richting.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

... en, al geïnstalleerd?

😛

Citaat van: lo op maart 09, 2017, 18:33:05
HB HB

Moet goed komen zou ik dan denken  :-D

Vandaag het hardware pakket van KPN binnen gekregen. Alweer een stap in de goede richting.