De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

lo

Ben vanavond alleen thuis... net nog even een CD-tje gedraaid wat Drees62 voor mij heeft gemaakt... standje lekker nivo... kippenvel... notworthy

Nog steeds ongeloofelijk tevreden met wat er zich voor me afspeelt  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Daarnet nog even de dynaudio CD en Mephisto & Co...... notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: lo op december 07, 2013, 22:47:34
Ben vanavond alleen thuis... net nog even een CD-tje gedraaid wat Drees62 voor mij heeft gemaakt... standje lekker nivo... kippenvel... notworthy

Nog steeds ongeloofelijk tevreden met wat er zich voor me afspeelt  :-D
Duh, Dynaudio en Accu bezitter... dat zou er nog bij moeten komen dat je er niet tevreden mee bent nonono.


:-)

Rob46


lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

erik62

Tja..... Er zou een ding te verbeteren zijn en dat zouden audiolab axis met servo zijn HB HB HB

Marantz 81

Tja wat valt er ook te verbeteren  notworthy 

Nou ja Deze misschien  :kwijl:

Marantz 81


Marantz 81

Vandaag op visite geweest bij Leo  :-)

Na een bakkie en bijpraten met de familie wat plaatjes gaan draaien

Best al wat keren zijn set gehoord maar de dynamiek kracht snelheid plaatsing scheiding afbeelding blijft ongekend mooi keer op keer  notworthy :kwijl: pompom

We hebben diverse soorten muziek geluisterd en gebuurt  :-D

Nu gauw eten want men visite komt daarlijk  byebye

lo

Was weer leuk en gezellig hè, lekkere muziek gedraait  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: Marantz 81 op maart 01, 2014, 18:30:55
Vandaag op visite geweest bij Leo  :-)

Na een bakkie en bijpraten met de familie wat plaatjes gaan draaien

Best al wat keren zijn set gehoord maar de dynamiek kracht snelheid plaatsing scheiding afbeelding blijft ongekend mooi keer op keer  notworthy :kwijl: pompom

We hebben diverse soorten muziek geluisterd en gebuurt  :-D

Nu gauw eten want men visite komt daarlijk  byebye

Citaat van: lo op maart 01, 2014, 18:45:59
Was weer leuk en gezellig hè, lekkere muziek gedraait  :yes:

Top mannen. Goed dat jullie dit in stand houden.

De set van Lo is nog steeds mijn referentie wanneer het om het stereobeeld, de afbeelding gaat. Deze heb ik nog niet elders op gelijk niveau of beter mogen beluisteren. Het akoestische plafond zal daar ook een flinke duit in het zakje doen. De set is zeer zekers ook erg dynamisch, maar dat ben ik al wel vaker tegen gekomen.

WilliamB

Altijd gezellig. HB en zeker een van de mooiste SET's die ik gehoord heb.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marantz 81

Het was zeker gezzelig mannen tijd gaat zo snel voorbij  :-) voordat ik het wist ree ik alweer richting huis  stupid

lo

Gisteren weer een gezellige middag gehad samen met William en zijn vrouw. Zoals inmiddels al vaak op gemerkt, het persoonlijke contact voert de boventoon  :yes: pompom
Toch zijn we er ook nog aan toe gekomen om eventjes muziek te luisteren  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WilliamB

Klopt helemaal Leo. Was weer erg gezellig en we hebben weer erg genoten.
Even je SET beluisterd, maar ook kennis mogen maken met je brommer kreitler vrienden.
Was erg interssant , zeker omdat ik deze ook heb gehad.

Tja wat betreft jou SET.
Ik heb de cd van "knut Reiersrud & Iver Kleine " nog nooit ,met zo veel kracht gehoord.
Hier kreeg ik echt kippenvel van.
Dit geluid komt natuurlijk niet alleen uit de Dynaudio ' maar het is het totaal plaatje in combinatie met je Accuphase en ruimte.

Leo en Ella, nog bedankt voor jullie gastvrijheid, muziek, wijn, brommer kijken en maaltijd.
Zeker tot de volgende keer.

Groet, William en Riet.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3