De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

cz79

Bij Lo ligt er geen kleed, maar wel tabak. Dit hebben Whisper en ik de laatste keer ondervonden toen we bij Lo waren  :-D

Marantz 81

Dat zal wel van hans zijn dan , of leo is stiekum aan het roken  clown1

WilliamB

Nog steeds een mooie SET. :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

cz79

Citaat van: Marantz 81 op mei 26, 2013, 16:42:30
Dat zal wel van hans zijn dan , of leo is stiekum aan het roken  clown1
Van Hans en van mij, maar wij (ik en Hans) verdachten Lo ervan en vonden het nogal rommelig staan, zeker als er gasten komen/zijn  :-D

Marantz 81


lo

Citaat van: Niber op mei 26, 2013, 16:12:16
En terecht natuurlijk. Je hebt zo'n blok niet voor niets natuurlijk.
Maar wat ik me wel af vraag (ben nu even te lui om 100 pagina's terug te zoeken): had je voor je akoestische aanpassing/plafond een vloerkleed liggen of heb je dat nooit gehad?
Valt wel op dat er bij de meeste topsets nl. wel een kleed ligt en bij jou niet. Of is dat één van de redenen dat je het plafond hebt laten behandelen?

Voor de verbouwing en dus voor mijn akoestisch plafond hadden we wel een vloerkleed, een soort van "kokosmat uiterlijk" wat volgens mij ook niet zo heel erg veel dempte maar wel reflecties minimaliseerde. We hebben bij het ontwerp van de kamer wel een vloerkleed mee bedacht en hebben hier ook een aantal "monsters" van laten maken. Is hoogpolig tapijt met een open structuur wat kennelijk op vloerverwarming kan. Mede omdat ik van het laatste nog niet overtuigd ben, dat er geen warmte verlies optreedt tgv een groot vloerkleed, en omdat de houten vloer eigenlijk wel heel erg mooi is en we er zonde van maken om die met een vloerkleed te bedekken, hebben we het vloerkleed nu nog steeds niet besteld. Ik wil nog wel eens experimenteren met "iets dempends" op de vloer te leggen wat het effect dan nog op de akoestiek en eventueel het overvloedig laag is. Nog een experimentje te doen dus.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: cz79 op mei 26, 2013, 16:28:50
Bij Lo ligt er geen kleed, maar wel tabak. Dit hebben Whisper en ik de laatste keer ondervonden toen we bij Lo waren  :-D

Smeerkezen... :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Hoe kun je dat nu tegen ons zeggen?! Wij hebben jou erop gewezen dat er troep op de grond lag en dat dat niet zo netjes is als je gasten ontvangt  :evil: :wink:

jrm

Ik zei nog zo:

Geen wave als je met shag bezig bent  :schater:

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79


Whisper.nl

Citaat van: cz79 op mei 26, 2013, 17:03:26
Van Hans en van mij, maar wij (ik en Hans) verdachten Lo ervan en vonden het nogal rommelig staan, zeker als er gasten komen/zijn  :-D

Boefje.  clown1

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79


Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Kreeg vandaag nog een leuke link toegestuurd door Joep, iets voor jou Hans  :yes:

‎www.poulissen.nl/sites/default/files/overdruk_accuphase.pdf
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.