De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

lo

Tsja......nog steeds hetzelfde  :yes: pompom


Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cornelis1921

Citaat van: lo op mei 26, 2013, 11:01:28
Tsja......nog steeds hetzelfde  :yes: pompom


Sorry Leo, maar dit is wat men ook wel noemt een obligate actie. Je begrijpt toch wel dat dit forum zijn bestaansrecht ontleent aan de upgrades van haar deelnemers (kuch!). :-D.
Nog steeds een plaatje, Leo.
Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Zoldar

ik zie anders voor het eerst dus, proficiat! ziet er strak uit hoor. niet wat meer lucht voor de Accuphase?

verder mooie tv, heb ik ook gehad. super beeld.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Rob46


Cornelis1921

#1819
Citaat van: Zoldar op mei 26, 2013, 11:23:10
ik zie anders voor het eerst dus, proficiat! ziet er strak uit hoor. niet wat meer lucht voor de Accuphase?

verder mooie tv, heb ik ook gehad. super beeld.
Maar Zoldar, jij bent toch ook geen debutant op het forum meer? Maar inderdaad, een topset. En dat te bedenken dat Leo ook bescheiden begonnen is. Geleidelijk opbouwen is toch wel het mooiste en biedt het meeste plezier. :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Wii weg eruit en die rare Philips dvd recorder dan is het rack mooi gevuld en de set boven en cd's naar beneden
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Citaat van: John Wx op mei 26, 2013, 11:30:05
Wii weg eruit en die rare Philips dvd recorder dan is het rack mooi gevuld en de set boven en cd's naar beneden

Hahaha.... denk dat jij het goed ziet John... d'r uit met die Wii en dat philips ding  :yes:
Versterker heeft aan de bovenzijde net zoveel ruimte als aan de onderzijde door zijn voetjes. Moet in principe voldoende zijn toch? Hij heeft er, tot nu dan in ieder geval, geen last van.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

Een mooie Accuphase tuner zou ook niet misstaan.
(Bij Studio Alkmaar hebben ze een T107 in zwart staan voor nog geen € 750,00.)
Maar een NA-11s1 is eventueel ook best acceptabel.

JohnWx

tuner is twijfel maar oke die mag blijven

kan de rest niet in de kast ? kabels netjes laten zitten en als je wil skiën pak je dat ding
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

D'r moet nog wel een "beetje" marantz blijven staan hè mannen, dus tunertje verdwijnt niet hoor.
Hmmmmmm....NA11... zat meer te denken aan een sonos zoals jij Joep. Aansluiten op de dac van mijn CD spelert... moet wel goed komen dan :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Niber

Mag je vrouw de stekker van de stofzuiger ook in die "stekkerdoos" stoppen?
En zo ja, zuigt ie dan ook beter?  :-D

Maar ziet er erg strak uit zo! Mooi dat zwevende meubel ook.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

lo

Citaat van: Niber op mei 26, 2013, 12:54:29
Mag je vrouw de stekker van de stofzuiger ook in die "stekkerdoos" stoppen?
En zo ja, zuigt ie dan ook beter?  :-D

Maar ziet er erg strak uit zo! Mooi dat zwevende meubel ook.

Nope... komen geen andere stekkers in mijn stekkerblok, hahaha.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Actionhost

Zie ik daar The A-Team? (Frank Lupo...)

:-)
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

lo

 :yes:
Maar foto is alweer een tijdje oud hoor.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Niber

Citaat van: lo op mei 26, 2013, 13:03:18
Nope... komen geen andere stekkers in mijn stekkerblok, hahaha.

En terecht natuurlijk. Je hebt zo'n blok niet voor niets natuurlijk.
Maar wat ik me wel af vraag (ben nu even te lui om 100 pagina's terug te zoeken): had je voor je akoestische aanpassing/plafond een vloerkleed liggen of heb je dat nooit gehad?
Valt wel op dat er bij de meeste topsets nl. wel een kleed ligt en bij jou niet. Of is dat één van de redenen dat je het plafond hebt laten behandelen?
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2