De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

lo

Vandaag is Hans, whisper.nl, weer eens gezellig op de koffie geweest. Weer een heerlijke dag muziek genieten achter de rug  pompom pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WilliamB

Zo te lezen een erg gezellige dag. HB
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

xander32

Citaat van: lo op maart 11, 2013, 17:03:38
Vandaag is Hans, whisper.nl, weer eens gezellig op de koffie geweest. Weer een heerlijke dag muziek genieten achter de rug  pompom pompom
... Dat doet maar ...


Groot gelijk hoor!

Whisper.nl

#1788
Zekers, de oude bekende beleving van een accuphase set die de Dynaudio Contour S 3.4 aansturen.

Zo mooi dat je, de voor mij zeer bekende cd's, op een andere set hoort en dat dat een hele andere ervaring kan geven. Mooie diepte, details en opbouw van de muziek. (als ik toch eens een hoop geld had  HLP).

Laag, yep dat is genoeg aanwezig. Niet te vergelijken met mijn set. Die klinkt veel slanker.
Speciaal de cd 25 jaar onkruid waar een paar juweeltjes opstaan meegenomen.
Karunesch Secret of live. Daar zit echt een flik potje laag in.
En dat was dan ook te horen /  voelen. Poeh dat komt even lekker uit die speakers.
Dat hoor je niet alleen dat voel je ook even langskomen.

Ik ben dol op wereldmuziek en we hebben een mooie reis gemaakt.

Lo heeft me nog een paar van deze cd's laten horen ->>
http://www.cirquedusoleil.com/en/home.aspx#/en/home/multimedias/videos/all.aspx
Indrukwekkend. Wat een prachtige muziek kunstenaars zijn dat.  notworthy

Het was een heerlijke dag (zonder file op de terugreis) en heb er van genoten.

Tot de volgende keer maar weer Lo en bedankt voor je gastvrijheid.

Groet Hans aka whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Leuk! Zo te horen erg gezellig en muzikaal geweest!!!  pompom pompom pompom

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op maart 11, 2013, 21:37:58
Leuk! Zo te horen erg gezellig en muzikaal geweest!!!  pompom pompom pompom
:yes: notworthy :yes:

Zou ik toch graag die Karunesh eens willen horen op een Avalon set.

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79


lo

En morgen komt Arjan weer een gezellig op de koffie, wordt weer een leuk dagje muziek genieten  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: lo op april 05, 2013, 18:20:01
En morgen komt Arjan weer een gezellig op de koffie, wordt weer een leuk dagje muziek genieten  :yes:
Gezellig, ook een echte muziekliefhebber  :yes:.

Marantz 81

Ja heb er zin in  pompom

WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marantz 81

Bedankt zal wel lukken beetje Buurten  :-D en plaatjes draaien  HB

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

lo

Citaat van: Marantz 81 op april 05, 2013, 23:43:46
Bedankt zal wel lukken beetje Buurten  :-D en plaatjes draaien  HB

En dat is precies wat we vandaag weer gedaan hebben, het was weer gezellig  pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Ja leo het was weer een mooie muzikale dag en wat klinkt dat werkelijk fantastisch mooi die Accupase set op Dynaudio   :kwijl:

Als je elkaar zo door de jaren beter leert kennen is vooral het mooiste ervan dat je dezelde passie deelt en zo kan genieten zonder een woord te zeggen van mooie muziek  :-)

Bedankt aan jou en je vrouw voor de Lunch met lekkere broodjes en een goed gesprek over het leven , echt uit het hart dat ik het zeer kon waarderen dat jullie zo,n luisterend oor hebben ,wees zuinig op jullie mooie dochter die zoveel over heeft voor een ander  byebye