De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Zoldar

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

cz79

Je bent me voor  :evil: Ik wou het net zeggen, lijkt wel een beetje op de Brinta afdeling binnen de Albert Heijn :evil:

lo

Je hebt het dus wel bekeken, al doe je net alsof het je niets zegt... :-P
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Zelfs die schilderij/posters zijn geld waard
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Citaat van: lo op november 12, 2012, 12:00:30
Je hebt het dus wel bekeken, al doe je net alsof het je niets zegt... :-P

:-P :-P Nee niet bekeken, alleen het beginscherm zoals getoond in de post heb je al gegeten en gedronken

JohnWx

Citaat van: cz79 op november 12, 2012, 12:10:53
:-P :-P Nee niet bekeken, alleen het beginscherm zoals getoond in de post heb je al gegeten en gedronken

en puke  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Idd... puke puke

John, een man naar mijn hart  HB
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op november 15, 2012, 19:11:57
hot op het forum, clean power:

http://www.accuphase.com/cat/ps-510_e.pdf

Dit heb je allen in Japan nodig ivm nog niet volledig werkend stroom netwerk (tsunamitje)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

 nonono

Ook hier hebben we te maken met verstoring op het net... vraag me alleen af welke ik aan zou moeten schaffen. De PS 520 (500VA) of de PS 1220 (1200VA). Heb trouwens net even naar de prijzen gekeken die Audiolife hanteerde miv februari 2012... :-o :-o :-o
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op november 15, 2012, 19:21:31
nonono

Ook hier hebben we te maken met verstoring op het net... vraag me alleen af welke ik aan zou moeten schaffen. De PS 520 (500VA) of de PS 1220 (1200VA). Heb trouwens net even naar de prijzen gekeken die Audiolife hanteerde miv februari 2012... :-o :-o :-o

maar een beetje fatsoenlijk ontwerp vangt dat toch op  :-o
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

 violent1 violent1

En ik wil nog wel zo graag zo'n ding kopen... zeg jij dat het niet nodig is... :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Je moet je ook niet van de wijs laten brengen  clown1

Niber

Gewoon kopen.
Ook gelijk een Accuphase tuner er bij halen, dan heb je je rekje compleet.  notworthy
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

lo

Morgen eens even een dealer bellen of ze zoiets uitlenen  HB :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.