De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

joep

Citaat van: xander32 op oktober 27, 2012, 11:31:44
Have fun, en een - compliment over z`n auto maken he :-D.

Dat zul je nog vaak moeten horen Lo!  :yes: :yes: :yes:

WimPeu

Veel plezier mensen. Het is goed toeven bij Lo en familie.  notworthy

PS

Mooie auto Leo!  :angel:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WilliamB

Ik zit nu in de auto op weg naar huis. Het was weer reuze gezellig. Moet weer om 19.00 uur zijn bij een nieuwe afspraak. Dus mijn verslag maak ik morgen even
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

xander32

Citaat van: wbrands op oktober 27, 2012, 17:57:59
Ik zit nu in de auto op weg naar huis. Het was weer reuze gezellig. Moet weer om 19.00 uur zijn bij een nieuwe afspraak. Dus mijn verslag maak ik morgen even

:evil:

lo

Het was een erg gezellige middag en zoals inmiddels gewoonlijk erg veel gekletst, maar tussen door toch ook nog naar muziek kunnen luisteren. Is weer voor herhaling vatbaar  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: lo op oktober 27, 2012, 20:18:33
Het was een erg gezellige middag en zoals inmiddels gewoonlijk erg veel gekletst, maar tussen door toch ook nog naar muziek kunnen luisteren. Is weer voor herhaling vatbaar  :yes:
Leuk :yes:.
Nog nieuwe muziek gehoord?

lo

#1717
Yep, William zijn vrouw had ook een aantal CD's bij maar die titels ken ik natuurlijk nu al weer niet meer uit mijn hoofd  redface. Zal William morgen zelf wel even toelichten denk ik.

We hebben oa gedraaid:
Clannad
Sarah Mclaghlan
Michael Jackson
Era
Paul Potts
Roger Waters met natuurlijk "amused to death"
"de 13e" van STS
Mephisto & co (blijft indrukwekkend)
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

De dynamische en vooral mooie opnames konden niet uitblijven natuurlijk  :-D

Alweer zin in de volgende M&G en benieuwd naar William zijn verslag  byebye

WilliamB

Vandaag op bezoek geweest bij Leo en zijn vrouw Ella.

De ontvangst was weer super, wat ik al gewend was bij Leo. Het leuke was dat ik deze keer Riet bij mij had,  met haar collectie muziek.
Bij binnenkomst hoorde ik al de klanken van Enya klinken, uit zijn mooie Dynaudio`s.

Wouw, wat klinkt dat weer lekker zeg.
Eerst een bakkie en een lekkere koek, en we praten over van alles. Over werk. Muziek. vakanties enz enz.
Soms was de muziek wat moeilijk te volgen, want als je Riet een keer aan zet dan gaat ze niet snel weer uit.

Maar goed, toch maar weer luisteren naar de muziek. Wat klinkt dat hier toch lekker zeg!
Riet had haar muziek meegenomen van 'Lucretia-Soul Cabaret, Il Volo en Michael Jackson- Histor.  Het opvallende is dat de smaak van deze dames niet erg veel verschilde,  dus zaten we met zijn vieren te tappen op de muziek.... Heerlijk toch !!!!

Maar goed, ik had het een en ander ook bij mij. Eerst de cd van Dali volume 2. Het probleem was dat ik bij twee nummers thuis ruis hoorde, en was ook erg benieuwd of ik deze ook hoorde op de SET van Leo.  Ja ook hier was het  te horen.  Pfffff ik begon al te twijfelen aan mijn luidsprekers thuis.
Waar ik ook erg benieuwd naar was, hoe de nieuwe CD zou klinken van Trijntje Oosterhuis "Wrecks We Adore".  Deze CD klinkt Absolut niet op mijn SET thuis. Dus  hoe zal deze gaan klinken, op de SET van Leo.
Nou...... NOG SLECHTER.  Erg vlak geen hoog en midden, en wat opgeleukt met wat laag.  Hoe is dit toch mogelijk bij een CD van 2012 ??? Snel de oude CD opgezet van Trijntje "We`ve only just begin". En ja, het klinkt weer super lekker.

We hebben later ook nog een CD beluisterd met orkestmuziek (ben even de naam vergeten).  Man zeg... wat een dynamiek. Het leek of het hele orkest binnen voor mij neus stond. WAT GEBEURT HIER!

Verder nog de cd beluisterd van Maria Mena, Paul Potts, en nog wat meer cd`s.
Erg gezellig zeg, maar helaas ging de tijd al weer veel te snel.

Leo en Ella, nog bedankt voor jullie gastvrijheid,  het was weer een gezellige interessante dag, en gauw weer tot ziens.

Groeten William en Riet
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Janver

Weer een mooi verslag van een geslaagde middag!

Maar eens kijken of mijn set iets vergevingsgezind is met Wrecks we Adore (Anouk cd maar dan beter gezongen, helaas wel teveel van hetzelfde).

Hier kan uw reclame staan!

Whisper.nl

#1721
mmm, Weer een mooi verhaal van het plezierig vertoeven bij Lo.  pompom.

Begin volgend jaar zal ik de handschoen weer eens oppakken Lo en er een rit aan wagen.

Nu zit ik er ff doorheen en heb nog een aantal M&G afspraken in de Agenda.

O.a. de zolder van Rene moet ik toch echt eens gaan bewonderen.

Groet Whisper

ps Un Belle voiture Lo



De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Hey William,

Gisteren na afloop van je avondje uit nog laat achter je toetsenbord gezeten zeg...  notworthy

Was idd zeer gezellig gisteren middag, en ja ik heb ook even gedacht of we nog wel aan muziek luisteren toe zouden komen toen de dames volop met elkaar in gesprek waren  :-D Maar gelukkig is dat toch allemaal weer goed gekomen  :yes:
Jullie beiden ook bedankt voor de gezelligheid en de attentie die we mochten ontvangen  pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.