De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

joep

#1680


Ja zielig hoor Lo.  HB

thepioneer

Dat is een goedkope manier om tevreden te blijven. Het is verder ook af volgens Jou beleving en dat is het mooiste wat je kunt hebben. En mocht je willen upgraden op dit niveau moet je echt een hele bak geld uitgeven.

En gelukkig doe jij niet aan kabel onzin  :evil:
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

cz79

Goedkoop? Vakantie is niet heel erg goedkoop toch? :wink:

jrm

 :no: een vakantie kan goedkoop zijn, totdat de dames gaan winkelen  :angel:

lo

Vandaag Arjan weer op bezoek gehad. Zoals inmiddels gewoonlijk, veel buurten en tussendoor muziek luisteren  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

drees62

Citaat van: lo op september 29, 2012, 18:03:32
Vandaag Arjan weer op bezoek gehad. Zoals inmiddels gewoonlijk, veel buurten en tussendoor muziek luisteren  :-D

Altijd leuk, zulke bezoekjes!
Woensdagavond geluisterd naar een E-460, oei wat mooi!

lo

Ai ai ai...... als dat maar goed afloopt.... :-D
Was het bij je muziek club?
Mooi spul hè  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

drees62

Citaat van: lo op september 29, 2012, 18:17:31
Ai ai ai...... als dat maar goed afloopt.... :-D
Was het bij je muziek club?
Mooi spul hè  :yes:

Ja, we hadden een demo-avond bij een dealer.
Don't worry, voorlopig ff niet  :wink:

xander32

Citaat van: drees62 op september 29, 2012, 18:23:37
Ja, we hadden een demo-avond bij een dealer.
Don't worry, voorlopig ff niet  :wink:
... of een PM11S3  :wink: ...

lo

Citaat van: xander32 op september 29, 2012, 19:05:08
... of een PM11S3  :wink: ...

En ik lees net dat je die S3 maar zozo vond :-P
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: lo op september 29, 2012, 19:23:47
En ik lees net dat je die S3 maar zozo vond :-P
... klopt, maar `n s3 zal vast en zeker beter zijn dan de s2 en die zal vast en zeker beter dan mij pm15 zijn, maar op alle sets van heden tijdens de Xi-Fi heeft de s3 geen bijzondere indruk gemaakt ... (het was er 1 van velen ...).

WimPeu

Ik vind die nieuwe s3 serie in het zwart.... :kwijl:  Zit al een tijdje te dubben om de Meridian set straks in te ruilen voor een SA11s3 en die dan ook als Dac voor de SB tye gaan gebruiken. Maar dan denk ik weer...ja, kan dan beter de Oppo 105 kopen. Ook als Dac te gebruiken ook een hele goede CD speler met BR/DVD als bonus erbij...

Voorlopig blijft de Meridian. Ben zowiezo bang om aan dat geluid iets te veranderen. Beste van alles wat ik tot nu toe heb gehad. Bedenk me wel 2 keer voordat ik dit weg doe.

Als mijn favo streamer komt dan ben ik geen Dac meer nodig dus daar ga je dan met je argumenten.  clown1
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Citaat van: WimPeu op september 29, 2012, 19:41:51
Ik vind die nieuwe s3 serie in het zwart.... :kwijl:  Zit al een tijdje te dubben om de Meridian set straks in te ruilen voor een SA11s3 en die dan ook als Dac voor de SB tye gaan gebruiken. Maar dan denk ik weer...ja, kan dan beter de Oppo 105 kopen. Ook als Dac te gebruiken ook een hele goede CD speler met BR/DVD als bonus erbij...

Voorlopig blijft de Meridian. Ben zowiezo bang om aan dat geluid iets te veranderen. Beste van alles wat ik tot nu toe heb gehad. Bedenk me wel 2 keer voordat ik dit weg doe.

Als mijn favo streamer komt dan ben ik geen Dac meer nodig dus daar ga je dan met je argumenten.  clown1
Ben jij vandaag nog geweest dan?

WimPeu

Nee helaas niet...andere (vanmiddag gewerkt.. shutup ) verplichtingen. Ben zelfs bang dat ik morgen ook niet kan....Dochtertje heeft een dressuer wedstrijd en je kunt dan wel raden wie de auto met trailer moet gaan besturen, tenminste als ik mijn auto deukloos wil houden... HLP
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Citaat van: WimPeu op september 29, 2012, 19:54:21
Nee helaas niet...andere (vanmiddag gewerkt.. shutup ) verplichtingen. Ben zelfs bang dat ik morgen ook niet kan....Dochtertje heeft een dressuer wedstrijd en je kunt dan wel raden wie de auto met trailer moet gaan besturen, tenminste als ik mijn auto deukloos wil houden... HLP
Ach, ik vond het leuk voor een x, niet meer en niet minder.  Je hebt dus niet heel veel gemist.