De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

jrm

Bij Lo klinkt het sowieso fantastisch, maar als je denkt oef teveel bass, even de 'wave' doen en je merkt wel verandering van het geluid, dus dat is toch nog een klein puntje.

Maar ik ga met Lo mee dat dit niet verder een probleem is, verre van dat!

joep

#1621


Soms moet als je een bepaalde leeftijd hebt bereikt moet je sommige ongemakken gewoon accepteren.  :yes: :yes: :yes:

Of je moet zoals sommige vrouwen de hele boel laten verbouwen.

Marantz 81

Ze lijkt net 20  clown1  :schater:

jrm


Marvin


cz79


Whisper.nl

Citaat van: lo op mei 17, 2012, 20:36:21
Yep, een beetje TE  :-P

Verkeerde speakers  schat ik in.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

still life

Citaat van: Whisper.nl op mei 18, 2012, 16:44:05
Verkeerde speakers  schat ik in.

Groet Whisper


beroerde opname, met audiophile allures op de koop toe..   :angel:
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

cz79

In dit geval is afstand aan tijd gerelateerd?

Enne verkeerde luidsprekers lijkt me duidelijk :evil:

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

#1631
Zo, weer back home na een middagje huize Lo.
Allereerst wil ik Lo bedanken voor het gastvrije ontvangst, waarbij wij ook nog eens in de watten werden gelegd aangaande een natje en een droogje. Naast het genieten van de prachtige set ook veel zitten kletsen en ouwhoeren.

En ik was dus behoorlijk onder de indruk van de set, hetgeen deze er neerzette;
een in mijn beleving groot en realistisch podium, prachtige klanken, een zeer scherp (3D) stereobeeld (blindelings de verschillende vocalen/stemmen/instrumenten kunnen aanwijzen en er gevoelsmatig omheen kunnen lopen) en een enorme dynamiek! Bij een aantal klassieke stukken werd ik haast bang van het "koper-geweld", zo natuurlijk en zo`n dynamiek. De ruimte was voor een groot gedeelte acoustisch aangepakt, hetgeen direct duidelijk werd zo gauw je de ruimte betrat (aan de hand van metingen een specifiek acoustisch plafond geplaatst).

Een enig mogelijk verbeterpunt aan de set is een deeltje van het laag; daar steekt een staande golf soms z`n kop op. Maar voorst een jaloersmakende set :yes:.


Resume: ik heb genoten!


Edit: ik vergeet maar zo Drees62 te bedanken voor het plezierige gezelschap  redface ... bij dezen :yes: !!!

Marvin

Citaat van: WimPeu op mei 18, 2012, 18:00:19
Dat is een afstand... :-P

Zeker geen DWDD gekeken gisteren?
:-D



WimPeu

Citaat van: marvin op mei 18, 2012, 19:35:51
Zeker geen DWDD gekeken gisteren?
:-D

Juist wel...maar niet begrepen... :|
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Ja ok, dat kan natuurlijk ook... :-D