De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

WimPeu

Na het HT geweld bij Rob hebben Ronald en ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om aan het eind van de middag ook maar eens de set van Leo te gaan bewonderen. En eerlijk is eerlijk dat wilden wij al lange tijd maar aangezien het bijna 3 uur rijden is doe je dat niet zo snel. Maar nu was het dan zover. Voordat we de set konden bewonderen werden we getrakteerd op een warm Brabants (bourgondische) onthaal want er moest eerst de bestelling voor de friettent doorgegeven worden. Kijk, zo maak je vriendjes.. :-D Voor mij. patat met een lekkere frikandel speciaal... en nu op naar de de ultieme Toys For Boys.

Tegenover ons staat een prachtige Accu set met prachtige klinkende Dyn speakers. Over smaak valt niet te twisten maar de looks van de Dyn's spreken mij niet aan maar dat is slechts bij zaak en was ik binnen 10 seconden vergeten toen Leo de eerste klanken uit de wonder doosjes toverde. Mijn God ik dacht dat ik het aardig voor mekaar had maar dit gaat nog wel een paar tandjes verder hoor. Wat een heerlijk geluid. Eerst een beetje zitten te vervelen bij de door Ronald helemaal kapot gedraaide Nils Lofgren CD  :-D maar daarna met Adele werdt al snel meer duidelijk waar deze set toe is staat is. Maar echt los ging het pas met de hier al genoemde klassieke CD. Goeiegenade zeg wat een dynamiek wat een controle wat prachtig gewoon. notworthy..Ik zat met open mond dit alles tot mij te nemen beseffende dat ik nog een lange weg te gaan heb..was ik maar nooit naar Leo gegaan.. HLP :-D

Leo en gezin super bedankt voor het warme welkom en voor het binnen de kortst mogelijke tijd me helemaal thuis te voelen. We gaan zeker nog een keer komen maar dan wat langer.. :wink:
CU..

PS
Leo, ik heb de CD in bestelling staan bij RR.. pompom
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Stadium III

Erg he bij onze Leo gaan luisteren kost altijd geld !

Ben ik een blije HT man die de accu set zeker zeer erg kan waderen en dat met 20 min rijden  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

lo

Citaat van: WimPeu op maart 27, 2012, 21:23:48
PS
Leo, ik heb de CD in bestelling staan bij RR.. pompom

:-D
Ik had niet verwacht dat die CD zo'n indruk zou maken..... Mooi man!
Moet binnenkort ook weer eens naar het aanbod van RR kijken of ze d'r iets moois tussen hebben zitten. Hele mooie kwaliteit CD's trouwens.
Leuk dat jullie het naar je zin hebben gehad, en zoals ik al zei doen we dat nog een keertje wat langer over :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Waar heb je die CD vandaan? Ik zie hem wel staan bij Music4HiFi en amazon, maar misschien heb je nog een ander adres

lo

Heb hem destijds bij "hifidiscs" voorheen "highfidelitydiscs" en nadien "muziek.nl" besteld (gewoon naar toe gebeld of gemaild en gevraagd of ze die konden leveren). Men is er destijds mee gestopt maar volgens mij is "the man in charge" weer door gegaan met het nu nog bestaande: http://www.music4hifi.nl/home.php

Ik zou ze even bellen via het nummer bij hun contact gegevens.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Citaat van: WimPeu op maart 27, 2012, 21:23:48
was ik maar nooit naar Leo gegaan.. HLP :-D


Herkenbaar  shutup :-D  HB

Mooi en enthausiast omschreven verder  pompom

cz79

Citaat van: lo op maart 27, 2012, 22:22:06
Heb hem destijds bij "hifidiscs" voorheen "highfidelitydiscs" en nadien "muziek.nl" besteld (gewoon naar toe gebeld of gemaild en gevraagd of ze die konden leveren). Men is er destijds mee gestopt maar volgens mij is "the man in charge" weer door gegaan met het nu nog bestaande: http://www.music4hifi.nl/home.php

Ik zou ze even bellen via het nummer bij hun contact gegevens.

Heb ik al eens wat gekocht, maar erg slechte ervaring mee dus....daar koop ik echt niet meer.

Ik heb hem al besteld via Ebay (nieuwe cd voor 16 USD incl shipping).

Thx

thepioneer

Ik heb de cd even gedownload  van hdtracks. Ga er vanavond eens goed voor zitten :)
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

lo

Benieuwd naar al jullie bevindingen mbt die CD :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

thepioneer

Ik denk dat het aan de cd ligt dat het zo goed klinkt, en niet aan de accuphase set violent1
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Nog zo'n goede klassieke verzamel CD:

Arabesque van Crystal Cable (nummer Baba Yaga staat ook op die CD) pompom

joep

Citaat van: thepioneer op maart 29, 2012, 14:21:13
Ik denk dat het aan de cd ligt dat het zo goed klinkt, en niet aan de accuphase set violent1

Klopt ken ook andere plaatsen waar die cd goed klinkt. En die hebben helemaal niets met Accuphase te maken.

Marvin

Geloof ook niet dat accu dinges de enige heilige graal in audioland is. ;)



WimPeu

Citaat van: marvin op maart 29, 2012, 20:14:34
Geloof ook niet dat accu dinges de enige heilige graal in audioland is. ;)

Maar als ik de duiten had stond er wel een Accu set hoog op de wishlist..Voorals nog klaag ik niet hoor.. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES