De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

joep

Citaat van: cz79 op januari 24, 2012, 22:38:25
Ja dat begrijp ik heel goed, maar dat is toch vaak een gevolg van afgunst  :yes:

Nee hoor, die Dynaudio's zijn schitterend maar Lo heeft eenzelfde issue met zijn bas, en hij verkiest om dat voor lief te nemen, ik ook behalve als ik er echt voor ga zitten, dan schuif ik wat en is alles beter (dat kan haast niet want met PMC is het al zo goed...)


The promotour continues...

Het is gewoon een kwestie van een keuze maken i.v.m. de plaatsing. Voor en tegens afwegen ook esthetisch. Heb zelf al bijna 20 jaar Etude waar ook Dynaudio's inzitten. Nooit ergens last van gehad. En met het plaatsen van de luidsprekers en het luisterplek is een hele hoop op te lossen.

lo

Citaat van: xander32 op januari 24, 2012, 22:47:47
Citaat van: cz79 op januari 24, 2012, 22:38:25
Ja dat begrijp ik heel goed, maar dat is toch vaak een gevolg van afgunst  :yes:

Nee hoor, die Dynaudio's zijn schitterend maar Lo heeft eenzelfde issue met zijn bas, en hij verkiest om dat voor lief te nemen, ik ook behalve als ik er echt voor ga zitten, dan schuif ik wat en is alles beter (dat kan haast niet want met PMC is het al zo goed...)


The promotour continues...
Ik kom die 8e wereldwonders wel een x zelf kritisch beluisteren en dan mijn eigen analyse en conclusie van diens presteren vormen 8-).

Je bent welkom, dat weet je.
Maar niet te kritisch hè, het moet wel een gezellige luistersessie blijven.. :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: joep op januari 24, 2012, 23:10:47
Citaat van: cz79 op januari 24, 2012, 22:38:25
Ja dat begrijp ik heel goed, maar dat is toch vaak een gevolg van afgunst  :yes:

Nee hoor, die Dynaudio's zijn schitterend maar Lo heeft eenzelfde issue met zijn bas, en hij verkiest om dat voor lief te nemen, ik ook behalve als ik er echt voor ga zitten, dan schuif ik wat en is alles beter (dat kan haast niet want met PMC is het al zo goed...)


The promotour continues...

Het is gewoon een kwestie van een keuze maken i.v.m. de plaatsing. Voor en tegens afwegen ook esthetisch. Heb zelf al bijna 20 jaar Etude waar ook Dynaudio's inzitten. Nooit ergens last van gehad. En met het plaatsen van de luidsprekers en het luisterplek is een hele hoop op te lossen.

Idd, keuzes, mogelijkheden, smaak, compromissen en natuurlijk last but not least je muzikale beleving het plezier dat je d'r van hebt en het vermogen om van die beleving te genieten.
Gisteren was zo'n dag van genieten.....
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

KeesKees

CENTURY GEHAALD   hello LO
PM15S2 - SA15S2 - Cisco 8485DVB HD PVR
- Dali Mentor 6 - VdH First Ultimate MkII - VdH the Wave - In-akustik Premium 2,5 mm²

Cornelis1921

Citaat van: KeesKees op januari 25, 2012, 00:17:08
CENTURY GEHAALD   hello LO
stupid Wat, 100 bierviltjes soms, wie spaart ze tegen woordig niet??? Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

Citaat van: xander32 op januari 24, 2012, 22:47:47
Citaat van: cz79 op januari 24, 2012, 22:38:25
Ja dat begrijp ik heel goed, maar dat is toch vaak een gevolg van afgunst  :yes:

Nee hoor, die Dynaudio's zijn schitterend maar Lo heeft eenzelfde issue met zijn bas, en hij verkiest om dat voor lief te nemen, ik ook behalve als ik er echt voor ga zitten, dan schuif ik wat en is alles beter (dat kan haast niet want met PMC is het al zo goed...)


The promotour continues...
Ik kom die 8e wereldwonders wel een x zelf kritisch beluisteren en dan mijn eigen analyse en conclusie van diens presteren vormen 8-).

Ja dat is prima, je bent van harte welkom

cz79

Ik kom die 8e wereldwonders wel een x zelf kritisch beluisteren en dan mijn eigen analyse en conclusie van diens presteren vormen 8-).
[/quote]
1. Piramides van Cheops
2. Hangende tuinen van Babylon
3. Pharos van Alexandrië
4. Tempel van Artemis in Efese
5. Standbeeld van Zeus in Loympia
6. Mausoleum van Halicarnassus in Bodrum
7. Colossus van Rhodos
8. PMC FB1+ van CZ79 in Almere

jrm

Citaat van: cz79 op januari 25, 2012, 07:19:25
Ik kom die 8e wereldwonders wel een x zelf kritisch beluisteren en dan mijn eigen analyse en conclusie van diens presteren vormen 8-).
1. Piramides van Cheops
2. Hangende tuinen van Babylon
3. Pharos van Alexandrië
4. Tempel van Artemis in Efese
5. Standbeeld van Zeus in Loympia
6. Mausoleum van Halicarnassus in Bodrum
7. Colossus van Rhodos
8. PMC FB1+ van CZ79 in Almere
[/quote]

:-D :schater:

Whisper.nl

#1493
Citaat van: cz79 op januari 24, 2012, 22:08:29
Citaat van: lo op januari 24, 2012, 21:46:39
Je was idd ook opvallend stil... :schater:

Toen ik je set voor het eerst hoorde werd ik stil omdat het toch redelijk dicht in de buurt van de PMC's komt en dat is opzich best een prestatie voor een merk als Din..Dien...Dynaudio. clown1

Diegene die stil waren JRM & Whisper.  :yes:
Met volle aandacht genieten van de mooie set van Lo.

Met hier en daar een stoorzender op de achtergrond.  :schater: :schater:

groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jrm

Citaat van: Whisper.nl op januari 25, 2012, 13:28:37
Citaat van: cz79 op januari 24, 2012, 22:08:29
Citaat van: lo op januari 24, 2012, 21:46:39
Je was idd ook opvallend stil... :schater:

Toen ik je set voor het eerst hoorde werd ik stil omdat het toch redelijk dicht in de buurt van de PMC's komt en dat is opzich best een prestatie voor een merk als Din..Dien...Dynaudio. clown1

Diegene die stil waren JRM & Whisper.  :yes:
Met volle aandacht genieten van de mooie set van Lo.

Met hier en daar een stoorzender op de achtergrond.  :schater: :schater:

groet Whisper  byebye

Bedankt whisper, ik dacht het maar schreef het maar niet op . . .  :schater: :schater:

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Zo, vandaag is Bert50 op visite geweest. Weer heel erg mooie muziek is de revue gepasseerd. Erg genoten  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

Zie je niet vaak he, een vereniging waar in het clubhuis zo'n mooie stereoinstallatie staat.

WilliamB

Citaat van: joep op januari 25, 2012, 15:23:41
Zie je niet vaak he, een vereniging waar in het clubhuis zo'n mooie stereoinstallatie staat.
Ja Leo, heeft het deze week druk gehad. :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

cz79

Citaat van: Whisper.nl op januari 25, 2012, 13:28:37
Citaat van: cz79 op januari 24, 2012, 22:08:29
Citaat van: lo op januari 24, 2012, 21:46:39
Je was idd ook opvallend stil... :schater:

Toen ik je set voor het eerst hoorde werd ik stil omdat het toch redelijk dicht in de buurt van de PMC's komt en dat is opzich best een prestatie voor een merk als Din..Dien...Dynaudio. clown1

Diegene die stil waren JRM & Whisper.  :yes:
Met volle aandacht genieten van de mooie set van Lo.

Met hier en daar een stoorzender op de achtergrond.  :schater: :schater:

groet Whisper  byebye

Zo kan 'ie wel weer, Whisper