De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

lo

Citaat van: cz79 op januari 24, 2012, 19:31:08
Zeker niet! PMC rules! en Dynaudio is ook wel aardig inderdaad , maar als ze beter hadden gekeken bij PMC dan was het een echte mooie luidspreker geworden clown1


:schater: :schater: :schater: :schater: :schater: :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Ieder zijn eigen smaak  pompom

is PMC  ,Pech Met Conussen ?   clown1

cz79

Perfect Marantz Combination

PMC is zeg maar de Alpha, het begin nog voordat ons sterrenstelsel ontstond en nog voordat er een begrip van tijd en ruimte was, al het andere is uiteindelijk daarvan afgeleid en wijkt dus af van het pure clown1

Marantz 81


cz79

 :schater: :schater: :schater:

Nee hoor zonder dolheid, ik vond de Dyn's van Lo echt geweldig klinken.

lo

Je was idd ook opvallend stil... :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Citaat van: lo op januari 24, 2012, 21:46:39
Je was idd ook opvallend stil... :schater:

Ook met open mond luisteren  :-P

lo

Citaat van: cz79 op januari 24, 2012, 21:18:33
:schater: :schater: :schater:

Nee hoor zonder dolheid, ik vond de Dyn's van Lo echt geweldig klinken.

Komt trouwens niet alleen op het conto van de dyn's hoor, het spul wat ervoor hangt heeft daar ook nog een kleine rol in  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Citaat van: lo op januari 24, 2012, 21:46:39
Je was idd ook opvallend stil... :schater:

Toen ik je set voor het eerst hoorde werd ik stil omdat het toch redelijk dicht in de buurt van de PMC's komt en dat is opzich best een prestatie voor een merk als Din..Dien...Dynaudio. clown1

jrm

Citaat van: cz79 op januari 24, 2012, 22:08:29
Citaat van: lo op januari 24, 2012, 21:46:39
Je was idd ook opvallend stil... :schater:

Toen ik je set voor het eerst hoorde werd ik stil omdat het toch redelijk dicht in de buurt van de PMC's komt en dat is opzich best een prestatie voor een merk als Din..Dien...Dynaudio. clown1

:schater: :schater:

xander32

Citaat van: cz79 op januari 24, 2012, 22:08:29
Citaat van: lo op januari 24, 2012, 21:46:39
Je was idd ook opvallend stil... :schater:

Toen ik je set voor het eerst hoorde werd ik stil omdat het toch redelijk dicht in de buurt van de PMC's komt en dat is opzich best een prestatie voor een merk als Din..Dien...Dynaudio. clown1

Reminder:
http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,7762.msg128615.html#msg128615

:angel:

cz79

Dat probleem is al getackeld dus jammer maar wel leuk geprobeerd, was trouwens puur akoestiek probleem en geen luidsprekerprobleem  clown1

xander32

Citaat van: cz79 op januari 24, 2012, 22:24:16
Dat probleem is al getackeld dus jammer maar wel leuk geprobeerd, was trouwens puur akoestiek probleem en geen luidsprekerprobleem  clown1
Ik las het al bij de buren; mooi dat je het hebt kunnen oplossen zonder allerlei toeterd en bellen :yes:. Enne, ik moest gewoon weg ff wat doen tegen die PMC-promotoer door jou :lol:.

cz79

Ja dat begrijp ik heel goed, maar dat is toch vaak een gevolg van afgunst  :yes:

Nee hoor, die Dynaudio's zijn schitterend maar Lo heeft eenzelfde issue met zijn bas, en hij verkiest om dat voor lief te nemen, ik ook behalve als ik er echt voor ga zitten, dan schuif ik wat en is alles beter (dat kan haast niet want met PMC is het al zo goed...)


The promotour continues...

xander32

Citaat van: cz79 op januari 24, 2012, 22:38:25
Ja dat begrijp ik heel goed, maar dat is toch vaak een gevolg van afgunst  :yes:

Nee hoor, die Dynaudio's zijn schitterend maar Lo heeft eenzelfde issue met zijn bas, en hij verkiest om dat voor lief te nemen, ik ook behalve als ik er echt voor ga zitten, dan schuif ik wat en is alles beter (dat kan haast niet want met PMC is het al zo goed...)


The promotour continues...
Ik kom die 8e wereldwonders wel een x zelf kritisch beluisteren en dan mijn eigen analyse en conclusie van diens presteren vormen 8-).