De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

jrm

Je haalt whisper op?

JohnWx

o jee er komt weer een radicale audiofiele geheime bijeenkomst zal vast code rood doorgeven aan de AIVD


fijne dag mannen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

Citaat van: jrm op januari 23, 2012, 07:44:20
Je haalt whisper op?

Nope hij rijd met mij mee.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Leuke dag gehad vandaag, veel geluisterd, veel bij gepraat, zelfs nog een nieuwe "wave" getest  :schater:
Ben benieuwd naar de verhalen van die mannen hier  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

pietjepc

Denk dat er wel meer mensen benieuwd zijn :yes:
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Marantz 81


bert50

Ik ben ook wel benieuwd Leo.
Tot Woensdag.
Gr Bert
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

cz79

IK was tot vandaag nog Dynaudio maagd (ergo ik had nog nooit Dynaudio luidsprekers beluisterd) en ik kan zeggen de eerste keer was goed en we hebben de baspoort ook nog even volgestopt clown1

Uitgebreider verslag volgt.....Ben net thuis

jowa

Ze zijn nog steeds bezig hun open mond dicht te krijgen, Chris is al aardig op weg (had ook niet anders verwacht  :wink:)

Marantz 81

Opschieten nou  :x we zijn benieuwd  :-D

Marantz 81

#1436
weggehaald  byebye

cz79


lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Exxar

Ben ik de enige die deze topic om de zoveel minuten vernieuwt?  :roll: