De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

lo

 :no:

Gaat niet meer lukken...... ze leveren geen units meer zonder kasten  :no:
En losse units bestellen bijv. voor vervanging kapotte units lukt ook niet, is een ruil systeem. Oude inleveren en dan pas een nieuwe.  :-(
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op januari 21, 2012, 20:22:32
:no:

Gaat niet meer lukken...... ze leveren geen units meer zonder kasten  :no:
En losse units bestellen bijv. voor vervanging kapotte units lukt ook niet, is een ruil systeem. Oude inleveren en dan pas een nieuwe.  :-(

ik loop achter


thx voor de info voor dat ik weer ergens een fout bega :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Hahaha...... dat valt toch wel mee John.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Zo ik heb de cd's al klaar gezet voor morgen byebye

Whisper.nl

Citaat van: jrm op januari 22, 2012, 17:11:50
Zo ik heb de cd's al klaar gezet voor morgen byebye

idem.

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

 pompom

Heel goed.... denk dat Chris ook z'n best al gedaan heeft. Tot morgen, wordt gezellig  :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: lo op januari 22, 2012, 18:22:13
pompom

Heel goed.... denk dat Chris ook z'n best al gedaan heeft. Tot morgen, wordt gezellig  :yes:
Op maandag :roll:, allemaal zelfstandig ondernemers die op de maandag de zaak gesloten hebben ¿


Veel plezier, ben benieuwd naar de gedetailleerde verslagen!!!

lo

Dank je.... gaat helemaal goed komen. Ik ken ze inmiddels, en jullie natuurlijk ook een beetje nav alle verhalen die inmiddels al over ons quartet geschreven zijn. "pseudo gouden oortjes"  :schater: :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Citaat van: lo op januari 22, 2012, 18:22:13
pompom

Heel goed.... denk dat Chris ook z'n best al gedaan heeft. Tot morgen, wordt gezellig  :yes:

Ben het weekend in een hotel geweest en ben nog niet thuis straks ga ik wat bij elkaar zoeken

cz79

Citaat van: xander32 op januari 22, 2012, 18:39:07
Citaat van: lo op januari 22, 2012, 18:22:13
pompom

Heel goed.... denk dat Chris ook z'n best al gedaan heeft. Tot morgen, wordt gezellig  :yes:
Op maandag :roll:, allemaal zelfstandig ondernemers die op de maandag de zaak gesloten hebben ¿


Veel plezier, ben benieuwd naar de gedetailleerde verslagen!!!

Niet allemaal, sommige mensen in loondienst hebben hun ATV dag geruild speciaal om eens bij Lo op bezoek te gaan  :angel:

xander32

Citaat van: lo op januari 22, 2012, 18:47:41
Dank je.... gaat helemaal goed komen. Ik ken ze inmiddels, en jullie natuurlijk ook een beetje nav alle verhalen die inmiddels al over ons quartet geschreven zijn. "pseudo gouden oortjes"  :schater: :schater:
Achja, ieder z`n ding. Veel plezier in ieder geval met jullie pseudo gouden oortjes.
Ik zie jullie al zo met z`n 4-en op een rijtje zitten ...





:-D

jrm

Citaat van: lo op januari 22, 2012, 18:47:41
Dank je.... gaat helemaal goed komen. Ik ken ze inmiddels, en jullie natuurlijk ook een beetje nav alle verhalen die inmiddels al over ons quartet geschreven zijn. "pseudo gouden oortjes"  :schater: :schater:

pfffttt, ben blij dat je ons kent . . . . . :schater:

Marantz 81

Citaat van: xander32 op januari 22, 2012, 19:12:11
Citaat van: lo op januari 22, 2012, 18:47:41
Dank je.... gaat helemaal goed komen. Ik ken ze inmiddels, en jullie natuurlijk ook een beetje nav alle verhalen die inmiddels al over ons quartet geschreven zijn. "pseudo gouden oortjes"  :schater: :schater:
Achja, ieder z`n ding. Veel plezier in ieder geval met jullie pseudo gouden oortjes.
Ik zie jullie al zo met z`n 4-en op een rijtje zitten ...





:-D

Het lijkt leo wel toen die nog klein was  :-D :-D  kijkt ook een beetje dromerig dekent aan zijn toekomstige Accuphase set die die dan misschien zal kunnen betalen  clown1

jrm

Zo ben lekker vroeg opgestaan, nog wat laatste zaakjes regelen en dan straks op weg naar de set van Lo!

cz79

Ik vertrek over een kwartier naar station Ede