De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

lo

Nee hoor..... of misschien toch wel...... jij had toch ook nog iets met "trommels"  :-D

Daarnaast zijn er nog twee die waarschijnlijk een zwik CD's mee brengen. Ben bang dat we ze niet allemaal beluisterd kunnen krijgen of we moeten versneld doorspoelen  :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Citaat van: lo op januari 20, 2012, 22:20:28
Nee hoor..... of misschien toch wel...... jij had toch ook nog iets met "trommels"  :-D

Daarnaast zijn er nog twee die waarschijnlijk een zwik CD's mee brengen. Ben bang dat we ze niet allemaal beluisterd kunnen krijgen of we moeten versneld doorspoelen  :schater:
pag. 94

Ah je bedoeld Japanese Music Shakuhachi Koto Taiko Drums  pompom

Groet Whisper  byebye

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

Ik zal de test cd's meenemen en de 2 originelen:

Yello - Baby
Sergio Mendes - Brasileiro

en een paar eigen favo's

bert50

Leo,
Neem van de week de Kodo cd mee of je verschil met de orginele cd hoor  :gaap: :gaap: ik denk het niet.
Gr Bert
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Whisper.nl

Citaat van: bert50 op januari 21, 2012, 11:31:51
Leo,
Neem van de week de Kodo cd mee of je verschil met de orginele cd hoor  :gaap: :gaap: ik denk het niet.
Gr Bert

Auw dat doet zeer zeg  HLP

GRoet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

bert50

Want Whisper  redface redface
Gr Bert
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Whisper.nl

#1402
Citaat van: bert50 op januari 21, 2012, 12:54:56
Want Whisper  redface redface
Gr Bert

Dat er op dit forum een levendige discussie ontstaat - bij zo'n opmerking - van de voor en tegenstanders.

Ik hoor wel verschil versus ik hoor geen verschil.

pak 'm beet 30 pagina's of meer lang.

Niks van aantrekken hoor hoort bij het spel dat gespeelt wordt d.w.z. onze hobby.

Groet Whisper  byebye

ps ik hoor verschil  clown1
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

bert50

Inderdaad Whisper,
We kunnen ook lekker van de muziek gaan genieten daar is het tocn om te doen.
Ieder zijn beleving toch maar we moeten niet gelijk gaan zeuren over een misschien heel klein verschil redface redface

ps Ik geniet elke dag met de orginele cd of streaming via flac of wav vraag maar aan Leo pompom pompom

Gr Bert
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Whisper.nl

Citaat van: bert50 op januari 21, 2012, 13:17:50
Inderdaad Whisper,
We kunnen ook lekker van de muziek gaan genieten daar is het tocn om te doen.
Ieder zijn beleving toch maar we moeten niet gelijk gaan zeuren over een misschien heel klein verschil redface redface

ps Ik geniet elke dag met de orginele cd vraag maar aan Leo pompom pompom

Gr Bert

stupid

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

bert50

Inderdaad Whisper,
We kunnen ook lekker van de muziek gaan genieten daar is het tocn om te doen.
Ieder zijn beleving toch maar we moeten niet gelijk gaan zeuren over een misschien heel klein verschil 

ps Ik geniet elke dag met de orginele cd of streaming via flac of wav vraag maar aan Leo 

Gr Bert
Lekker genieten nu ik ga werken
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

lo

Citaat van: bert50 op januari 21, 2012, 11:31:51
Leo,
Neem van de week de Kodo cd mee of je verschil met de orginele cd hoor  :gaap: :gaap: ik denk het niet.
Gr Bert

Ben benieuwd Bert, verheug me d'r op zeg maar  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op januari 21, 2012, 16:46:06
Citaat van: bert50 op januari 21, 2012, 11:31:51
Leo,
Neem van de week de Kodo cd mee of je verschil met de orginele cd hoor  :gaap: :gaap: ik denk het niet.
Gr Bert

Ben benieuwd Bert, verheug me d'r op zeg maar  :-D

nog 5 Lo
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.