De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: lo op januari 16, 2012, 20:28:25
We hebben ook nog een aantal nummers van de Dali CD beluisterd en natuurlijk niet te vergeten Ulla Meinecke met oa "Die Tänzerin" bijzonder dynamische song om het zo maar eens te zeggen.
Met verbazing zat je te luisteren naar het bijzonder precieze stereobeeld en met name dat de "leadzanger of zangeres" gewoon perfect in het midden staat.

Ja die staat ook op deze top cd

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jrm

 pompom nog een weekje wachten....

cz79

Citaat van: lo op januari 16, 2012, 20:28:25
We hebben ook nog een aantal nummers van de Dali CD beluisterd en natuurlijk niet te vergeten Ulla Meinecke met oa "Die Tänzerin" bijzonder dynamische song om het zo maar eens te zeggen.
Met verbazing zat je te luisteren naar het bijzonder precieze stereobeeld en met name dat de "leadzanger of zangeres" gewoon perfect in het midden staat.

waar heb je die Dali CD vandaan, Lo?

Marantz 81

Leuk luisterverslag  :-)

Chris kun je bestellen bij hobo hifi  byebye

cz79

top, ga eens kijken

lo

Citaat van: jrm op januari 16, 2012, 22:51:14
pompom nog een weekje wachten....

Da's zo voorbij hoor  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: cz79 op januari 16, 2012, 23:09:55
Citaat van: lo op januari 16, 2012, 20:28:25
We hebben ook nog een aantal nummers van de Dali CD beluisterd en natuurlijk niet te vergeten Ulla Meinecke met oa "Die Tänzerin" bijzonder dynamische song om het zo maar eens te zeggen.
Met verbazing zat je te luisteren naar het bijzonder precieze stereobeeld en met name dat de "leadzanger of zangeres" gewoon perfect in het midden staat.

waar heb je die Dali CD vandaan, Lo?

Heb hem gekregen bij Audio TV centrum in Eindhoven toen ik daar was om naar de dynaudio C2's te luisteren. Als Arjan zegt dat je ze mogelijk bij hobohifi nog kunt krijgen dan zou dat best wel kunnen. Ik heb volume 2, CD met witte "hoes". Volume 1 is ook uitgebracht, CD met zwarte "hoes" maar of die nog verkrijgbaar is weet ik niet.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jrm

#1357
Citaat van: lo op januari 17, 2012, 16:34:15
Citaat van: jrm op januari 16, 2012, 22:51:14
pompom nog een weekje wachten....

Da's zo voorbij hoor  :-D

Zeker, weer een dag voorbij!  :-D

WilliamB

Citaat van: lo op januari 17, 2012, 16:37:08
Citaat van: cz79 op januari 16, 2012, 23:09:55
Citaat van: lo op januari 16, 2012, 20:28:25
We hebben ook nog een aantal nummers van de Dali CD beluisterd en natuurlijk niet te vergeten Ulla Meinecke met oa "Die Tänzerin" bijzonder dynamische song om het zo maar eens te zeggen.
Met verbazing zat je te luisteren naar het bijzonder precieze stereobeeld en met name dat de "leadzanger of zangeres" gewoon perfect in het midden staat.

waar heb je die Dali CD vandaan, Lo?

Heb hem gekregen bij Audio TV centrum in Eindhoven toen ik daar was om naar de dynaudio C2's te luisteren. Als Arjan zegt dat je ze mogelijk bij hobohifi nog kunt krijgen dan zou dat best wel kunnen. Ik heb volume 2, CD met witte "hoes". Volume 1 is ook uitgebracht, CD met zwarte "hoes" maar of die nog verkrijgbaar is weet ik niet.

Ik heb hem net besteld, via de site van hobohifi voor 25 euro.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

JohnWx

Nog 9 pagina's LO dan hoor je net zoals Wim Peu in the hall of fame van het forum van sets  notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jrm

Dat gaat dus wel lukken!!
:-D

lo

Citaat van: John Wx op januari 17, 2012, 17:36:13
Nog 9 pagina's LO dan hoor je net zoals Wim Peu in the hall of fame van het forum van sets  notworthy

Wow...... is dat goed???

Citaat van: wbrands op januari 17, 2012, 16:52:58
Citaat van: lo op januari 17, 2012, 16:37:08
Citaat van: cz79 op januari 16, 2012, 23:09:55
Citaat van: lo op januari 16, 2012, 20:28:25
We hebben ook nog een aantal nummers van de Dali CD beluisterd en natuurlijk niet te vergeten Ulla Meinecke met oa "Die Tänzerin" bijzonder dynamische song om het zo maar eens te zeggen.
Met verbazing zat je te luisteren naar het bijzonder precieze stereobeeld en met name dat de "leadzanger of zangeres" gewoon perfect in het midden staat.

waar heb je die Dali CD vandaan, Lo?

Heb hem gekregen bij Audio TV centrum in Eindhoven toen ik daar was om naar de dynaudio C2's te luisteren. Als Arjan zegt dat je ze mogelijk bij hobohifi nog kunt krijgen dan zou dat best wel kunnen. Ik heb volume 2, CD met witte "hoes". Volume 1 is ook uitgebracht, CD met zwarte "hoes" maar of die nog verkrijgbaar is weet ik niet.

Ik heb hem net besteld, via de site van hobohifi voor 25 euro.

Hoe heb je dat gedaan? Net even op hun site gekeken maar zie nergens een "CD afdeling"?
Heb je de witte of de zwarte? Ik zou de zwarte nog wel willen hebben.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

25 euro? Dan luister ik hem eerst wel eens bij Lo, anders is het wellicht weer een test/demo cd die ik een keer beluister en daarna nooit meer, by the way de LINN sacd's kosten 5-7 euro incl verzenden en daar staan ook hele aardige nummers op (jazz/klassiek).

Marvin

Als iemand nu zo aardig zou willen zijn dat cd'tje even in een nieuwsgroep te posten, dan hoeven we hem allemaal niet te kopen.   :-P

Doe dan gelijk die nieuwe van sts erbij, die kan ik namelijk nog niet vinden...  :evil:

WilliamB

Citaat van: cz79 op januari 17, 2012, 19:27:45
25 euro? Dan luister ik hem eerst wel eens bij Lo, anders is het wellicht weer een test/demo cd die ik een keer beluister en daarna nooit meer, by the way de LINN sacd's kosten 5-7 euro incl verzenden en daar staan ook hele aardige nummers op (jazz/klassiek).
Ik heb hem beluisterd, en was onder de indruk.
Staan diverse nummers op.

Je kan even zoeken op internet,wat voor nummers er op staan.

Veel luisterplezier bij Leo
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3