De set van lo

Gestart door lo, oktober 14, 2009, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

WilliamB

Je maakt mij nieuwsgierig Rob. pompom.
Leo tot volgend jaar.

Gr William
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

lo

Eens kijken of Rob vandaag tijd heeft, gisteren natuurlijk toch nog helemaal in de ban van st' Nicolaas :-P
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

#1322
Zo nu ff mijn verslag @huize Leo !! :-D

Goed zaterdag zijn we naar Leo en familie toe gegaan en we hadden om 11 uur afgesproken
Ik was er zeker rond 11 uur en dus dat was al ok
Bij binnenkomst valt meteen de verbouwing op een een sfeer van rust en netheid in huis ! :-D
De Keuken is zeer mooi geworden en zeker goed ingericht voor een luie kok als Leo  :-P
Verder jammer dat het een echo hok is ter vergelijking met de huiskamer

Toch moet ik er dan in meegeven dat de keuken wel zeer mooi is en zeker kwa afwerking al ver af is behalve de mooie Dyn's er nog in  :wink:

Op naar de woonkamer waar de kamer incl plafon zeer netjes zijn afgewerkt en een stuk stiller zijn als de keuken, moet zeggen dat het ter vergelijk van voor en naar in alle opzichten alles er op vooruit gegaan is !
De nieuwe meubels incl audiomeubels zijn zeer netjes kwa vormgeving en kleur
Het audiomeubel is zeer mooi gemaakt waar de componenten zeer netjes in uitkomen,alles staat stabiel en trillingsvrij wat natuurlijk mooi is !

Dan nu de set waar je toch wel stiekum voor komt Leo is maar bijzaak
Muziek klinkt beter in alle opzichten het laag is soms nog wel wat dik maar zeker niet storend
Hoog en midden zijn zeer mooi in balans waarin veel diepte maar ook breedte te vinden is
Dit komt overal lekker in uit en het stereo beeld dat ook perfect staat in zijn kamer maakt veel apparte looptjes in bepaalde nummer leuk om te beluisteren
We hebben 1 cd van Leo gehoord waar het laag te veel was maar dat was ook wel opname
Verder zijn we ff doorgegaan met de cd's die ik zelf had meegenomen en kon zeggen met wat ik er ook induwde alles wel lekker eruit kwam !
We hebben Queen,Bon Jovi,Deep Purple,war of the worlds,Pink floyd en nog veel meer beluisterd en ik heb me eigenlijk met geen 1 album geen enkel nummer me eigen verveeld zoals al aangegeven !

Tja alles klopt staat mooi werkt perfect dus jah waarom nog veranderen ! Zeker niet veranderen en lekker luisteren !

Leo je hebt het met de aanpassingen perfect voor elkaar en voor ieder aan te raden om daar zeker eens te gaan luisteren en je eigen te verrassen

Waarom verrassen omdat er iets appart is waat ik niet ga beschrijven maar dat je moet meemaken

Leo tot weerziens ! :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marantz 81

#1323
Leuk luisterverslag van afgelopen weekend  pompom



Citaat van: Stadium III op december 06, 2011, 21:45:11

Waarom verrassen omdat er iets appart is waat ik niet ga beschrijven maar dat je moet meemaken


Nu ben ik toch wel erg nieuwschierig hoor  :angel:

Stadium III

Wij wonen wel op een leuke afstand er vandaan ! :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marantz 81

Ja idd ff gassen en je bent er  8-)  HB

joep

Citaat van: Stadium III op december 06, 2011, 21:45:11
Zo nu ff mijn verslag @huize Leo !! :-D

Op naar de woonkamer waar de kamer incl plafon zeer netjes zijn afgewerkt en een stuk stiller zijn als de keuken, moet zeggen dat het ter vergelijk van voor en naar in alle opzichten alles er op vooruit gegaan is !


Sorry hoor, maar moet toch echt even een grote fout rechtzetten. Ben namelijk in de overtuiging dat Leo's bankrekening er echt wel op achteruit is gegaan.

lo

#1327
Mooi verslag gemaakt Rob. Het was leuk om je nu het resultaat te laten zien en horen van de verbouwingsrommel die je tussentijds al een aantal keren heb gezien. Was zeer zeker weer gezellig pompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Keuze al gemaakt Leo ? voor het patroon van het vloerkleed  :-)

lo

Citaat van: Marantz 81 op december 06, 2011, 22:33:45
Keuze al gemaakt Leo ? voor het patroon van het vloerkleed  :-)

Dat wel, maar we twijfelen nu of we het wel moeten nemen. Het is een heel groot vloerkleed en ik ben bang dat er veel warmteverlies van de vloerverwarming ontstaat. We willen eerst eens kijken wat er gebeurt als het kouder gaat worden.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Bedoel je ermee dat het merkbaar zou zijn dat de warme afgifte van de vloer minder is op de zitplek ?

Stadium III

Het is dan wel een isolator die op de vloer komt
Maar daarintegn word het kleed ook mee warm
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

VANZOMERENG

Citaat van: Stadium III op december 06, 2011, 21:45:11
Leo je hebt het met de aanpassingen perfect voor elkaar en voor ieder aan te raden om daar zeker eens te gaan luisteren en je eigen te verrassen

Waarom verrassen omdat er iets appart is waat ik niet ga beschrijven maar dat je moet meemaken
Leo tot weerziens ! :-D

Leuk verslag en bij elkaar de sets horen is toch wel de "jus" van onze hobby   :yes:

Maar m.b.t. de opmerking "laat je verassen"  kan ik niks mee  :-(
Ten eerste weet ik niet of Leo iedereen over de vloer wil voor een luistersessie
Ten tweede niet iedereen woont wellicht bij Leo om de hoek en de verassing moet dan wel heel
bijzonder zijn, als iemand hier 200km voor moet reizen.

Kom op met die verassing  :-D

lo

Zo, vandaag zijn de 72's weer terug in de keuken geplaatst. Hèhè....... eindelijk weer fatsoenlijk geluid..... was de uitspraak van mijn vrouw  :-D notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: lo op december 07, 2011, 18:48:36
Zo, vandaag zijn de 72's weer terug in de keuken geplaatst. Hèhè....... eindelijk weer fatsoenlijk geluid..... was de uitspraak van mijn vrouw  :-D notworthy
Behoorlijk verwend dus 8-).


Sander :wink:.